Saj sploh ne težim onim revežem, ker so pravzaprav vsi prav prijazni. Besen sem na ljudi, ki so jih tja postavili.
Eno je fletna dečva za šankom, drugo pa ta ista fletna dečva, ki sploh ne ve, kaj ji govorim in kaj naj zapiše, da naprej javi. Pol manj časa in živcev bi šlo (da ne omenjam klice iz Telekoma v T-2), če bi v prvo lahko nekomu razložil kaj in kako.
Pravzaprav imam prijatelja, ki je vrnil komplet paket ravno zaradi neodzivnosti supporta pri nastanku težav. Ampak dosti o temu.
Moj konkreten problem je sledeč:
Z geslom že pridem na servisno stran, pa mi ne pomaga, ker je drugi poštni predal nedostopen - sivo obarvan. Tudi na web mailu mi ta, sivo obarvan predal, ne dela: Autentication Failed, mi javi...
Da ne bo nerazumevanja... spodaj (izven slikovnega izseka) je možnost za še en poštni predal, ampak ga ne morem ponastaviti na ime tistega, ki je sivo obarvan.