1.
Če sem prav razbrala se gre tukaj za 11centov zamudnih obresti... kar je dobrih 26 bivših tolarjev... ne vem no... tudi meni se zdi nesmiselno za 11 centov pošiljanje opomina...ker roko na srce: delo (brskanje po računalniku + pisanje opomina) + tiskanje + papir + poštnina = več kot 11 centov... taka malenkost bi se lahko brez problema dodala k naslednji položnici...bi se vsem bolj splačalomitja_i napisal/-a:Ni potrebno, vendar ni nič narobe, če se jih pošilja, a ne?Zamudne obresti se dajo obračunat tudi na naslednjih izstavljenih računih in ni potrebno pošiljati opominov, sploh pa ne za takšen znesek.
2. Zdi se mi, da je pri vsej tej zmešnjavi, kot je na primer: dolg čas razreševanja reklamacij, zgubljanje reklamacij, itd... kriva slaba organizacija...
vsa ta vojna s papirji, ki se jo da doživeti v administraciji in računovodstvu zna biti blazno naporna...
Če se enkrat nabere preveč kupov papirjev, predvsem takih, ki se jih odlaga za "naslednji dan"... se jih lep čas potem ne rešiš... potem se pa vmes še papirji zgubijo, založijo, ponesreči pristanejo v smeteh itd. potem maš pa tako "katastrofo", kot jo ima t2 zdaj...
Ma saj vas čist razumem... itak ste dokaj mlada firma in nekaj časa traja, da se vse stvari skupaj sestavijo in da se uvede nek sistem in organizacija na vseh nivojih, potem pa stvari tečejo tako kot morajo...
Deadeye, študentje na HDju so še najmanj krivi... na žalost so "strelovodi" za vse kritike in izpade...grem glavo stavit, da veliko ljudi na koncu, ko se "problem" reši, ne reče niti hvala.