Problemi v omrežju
Re: Problemi v omrežju
O roamingu sprašujem v drugi debati.
Tule sem komentiral problem SMS.
Tule sem komentiral problem SMS.
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Re: Problemi v omrežju
Ja, sej pravim, da sem v napačno temo zapisal. No, ampak odgovor si si že sam dal. Sicer le s 50% pravilnostjo, ampak tudi to je nekaj.
Optika 100/10
Re: Problemi v omrežju
Zdaj se pa že norčuješ.
Za nedelovanje roaminga na Hrvaškem in v Italiji je po tvojem seveda kriv slovenski APEK ali Telekom.
Daj raje ignoriraj, kot pa da pišeš neumnosti.
Za nedelovanje roaminga na Hrvaškem in v Italiji je po tvojem seveda kriv slovenski APEK ali Telekom.
Daj raje ignoriraj, kot pa da pišeš neumnosti.
Zadnjič spremenil Bine, dne 19. Jun 2008 ob 12:48, skupaj popravljeno 1 krat.
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Re: Problemi v omrežju
Ne! Rekel sem, da Apeka ne komentiram tule. Pa niso neumnosti. Vidim, da nič ne veš o teh rečeh.
Optika 100/10
Re: Problemi v omrežju
Nikoli nisem trdil, da kaj vem o tehniki.
Vem pa, da vam roaming na Hrvaškem ne deluje in da na uradnih straneh o tem ni nobenega obvestila, ravno nasprotno!
Zato me tvoje sprenevedanje razjezi; še bolj pa sem jezen na samega sebe, ker sem prestavil vse službene mobilce na T2 in zato mi ni prav nič do tvojega duhovičenja in odgovorov "neuradnih T-2 uradnikov", da naj prijavljamo napake na HD.
Je to res tako težko razumeti, da si želim korektnega odnosa in resničnih podatkov, ne pa medvrstičnega napletanja o zarotah in podobno?
Vem pa, da vam roaming na Hrvaškem ne deluje in da na uradnih straneh o tem ni nobenega obvestila, ravno nasprotno!
Zato me tvoje sprenevedanje razjezi; še bolj pa sem jezen na samega sebe, ker sem prestavil vse službene mobilce na T2 in zato mi ni prav nič do tvojega duhovičenja in odgovorov "neuradnih T-2 uradnikov", da naj prijavljamo napake na HD.
Je to res tako težko razumeti, da si želim korektnega odnosa in resničnih podatkov, ne pa medvrstičnega napletanja o zarotah in podobno?
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Re: Problemi v omrežju
Apek si ti omenil, ne jaz. Sporočilo dobiš, ko bo formulirano. Upam, da bo veselo.
Optika 100/10
Re: Problemi v omrežju
Veselo bo ko bomo pisali reklamacije ob prejemu računa. Če roaming in klici iz In.life in LJ kabla ne bodo delali ne plačam naročnine pa konec.
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Re: Problemi v omrežju
Upam, da si tudi nenarejene klice iz In.Life in Lj.Kabel že prijavil takole:
Datum, čas, klicoča številka, klicana številka.
Datum, čas, klicoča številka, klicana številka.
Optika 100/10
Re: Problemi v omrežju
Vsak dan, vseh 24h, vse In.Life in LJK številke, vse T-2 številke. In vsakih 5 minut ne bom klicaril.
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Re: Problemi v omrežju
Če si prijavil je to v redu. Dosti je za en zgrešen par (cifra-cifra in datum, ter operaterja in smer klica).
Optika 100/10
- eurodj
- Faca
- Prispevkov: 128
- Pridružen: 12. Nov 2007 ob 16:53
- T-2: Še nimam
- Kraj: Ljubljana, Novo mesto
- Kontakt:
Re: Problemi v omrežju
malo prehitro ste ven dal t-2 pogovore sam če se mene vpraša je preden daš storitev ven jo moraš stestirat. Zdaj pa ravno ne zgleda da je blo pred uradnim zagonom storitve kej pretestirano.
Preden je Tušmobil uradno zagnal storitve je blo že 2 meseca pred zagonom vse stestirano klici, itd. če se je testiralo se je med testnim obdobjem. Prav tako zgrešene klice so dolgo časa vlekl za uradno izdajo, pa čeprav je normalno delovalo že 2 meseca.
Tušmobil je edino naredil napako pri računih, ker ni pred testnim obdobjem realno stestiral in so testiral še ko je bil tušmobil uradno na trgu.
kar ni dodobra stestirano je brezveze dajat ven, ker če se kej zalomi ratajo samo uporabniki jezni in to za imidž podjetja ni dobr
Preden je Tušmobil uradno zagnal storitve je blo že 2 meseca pred zagonom vse stestirano klici, itd. če se je testiralo se je med testnim obdobjem. Prav tako zgrešene klice so dolgo časa vlekl za uradno izdajo, pa čeprav je normalno delovalo že 2 meseca.
Tušmobil je edino naredil napako pri računih, ker ni pred testnim obdobjem realno stestiral in so testiral še ko je bil tušmobil uradno na trgu.
kar ni dodobra stestirano je brezveze dajat ven, ker če se kej zalomi ratajo samo uporabniki jezni in to za imidž podjetja ni dobr
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Re: Problemi v omrežju
Mi imamo še eno komponento, ki jo TušMobil (po definiciji) ni mogel imeti. Več o tem kasneje, verjetno po volitvah.
Optika 100/10
Re: Problemi v omrežju
NN, vsak izgovor pride prav! Pošteno povejte, da ste za*ebali, ker niste zadeve čisto nič stestirali... pa bo polovico oproščeno. Sicer se pa vam to ni zgodilo prvič... tako da neko opravičevanje oz. prelaganje krivde na druge zadeve ne pride v poštev!
Katero? Premalo oz. nič testerjev! To vam verjamem!Mi imamo še eno komponento, ki jo TušMobil (po definiciji) ni mogel imeti.
Vse čestitke T-2ju. Nosečnica, ki bi imela toliko poporodnih težav, bi bila že zdavnaj pokojna!
-
- Starešina
- Prispevkov: 2771
- Pridružen: 21. Jul 2006 ob 13:41
- T-2: Že imam
- Paket: IPTV
- Kraj: Ljubljana
Re: Problemi v omrežju
To so porodni krči to je doživel vsak mobilni operater. Ne poznam mobilnega operaterja, ki je štartal in je takoj vse delovalo brez problema.eurodj napisal/-a:malo prehitro ste ven dal t-2 pogovore sam če se mene vpraša je preden daš storitev ven jo moraš stestirat. Zdaj pa ravno ne zgleda da je blo pred uradnim zagonom storitve kej pretestirano.
Preden je Tušmobil uradno zagnal storitve je blo že 2 meseca pred zagonom vse stestirano klici, itd. če se je testiralo se je med testnim obdobjem. Prav tako zgrešene klice so dolgo časa vlekl za uradno izdajo, pa čeprav je normalno delovalo že 2 meseca.
Tušmobil je edino naredil napako pri računih, ker ni pred testnim obdobjem realno stestiral in so testiral še ko je bil tušmobil uradno na trgu.
kar ni dodobra stestirano je brezveze dajat ven, ker če se kej zalomi ratajo samo uporabniki jezni in to za imidž podjetja ni dobr
Re: Problemi v omrežju
Eno so problemi, drugo pa je zavajanje z neresničnimi navedbami.
Ko je Mobitel objavil roaming v ZDA, je roaming tudi deloval. Pika.
Tukaj pa je objavljeno, deluje pa ne. Pika.
Ko je Mobitel objavil roaming v ZDA, je roaming tudi deloval. Pika.
Tukaj pa je objavljeno, deluje pa ne. Pika.
Zadnjič spremenil Bine, dne 19. Jun 2008 ob 16:31, skupaj popravljeno 1 krat.