Nesposobnost administracije in help deska!
- tursca
- Uporabnik
- Prispevkov: 33
- Pridružen: 5. Maj 2006 ob 09:33
- T-2: Že imam
- Kraj: Slovenske Konjice
Nesposobnost administracije in help deska!
Kr ne vem kaj naj rečem...... vem da nisem edini ki je imel oz. ima probleme s T-2, samo rad bi vam povedal kako nesposobni so v njihovi administraciji oz. help desku!
Najprej sem se odločil za T-2 internet, hkrati bi pa obdržal Telekomov ISDN. Vse to je bilo v maju. Podpišem pogodbo in čakam. Sporočijo mi da priklapjajov tej kombinaciji do 700m, jaz sem bil pa na 737m. Potem sem vseeno razmišljal da bi vzel pri njih še telefonijo, takrat jih še enkrat vprašam kdaj bodo povečali razdaljo, pa nobeden ni nič vedel, pa to je bilo en teden preden so povečali na 900m.
V tem času mi pošljejo novo pogodbo v kateri bi naj vzel pri njih internet in telefonijo. Vtem času vse skupaj prestavijo na 900m tako da bi lahko dobil kar sem si želel. Kličem jih kaj naj naredim pa rečejo, vi tisto novo pogodbo kar stran vržite pa bo ona prejšnja ostala v veljavi.
Potem jaz čakam....... pa čakam....
Pokličem prvič mi rečejo, da čakajo da dobijo (drugo) pogodbo ki ni podpisana. Jaz znova razložim da bom ostal pri prvi že podpisani pogodbi, ker mi druga ne ustreza, reče vredu bomo posredovali naprej.
Pokličem drugič.... ista stvar, zopet razložim da bi imel od njih SAMO internet ne pa telefonije, da to pogodbo imajo že dolgo itd.
Pokličem tretjič..... ista stvar.
V tem času moji kolegi dobivajo njihove storitve v 14 dneh ali manj....
Pokličem 4-8 poponoma ista stvar, zopet moram razlagat da naj druge pogodbe ne upoštevajo ker je ne bom poslal, ampak naj upoštevajo prvo ki je že ZDAVNAJ poslana - v maju!
Kličem 9-12 že kar precej razkurjen. Oni meni razlagajo, da nikjer ne vidijo problema da bi stvar morala že zdavnaj iti naprej, da bodo POSREDOVALI dalje....
Kličem 13 ..... ZOPET moram razložit celo zgodbo od začetka.... ena gospa vzame mojo cifro in mi obljubi da me bo poklicala nazaj ko izve kako in kaj... SEVEDA NI POKLICALA!
Kličem 14-15 ...... ZOPET vse znova razlagam in hkrati jih HUDO prosim naj že končno spremenijo v računalniku moje podatke o pogodbah, da mi ne bo treba znova in znova ponavljat mojega problema, hkrati jim rečem naj mi povejo kako se naj odjavim od vsega skupaj, pa reče samo bomo dali pod nujno. Spet nič.....
Kličem danes zjutraj....... še vedno nič!!! SPET sem razložil celo zgodbo, SPET sem jim rekel naj spremenijo v rač. moje podatke, SPET sem jim rekel naj mi povejo kako prekličem vse skupaj..... če pač ne rabijo novih strank pač naj to rečejo!
Vrjamem da ste imeli še slabše izkušnje, nekateri pa tudi dosti boljše, AMPAK to je tako kot da bi se pogovarjal s steno!!!
Najprej sem se odločil za T-2 internet, hkrati bi pa obdržal Telekomov ISDN. Vse to je bilo v maju. Podpišem pogodbo in čakam. Sporočijo mi da priklapjajov tej kombinaciji do 700m, jaz sem bil pa na 737m. Potem sem vseeno razmišljal da bi vzel pri njih še telefonijo, takrat jih še enkrat vprašam kdaj bodo povečali razdaljo, pa nobeden ni nič vedel, pa to je bilo en teden preden so povečali na 900m.
V tem času mi pošljejo novo pogodbo v kateri bi naj vzel pri njih internet in telefonijo. Vtem času vse skupaj prestavijo na 900m tako da bi lahko dobil kar sem si želel. Kličem jih kaj naj naredim pa rečejo, vi tisto novo pogodbo kar stran vržite pa bo ona prejšnja ostala v veljavi.
Potem jaz čakam....... pa čakam....
Pokličem prvič mi rečejo, da čakajo da dobijo (drugo) pogodbo ki ni podpisana. Jaz znova razložim da bom ostal pri prvi že podpisani pogodbi, ker mi druga ne ustreza, reče vredu bomo posredovali naprej.
Pokličem drugič.... ista stvar, zopet razložim da bi imel od njih SAMO internet ne pa telefonije, da to pogodbo imajo že dolgo itd.
Pokličem tretjič..... ista stvar.
V tem času moji kolegi dobivajo njihove storitve v 14 dneh ali manj....
Pokličem 4-8 poponoma ista stvar, zopet moram razlagat da naj druge pogodbe ne upoštevajo ker je ne bom poslal, ampak naj upoštevajo prvo ki je že ZDAVNAJ poslana - v maju!
Kličem 9-12 že kar precej razkurjen. Oni meni razlagajo, da nikjer ne vidijo problema da bi stvar morala že zdavnaj iti naprej, da bodo POSREDOVALI dalje....
Kličem 13 ..... ZOPET moram razložit celo zgodbo od začetka.... ena gospa vzame mojo cifro in mi obljubi da me bo poklicala nazaj ko izve kako in kaj... SEVEDA NI POKLICALA!
Kličem 14-15 ...... ZOPET vse znova razlagam in hkrati jih HUDO prosim naj že končno spremenijo v računalniku moje podatke o pogodbah, da mi ne bo treba znova in znova ponavljat mojega problema, hkrati jim rečem naj mi povejo kako se naj odjavim od vsega skupaj, pa reče samo bomo dali pod nujno. Spet nič.....
Kličem danes zjutraj....... še vedno nič!!! SPET sem razložil celo zgodbo, SPET sem jim rekel naj spremenijo v rač. moje podatke, SPET sem jim rekel naj mi povejo kako prekličem vse skupaj..... če pač ne rabijo novih strank pač naj to rečejo!
Vrjamem da ste imeli še slabše izkušnje, nekateri pa tudi dosti boljše, AMPAK to je tako kot da bi se pogovarjal s steno!!!
- tursca
- Uporabnik
- Prispevkov: 33
- Pridružen: 5. Maj 2006 ob 09:33
- T-2: Že imam
- Kraj: Slovenske Konjice
Kako naj pošljem še eno pogodbo samo za internet??? Potem bi se moral še enkrat prijavit! Če bi imeli dve prijavi bi mi še kje po dva računa pošiljali glede na njihovo sposobnost!
Telefonije ne, ker se bom v kakem letu ali dveh selil, mora pa na trenutni lokaciji ostati samo telefon, kar pa pri T-2 ni možno!
Telefonije ne, ker se bom v kakem letu ali dveh selil, mora pa na trenutni lokaciji ostati samo telefon, kar pa pri T-2 ni možno!
-
- Faca
- Prispevkov: 102
- Pridružen: 6. Jul 2006 ob 23:06
- T-2: Že imam
- Paket: 10/10, TV, 3 x PSTN
- Kraj: Ig
Mogoče ti bo danes kakšna dobra vila priskočila na pomoč - saj je kar nekaj T-2 jevcev tukaj na forumu.
Administracija oz. papirna vojna pa je pri T-2 problematična - sem imel tudi jaz podobne težave - pa še vedel nisem za ta forum. Ampak zdej pa dela
T-2 bi imel verjento še več uporabnikov, če bi imeli to pošlihtano, kot se spodobi.
Administracija oz. papirna vojna pa je pri T-2 problematična - sem imel tudi jaz podobne težave - pa še vedel nisem za ta forum. Ampak zdej pa dela
T-2 bi imel verjento še več uporabnikov, če bi imeli to pošlihtano, kot se spodobi.
- Palček
- Faca
- Prispevkov: 160
- Pridružen: 2. Jun 2006 ob 13:43
- T-2: Že imam
- Paket: 10/10 - optika
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Ajde pa še dopis zraven, da preklicuješ vse do sedaj podpisane pogodbe. Ponavadi za takšne resne preklice, spremembe itd. pomaga samo dopis, da je stvar uradno-formalno rešena.tursca napisal/-a:Kako naj pošljem še eno pogodbo samo za internet??? Potem bi se moral še enkrat prijavit! Če bi imeli dve prijavi bi mi še kje po dva računa pošiljali glede na njihovo sposobnost!
Ali pa počakaj na dobro vilo.
-
- Navdušenec
- Prispevkov: 664
- Pridružen: 8. Maj 2006 ob 23:56
- T-2: Še nimam
- Paket: Telemach 6/1+3xDTV(1xHD)+tel
- Kraj: Lenart
- Kontakt:
Moram reči, da nimam kaj za "šimfat" helpdeska oz. ljudi ki cel dan dvigujejo slušalke in nas poslušajo kak jamramo itd. Danes sem klical zaradi obrazca za prenos tel. številke saj nisem vedel kaj moram vpisat v tiste kvadratke. Tip je rekel, da ne ve na pamet in da naj počakam, da poišče... čez par sekund pa se je javil in mi prijazno povedal in zahvalil za klic! Moram reči da sem do zdaj klical ene 5x pa sem vedno dobil željeno in to v obliki prijazni za moja ušesa.
Tak da vse pohvale telefonistom!
P.S.
Govoril sem z moškimi in ženskami!
Tak da vse pohvale telefonistom!
P.S.
Govoril sem z moškimi in ženskami!
- tursca
- Uporabnik
- Prispevkov: 33
- Pridružen: 5. Maj 2006 ob 09:33
- T-2: Že imam
- Kraj: Slovenske Konjice
subsubl Verjemi mi da po naravi nisem tak da bi bil nesramen, več kot 15x sem prijazno in lepo (mogoče sem se 2x malo razburil) razlagal znova in znova isto stvar.
Jaz ne obsojam telefonistov ampak nesposobnost uresničevanja njihovih napotkov.
Jaz sem v takem biznisu da si ne bi mogel niti 1x privoščit da bi mi stranke ponovno razlagale kaj hočejo.... zato mi je NEMOGOČE razumet da sem več kot 15x samo škušal povedat, da naj upoštevajo mojo prvotno pogodbo!
Drugače pa je lahko tistim govorit, ki jim gre vse po maslu! Čeprav vsakemu želim tako srečo!
Vglavnem vse skupaj je zdaj preteklost, ker je stvar šla naprej.... ampak brez pomoči "dobre vile" vprašanje koliko bi se mi tole še vleklo....
Jaz ne obsojam telefonistov ampak nesposobnost uresničevanja njihovih napotkov.
Jaz sem v takem biznisu da si ne bi mogel niti 1x privoščit da bi mi stranke ponovno razlagale kaj hočejo.... zato mi je NEMOGOČE razumet da sem več kot 15x samo škušal povedat, da naj upoštevajo mojo prvotno pogodbo!
Drugače pa je lahko tistim govorit, ki jim gre vse po maslu! Čeprav vsakemu želim tako srečo!
Vglavnem vse skupaj je zdaj preteklost, ker je stvar šla naprej.... ampak brez pomoči "dobre vile" vprašanje koliko bi se mi tole še vleklo....
-
- Faca
- Prispevkov: 142
- Pridružen: 18. Mar 2006 ob 12:33
- T-2: Že imam
- Paket: oranžni diamant HBO
- Kraj: Slov. Konjice, zračna optika
tursca,
jaz tvoji zgodbi popolnoma verjamem, zato ker sem tudi jaz moral x-krat ponavljati že povedano.
Tisti, ki vam je res šlo pri naročilu storitve tako kot se spodobi, vam to privoščim.
Prav pa bi bilo, da bi bili solidarni z tistimi, ki smo morali stvari ponavljati vedno ko se je na informacijah ogalsila druga oseba; morda bi zato T-2 le naredil boljšo organizacijo dela. Zakaj ne morete sprejeti, da so drugi imeli težave, če jih vi niste? Verjamem, da je veliko naročnikov, ki niso klicali, kako je z potekom naročila in zato čakajo mesece in mesece na storitve in kdo tudi obupa.
Jaz ne morem razumeti, zakaj si podatkov in raznih opomb pri naročniku sproti ne vpišejo v računalnik in bi tako vsak na informacijah in tudi tehniki imeli zadnje stanje o naročniku. Verjamem, da bi bilo veliko manj zapletov
jaz tvoji zgodbi popolnoma verjamem, zato ker sem tudi jaz moral x-krat ponavljati že povedano.
Tisti, ki vam je res šlo pri naročilu storitve tako kot se spodobi, vam to privoščim.
Prav pa bi bilo, da bi bili solidarni z tistimi, ki smo morali stvari ponavljati vedno ko se je na informacijah ogalsila druga oseba; morda bi zato T-2 le naredil boljšo organizacijo dela. Zakaj ne morete sprejeti, da so drugi imeli težave, če jih vi niste? Verjamem, da je veliko naročnikov, ki niso klicali, kako je z potekom naročila in zato čakajo mesece in mesece na storitve in kdo tudi obupa.
Jaz ne morem razumeti, zakaj si podatkov in raznih opomb pri naročniku sproti ne vpišejo v računalnik in bi tako vsak na informacijah in tudi tehniki imeli zadnje stanje o naročniku. Verjamem, da bi bilo veliko manj zapletov
-
- Faca
- Prispevkov: 102
- Pridružen: 6. Jul 2006 ob 23:06
- T-2: Že imam
- Paket: 10/10, TV, 3 x PSTN
- Kraj: Ig
@Fran po mojih izkušnjah sodeč, si te opombe pišejo, saj po pregovarjanju z delavci (delavkami) na helpdesku smo vedno prišli do tistega, "aha sej to je pa že prijavljeno, poslano, posredovano, ...".
Tisti na helpdesku so prvi člen v verigi, ki posredujejo informacije naprej. Ampak, kaj več od posredovanja informacij pa že težko naredijo - vsaj tako je moje mnenje.
Tisti na helpdesku so prvi člen v verigi, ki posredujejo informacije naprej. Ampak, kaj več od posredovanja informacij pa že težko naredijo - vsaj tako je moje mnenje.