zgodba st.1:
najprej zgodba iz firme. leto in pol nazaj se razidemo s T1 zaradi neupravicenega zaracunavanja obresti (prenos prikljucka iz firme na firmo, napacni racuni, ki jih zavracamo). t2 nam takrat potrdi, da je priklop na optiko mozen in izvedljiv v parih dnevih. OK. vse lepo in prav. se pred odklopom T1 oddamo podpisano pogodbo in ker je s strani T2 potrjeno, se prenehamo zaj...vat s T1 in nas odklopijo. tako internet, kot tudi telefonijo. in potem cakamo, cakamo, cakamo, ko pride obvestilo, da optika ni mozna. ups. OK. priklopite vsaj preko ADSL linij. ja bomo ampak trenutno ne moremo (kao, da so vse parice od T-1 zasedene, ko klicem na T-1 in se ne predstavim, dobim odgovor, da so kapacitete proste), bo pa kmalu optika, tako da malce pocakajte. OK, cakamo, medtem nas nase stranke posiljajo v ... in ..., obvescamo, da smo dosegljivi preko mobitelov ter se opravicujemo. in tako cela DVA MESECA!!! nakar v navezi z nekom iz gratela sami ugotovimo, da je problem z lastnistvom zemljisca med gratelovo optiko in naso stavbo. lastnik je T-2jev konkurent in ne izda soglasja. OK. mi smo dva meseca brez komunikacije (voice preko GSM, internet ob kar nekaj €€€ preko mobitelovega modula, web server na sreco izven firme). nazaj na T-1 ne gremo, ker imamo sodni spor! da ne omenjam neresnosti in nesposobnosti amisa, ter voljatela. vztrajamo in na sreco poslujemo tudi na drugi lokaciji, kjer vsaj z internetom ni tezav. po 10 mesecih cakanja, prerekanja, grozenj.... in dokazljive poslovne skode, zvem na koga znotraj T-2 se obrniti. ker se ze pripravljajo papirji za tozbo, se nekdo ustrasi in je zadeva resena v nekaj dnevih (mislim, da smo priklopljeni po 4 dnevih od prvega telefonskega klica). priklop preko ADSL-a. 11 MESECEV!!!!!!
zgodba st.2:
dobro, koncno povezani v svet, veselo telefoniramo, med delovnim casom gledamo nage babe in ko pride prvi racun presenecenje. zaracunavajo nam internet 10/10 preko ADSL, ceprav smo zadnjo pogodbo poslali z narocilom za 4/1. prejsnje poslane pogodbe so bile narejene na 10/10 optika, kar je minimum. ok, klicem hotline - bomo popravili. naslednji mesec spet racun za 10/10. spet klicem, bomo popravili in vas bo nekdo kontaktiral. ne enega, ne drugega. posljem dopis, v katerem navedem, da ne bo placan noben racun, dokler zadeva ne bo sanirana (prilozim kopijo zadnje podpisane pogodbe 4/1). ni ne odgovora ne spremenjenega racuna. OK. mi pa brezplacno srfamo in telefoniramo. upam, da se bo komu postalo nerodno po tem postu in se bo oglasil. v tem primeru pa koncna reakcije ne bo taka kot pri zgodbi st.3. beri dalje.
zgodba st.3:
selitev v novo stanovanje, v bloku gratelova optika, ceprav nerad, se priklopim na T-2. alternative prakticno ni. posljem pogodbo, v nekaj dnevih priklop. razen nekaj zapletov in pogostih menjav aminotov (HDTV bolj zalost, drugi navadni prikljucek stalno dol pada, internet odlicno), deluje brez tezav. presenetljivo, pohvalno in v druzinsko zadovoljstvo (jupi boomerang in cartoon network, mljac). ker na zacetku se ni bilo vse urejeno naknadno navedem se stari naslov, kamor naj mi posiljajo racune. potem pa ko uredimo vse na novi lokaciji (ok, res sem lenoba za papirje in za to storim sele cez kak mesec) zaprosim, da pricnejo posiljati racune na naslov prikljucka. najprej preko telefona, nato napisem se dopis (ker dobim taka navodila in ker ze imam slabe izkusnje iz firme). brez trohice mojega presenecenja, racuni prihajajo se vedno na star naslov. nekaj casa jih se lovim tam, potem pa po nekaj mesecih obupam in operaterju povem (ne da se mi vec pisati dopisov, ker jih ocitno na T-2 uporabljajo za kurjenje), da ne bom placal nobenega racuna dokler ne pridejo na ta naslov. meseci tecejo in zadevo odklopijo. klicem na 05900000, nekomu vse po spisku, se na koncu opravicim, da to ne leti na njega osebno in povem, naj me nekdo kontaktira, pustim GSM in cakam. ker ne docakam grem v poslovalnico, kjer ravno tisti dan ne deluje sistem in mi deklica za pultom priporoca naj posljem dopis (se celo T-2 kuverto s placano postnino mi da). vmes poti, dopusti in moja lenoba (podprta z redko uporabo TV). po dopustih napisem dopis, predlagam poravnavo €280 v treh delih in predno posljem, se enkrat poklicem in sicer na st 059002212 ter 059002219. klicem ze tri dni, ne dobim nikogar, poravnam dolg (ceprav vem, da ni moj problem, ampak doma jih poslusam, da se olimpijade ne da gledat, zato zelim cimprejsnjo resitev) in cakam, da se nekomu na tej nesposobni firmi dvigne kaj in me obvesti kdaj bodo zadevo ponovno priklopili. upam, da jim uspe vsaj do londona 2012. za zimski vancouver 2010 sem mocno v dvomih.
na sreco se vsaj mojmu odvetniku da in me je pricel ponovno brcati naj zberem dokumentacijo za vlogo tozbe (vmes sem ze prekinil, ker se mi res ni dalo se s tem izgubljati casa). torej, poskusim se z javnostjo in ce tudi sedaj ne bo nihce na T-2 pokazal trohice interesa, vlozimo tozbo in vas redno obvescamo kaj in kako.
lp, navduseni in kot lacni psicek zvesti uporabnik T-2
pred casom se takle



