Situacija: prejšnji četrtek doma odpove vdsl modem,crkne kr naenkrat. Kličem hlepdesk kjer mi povedo da je linija padla ob tej in tej uri...modem tema,niti ene lučke,na helpdesku mi svetuje da naj se oglasim v enem od centrov če sem dovoj blizu,ker delam v Lj sem šel v petek na Brnčičevo. Ob 15:50 (10 min pred zapiranjem) parkiram pred vhodom in tam opazim 5-6 fantov ki debatirajo pred vrati. Grem not in tam ima uslužbenec eno stranko dve so pa še čakale, čez 30 sekund pride notr eden od tistih od zunaj že z torbo preko rame-pravzaprav že na odhodu domov (verjetno je videl da imam modem v prozorni vrečki) in reče če imam modem za zamenjat,torej takoj mi je pomagal,zamenjal zadevo,serijsko št.je vnesel in že sem bil na poti domov.
Seveda zadeva dela.
Pohvala zaposlenim za pripravljenost pomagati strankam čimprej.
Taka je moja izkušnja,vsi vemo da tudi malenkosti sestavljajo lepo sliko podjetja...kar se mene tiče:
![RTM T-2 :rtmT2:](./images/smilies/t2love.gif)
Lp.