Eni majo partnera, drugi dr*ajo, tretji pa pišejo blog (da se spraznijo)
Še vedno sem mnenja, da lepa beseda, lepo mesto najde. Če boš ti nekoga poklical, in mu v začetku začel pritiskati, da je nesposoben, da ima degenerirane sodelavce, da boš vse dal na televizijo, v časopise, in nevem kam še - ne boš kaj dosti dosegel. Morda 5 minut slave (ali pa še manj). Nevem kako naj se izrazim, ampak folk res ne ve da ni vse od HD odvisno.
ONI SAMO POSREDUJEJO NAPREJ, vse ostalo je pač v domeni dispečerja oz. osebe, ki izda nalog. Ampak keč je v tem, da se njih skoraj nemogoče dobi na telefon, in je seveda lažje poklicati na info linijo in spraznit svoje negativne frustracije, ki si jih pridobil tekom dneva od : nadrejenega, partnerja, otrok, policista, itd.
Tudi sam sem s ponudniki mobilne telefonije in interneta zašel na stranpota, pa se je zadeva uredila, vkolikor so pač bili gluhi za moje prošnje sem stvar odpovedal. Navsezadnje te ničhe ne sili, da greš k določenemu ponudniku. Kar pojdi h konkurenci, se veži za 12/24 mesecev po astronomski ceni, pa boš v trenutku več izgubil kot pridobil.
Tega ne pišem,ker bi vlekel na določeno stran - daleč od tega. Pač primer enega izmed mojih prijateljev, ki je zaradi vezave bil prisiljen za 1 Mb/s internetne povezave plačevati toliko kot jaz za 8 Mb/s.
No, da ne zaidem s teme ...
Glede na to, da je tip klical 15 krat na podporo si lahko postavim kar nekaj vprašanj ...
Če ima čas za 15 klicev na podporo, če ima čas napisati blog in odgovarjati na komentarje ... Mar res potrebuje TV ?
No, šalo na stran ...
Druga reč : Koliko klicev od 15ih je bilo za operaterja RES uporabnih ?
