shorto napisal/-a:Uglavnem hja no, customer service, je res popolnoa polomija še posebej T-2 tehnična pomoč ko sm zadnič poklicu in reku citiram: Motorola 1910 ne dela, ali mi lahko prosim refreshate linijo" pa ti tip prbije da oni nimajo nobenih motorol 1910 nej pokličem tehnično pomoč od SiOLa. Če še sami ne vejo kaj majo kako bojo potem popraulal?
Ja, res majo strašno brihtne in sposobne ljudi zaposlene na tehnični podpori...
Jaz sem zadnjič poklical in tipu na drugi strani telefonske linije razlagal, kateri programi imajo stalno narobe EPG in da naj to že enkrat porihtajo, pa mi je tip neki začel razlagat, da naj resetirtam Aminota... Ko sem ga pa vprašal, če se norce dela, saj to nima veze s točnostjo EPG, pa začel neki bluzit, da naj Aminota zamenjam za Motorolo, nato pa je začel nekaj govoriti o teletekstu, ki da mi bo potem delal... Jaz pa sploh nisem niti omenjal teleteksta, ampak EPG, ki pa je enako netočen tako na Aminotu kot na Motoroli... Ko sem ga pa vprašal, če sploh ve, kaj hočem in kaj je to EPG, je pa utihnil...
Mislim, človek res ne more verjet... tisti tip na tehnični podpori sploh ni vedel kaj je to EPG in je mislil, da je to isto kot teletekst...