[Naročil sem] 10/2
-
- Novinec
- Prispevkov: 20
- Pridružen: 31. Avg 2006 ob 14:30
- T-2: Še nimam
- Paket: 10-2
- Kraj: ljubljana
[Naročil sem] 10/2
Moja zgodba je precej podobna ostalim.
Nekje 45 dni že čakam, na vse tole, s tem da mi teče že drugi teden čakanja odklopa od siola.
Opremo sem šel dvignit sam, in dobil tudi že uporabniško ime in geslo, čakam samo še odklop in priklop na T-2
Preklical ogromno in vsakič pravijo da drug teden pa bo, nekak mi je uspelo izvedeti kdo je na telekomu že 15.8 odobril in izdal tehnični nalog za prekolp, vendat tega gospoda ne morem dobiti nikakor (sploh se ne oglaša na telefon)
Ima kdo idejo kako bi pospešil zadevo na telekomu ?? LP
Nekje 45 dni že čakam, na vse tole, s tem da mi teče že drugi teden čakanja odklopa od siola.
Opremo sem šel dvignit sam, in dobil tudi že uporabniško ime in geslo, čakam samo še odklop in priklop na T-2
Preklical ogromno in vsakič pravijo da drug teden pa bo, nekak mi je uspelo izvedeti kdo je na telekomu že 15.8 odobril in izdal tehnični nalog za prekolp, vendat tega gospoda ne morem dobiti nikakor (sploh se ne oglaša na telefon)
Ima kdo idejo kako bi pospešil zadevo na telekomu ?? LP
Zadnjič spremenil novakov, dne 4. Sep 2006 ob 15:26, skupaj popravljeno 1 krat.
-
- Novinec
- Prispevkov: 20
- Pridružen: 31. Avg 2006 ob 14:30
- T-2: Še nimam
- Paket: 10-2
- Kraj: ljubljana
Ja če mi izklopijo siol sem bos! Da bi potem čakal kdaj se bodo primajali od T-2 se ne upam, probal bi se nekak zmenit da bi se preklop naredu na isti dan.
Dosedanje izkušnje s T-2 kažejo na to da jih BK za vse, ne dobiš nobene številke niti maila od nikogar razen 059 000 000 kjer pa včasih cel dan ne prikličeš nikogar.
Jah nč bom počaku še ta dva dneva, naslenji teden pa mislm da bom odpovedal vse skupaj, ker se mi ne da zgubljat živcev in čakat, na nekaj kar verjetno nazadnje niti delalo ne bo kot je treba.
http://www.slo-tech.com/script/forum/iz ... neprebrano
Tole sem slučajno naletel in se bojim da bo pri meni ista pesem, baje da ISDN in T-2 internet ne sodelujeta najbolje med sabo ??
Dosedanje izkušnje s T-2 kažejo na to da jih BK za vse, ne dobiš nobene številke niti maila od nikogar razen 059 000 000 kjer pa včasih cel dan ne prikličeš nikogar.
Jah nč bom počaku še ta dva dneva, naslenji teden pa mislm da bom odpovedal vse skupaj, ker se mi ne da zgubljat živcev in čakat, na nekaj kar verjetno nazadnje niti delalo ne bo kot je treba.
http://www.slo-tech.com/script/forum/iz ... neprebrano
Tole sem slučajno naletel in se bojim da bo pri meni ista pesem, baje da ISDN in T-2 internet ne sodelujeta najbolje med sabo ??
-
- Novinec
- Prispevkov: 20
- Pridružen: 31. Avg 2006 ob 14:30
- T-2: Še nimam
- Paket: 10-2
- Kraj: ljubljana
@sce Ja to mi je jasno, samo ko kličem na siol al pa telekom mi oni rečejo da to ma čez t-2 in obratno.
Vidim da so na t-2 organizirani še vedno po istem kopitu kot oktobra 2005, v tem času bi pa že lahko dodelal mal tole proceduro, mene osebno moti predvsem to, da ne morš prit dlje kot do študenta na 059 000 000 nobenga šefa al pa nadrejenega al pa kake druge cifre kot te ti ne dajo. In kao ne vedo s kom na telekomu kontaktirajo glede odklopov/priklopov ipd.
No sej, kot sem reku, v pondelk pokličem in če mi rečejo da naj počakam več kot 2 dni, prekinem pogodbo in se vrnem ko bodo imeli tole pošlihtano kot je treba. (če bodo še najugodnejši- in bo zadeva špilala kot se spodobi)
LP
Vidim da so na t-2 organizirani še vedno po istem kopitu kot oktobra 2005, v tem času bi pa že lahko dodelal mal tole proceduro, mene osebno moti predvsem to, da ne morš prit dlje kot do študenta na 059 000 000 nobenga šefa al pa nadrejenega al pa kake druge cifre kot te ti ne dajo. In kao ne vedo s kom na telekomu kontaktirajo glede odklopov/priklopov ipd.
No sej, kot sem reku, v pondelk pokličem in če mi rečejo da naj počakam več kot 2 dni, prekinem pogodbo in se vrnem ko bodo imeli tole pošlihtano kot je treba. (če bodo še najugodnejši- in bo zadeva špilala kot se spodobi)
LP
sam neki me zanima zakaj se vedno pritožujeta čez t2 da ne morte pridt do nobenih šefov, tehnikov.Če je res problem oziroma kakršnakoli težava vedno opereterji na helpdesku vežejo tehnikom in se pol tehnik pogovarja naprej s stranko, oziroma dobi od tehnika določene informacije in pol sam pove to stranki. Recimo če pa kličete na siol s kom govorite? A mislte da tam govorite s tehniki. Pa tud če tam rečete da hočete govot z nadrejeni vas ne bojo vezal.