Stran 2 od 4

Objavljeno: 17. Dec 2006 ob 22:20
Napisal/-a pack
Ja, sem prebral, da nisi na T-2. Pol je to moje vprašanje za T-2jevce tle gor na forumu. A se bo to kdaj dalo videti? Recimo na servisnih straneh?

Objavljeno: 17. Dec 2006 ob 22:23
Napisal/-a finger
Bine - se mi je kar zdelo , ker si preveč zagovarjal software !

Ker si ti so-avtor ali celo avtor tega sistema predlagam malo supporta za uporabnike tj. help desk , da bodo znali delati z orodjem ker vsekakor ne znajo ali nočejo znati.

L.P.

Objavljeno: 17. Dec 2006 ob 22:30
Napisal/-a dal
Če je res vse tako lepo, kot si napisal, potem je potrebno samo še operaterje na help desku naučiti uporabljati ta sistem - ob vsaki prijavi napake preveriti, ali je bila napaka že prijavljena in o tem informirati klicočega.

In dodati modul "caller id", tako da ko stranka pokliče, operater vse podatke vidi na ekranu in ni potrebno vedno ponavljati naročniške številke.

Objavljeno: 17. Dec 2006 ob 22:32
Napisal/-a pack
Dal, zadel žebljico na glavico! :wink:

Objavljeno: 17. Dec 2006 ob 22:35
Napisal/-a finger
V tem izgleda da je problem - ugibam ker ne poznam IS ja - ker na hd nimajo povratnih informacij o statusu napake. Sej ni raketna znanost no !

Oni pa pridno prijavljajo in prijavljajo in prijavljajo kje pa stvar je , pa ve čarovnica .......

Objavljeno: 17. Dec 2006 ob 22:45
Napisal/-a Bine
Še enkrat: operater vidi vse podatke o naročniku.
Prav tako so v sistemu tudi vse povratne informacije o statusih, itd,itd.

Način obnašanja in način komuniciranja s strankami pa ni moje področje.
Kot tudi ne usposabljanje operaterjev.
Oglasil sem se zato, ker me nervira posplošeno obtoževanje v stilu "software sucks".

Objavljeno: 17. Dec 2006 ob 22:48
Napisal/-a came2die
Mogoče je to zame "preveč"

Operater: Dobr dan gospod oz whatever reče, vaš ID prosm
Stranka: kva je to?
Operater: To je blabla, reče naj gre poiskat...
Stranka: pove št ID-ja
Operaterju na ekranu zaflešajo vse napake in tiste bolj pomembne stvari. Seveda vse lepo updatano z datumi kdaj so tehniki kej delal etc. Sj razumete.
Operater: Kako vam lahko pomagam...
Stranka: blablabla...
Operater: Operater si pomaga z updatanimi podatki ki flešajo na ekranu... Potem pač "da naprej" oz se stranki opraviči ker pač še kar delajo na njegovi napaki...

Zaj pa če že nekaj takega mate, pa da ne znajo brat potem pa ne vem...

Objavljeno: 17. Dec 2006 ob 22:51
Napisal/-a pack
Bine, jest sem tukaj sedaj prvič izvedel, da naj bi to T-2 dejansko imel. Software je največkrat ok zadeva, itak da se najdejo stvari, ki se jih potem sproti poštima... največji problem je v uporabnikih.

Zato me zelo čudi (vprašanje na splošno za T-2jevce:), zakaj te potem operater, katerega pokličeš s svoje T-2 telefonije, vsakič znova sprašuje po imenu in priimku oz. številki? Justincase?

Objavljeno: 17. Dec 2006 ob 22:51
Napisal/-a finger
Bine tud sam sem že kar nekaj kode napisal pa zaradi tega ne mislim , da sem najpametnejši. Uporabniki ponavadi povedo tisto , kar sam spregledaš ko načrtuješ IS.

Povej mi ali mi bodo na hd povedali kdaj pride do mene tehnik - nalog je bil prevzet - če sedaj pokličem. Če bo tvoj odgovor ne , potem boš moral še na drugi strani pri tehnikih najti rešitev - v sodelovanju s tehniki !

Objavljeno: 17. Dec 2006 ob 22:52
Napisal/-a Bine
@cam2die: Je tak, samo brez flešanja.
Ker verjemi, da flešanje ni ravno atribut ergonomije ;-)

Je pa v bistvu še boljš, ker tudi ID ne bi bilo potrebno zahtevati.
Lahko najdejo podatke po različnih kriterijih... je pa ID edini enoznačni identifikator, zato (verjetno) zahtevajo ID.
Lahko bi tudi Novak Janez (ali Janez Novak) zadoščalo... seveda, pa bi operater potem rabil pregledati več vrstic na ekranu, da bi našel pravega.

@finger: kaj ti bodo povedali, če zdajle pokličeš jaz ne vem.
Jaz ti samo poskušam (do)povedati, da so vsi podatki v sistemu. Tudi to, če je nalog za poseg na terenu že narejen in predviden za nek določen datum.
(Kar pa se pisanja kode tiče - že več kot desetletje nisem napisal ničesar, ampak to je že druga zgodba. Tudi nikjer nisem napisal, da sem najpametnejši, zato mi prosim ne polagaj izjav na tastaturo ;-))

@pack: zakaj operaterji zahtevajo priimek/ime/ID pa jaz ne vem.
Morda zato, ker lahko tudi kličeš iz drugega telefona?
Morda zaradi double-checkinga?
Ali pa morda zato, ker softver ne dela :twisted: [/code]

Objavljeno: 17. Dec 2006 ob 22:58
Napisal/-a came2die
Bine jah meni bi, če bi bil operater tam pomagalo če bi bla razdalja od centrale pa zadnji error boldan =)

Objavljeno: 17. Dec 2006 ob 23:02
Napisal/-a Bine
Saj veš, kako pravijo: 100 ljudi, 100 čudi... GUI je sicer vedno kompromis in verjemi, da bi ti po osmih urah buljenja v ekran, še kako nerviralo vsako migotanje ;-)
(upam, da verjameš, da imajo na voljo tudi podatek o razdalji, če sva že pri tem... in tudi napake imajo sproti izpisane...)

Objavljeno: 17. Dec 2006 ob 23:05
Napisal/-a finger
Odgovor : tega podatka nimamo !
Tko da .......

Objavljeno: 17. Dec 2006 ob 23:09
Napisal/-a Bine
Potem očitno nalog za poseg na terenu še ni bil kreiran.

Objavljeno: 17. Dec 2006 ob 23:19
Napisal/-a finger
nalog je bil prevzet - kje pa potem je - v čakalnici za nalog za poseg na terenu ki je ni v sistemu ??? Pa sem spet na začetku - pri prijavi napake

Dobro da so na tem forumu tudi t-2 jevci ki korektno zaznajo probleme in koga v firmi potem tudi spomnijo na določene zadeve. NN in ostali hvala !