T-2 -jevci prisluhnite

Splošni pogovori o T-2
finger
Uporabnik
Prispevkov: 37
Pridružen: 16. Nov 2006 ob 20:52
T-2: Že imam
Paket: ve? jih je
Kraj: Lesce

T-2 -jevci prisluhnite

Odgovor Napisal/-a finger » 17. Dec 2006 ob 21:17

Ker sem že nekaj časa jezen kot ris sem prišel do ugotovitve da nujno potrebujete informacijski sistem ki vam bo bolj koristil kot ta ki ga imate ,ker ta očitno "sucks"

Zakaj :
V Petek me pokličejo s T-2 ja in me vprašajo če me še vedno ne dela telefon - dohodni klici iz telekoma - ne jim odvrnem to je bilo cca 2 meseca nazaj - mislim wtf !!!

Ker imam več lokacij imam logično več problemov in vedno se zatakne pri odgovoru možakarja ali spoštovane damice z help deska - " bomo posredovali tehnikom " ok vse v redu ampak to je bilo zdaj že desetič. Mislim ali se vam te prijave izgubljajo ali kr neki ne vem , vem pa to da zadeva ne deluje in je bila prijavljena že 1000000 krat in kaj zdaj bomo še enkrat prijavil - ha ha lol

Predlagam da vključite v vaš sistem tudi feedback od glavnega tehnika :
komu dan nalog , kdaj , napaka , ....... datum obiska in zadeva bo ocvrta. Če pa do tega datuma + 1 dan tehnika ne bo pa naj se pojavi njegova številka da ga lahko ............. mal povprašam po počutju.

To ni pljuvanje to je nasvet , ki bi ga bilo potrebno proučit ker vam bodo kmalu začele stranke bežat nazaj k telekomarjem . Vsaj sam sem že zelo zeloooooooooo blizu temu.

Lep Vas pozdravljam !

Bine
Guru
Prispevkov: 897
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 21:26
T-2: Že imam
Paket: 100/100

Odgovor Napisal/-a Bine » 17. Dec 2006 ob 21:34

Trikrat sem prebral tvoj post, pa mi ni jasno, kaj želiš povedati.
Ali si lahko malo bolj natančen v opredelitvi "sucksa"?
Slika

finger
Uporabnik
Prispevkov: 37
Pridružen: 16. Nov 2006 ob 20:52
T-2: Že imam
Paket: ve? jih je
Kraj: Lesce

Odgovor Napisal/-a finger » 17. Dec 2006 ob 21:37

Predlagam da vključite v vaš sistem tudi feedback od glavnega tehnika :
komu dan nalog , kdaj , napaka , ....... datum obiska in zadeva bo ocvrta. Če pa do tega datuma + 1 dan tehnika ne bo pa naj se pojavi njegova številka da ga lahko ............. mal povprašam po počutju.


toleeeeeeeeeeeeeeee !

lahko pa kaj pametnega poveš !!!!

Bine
Guru
Prispevkov: 897
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 21:26
T-2: Že imam
Paket: 100/100

Odgovor Napisal/-a Bine » 17. Dec 2006 ob 21:40

Vse to (in še marsikaj drugega) sistem na T2 že vsebuje.

Next please :twisted:
Slika

finger
Uporabnik
Prispevkov: 37
Pridružen: 16. Nov 2006 ob 20:52
T-2: Že imam
Paket: ve? jih je
Kraj: Lesce

Odgovor Napisal/-a finger » 17. Dec 2006 ob 21:43

A res zakaj pa potem možakar na help desku po 10 x prijavlja napako in ne ve nič kaj se dogaja - mislm ne me basat res no !!!

Lohk ti pa , če si na t-2 ju dam moje id- je pa poglej zelja !

Rata ti slabo

Uporabniški avatar
Anubis
Legenda
Prispevkov: 1316
Pridružen: 19. Mar 2006 ob 16:05
T-2: Že imam
Paket: 100/10
Kraj: Zokiville

Odgovor Napisal/-a Anubis » 17. Dec 2006 ob 21:43

Pa saj sem že oni dan dejal, da T2 potrebuje en hud company-wide CRM sistem (roko na srce ga še marsikatera druga slovenska firma...), da bodo imeli te stvari pod kontrolo. Nihče me še ni slišal. :?
PS: NE prodajam ničesar. :lol:

Uporabniški avatar
pack
Legenda
Prispevkov: 1037
Pridružen: 15. Nov 2006 ob 11:48
T-2: Že imam
Paket: PRD:VDSL1/1 vmesnika ISDN+PSTN
Kraj: Trzin

Odgovor Napisal/-a pack » 17. Dec 2006 ob 21:45

Po mojem želi povedati nekaj v smislu, da T-2 potrebuje dober sistem v stilu CRMja... Se pravi vodenje "težav" in vseh dogodkov v zvezi z določeno stranko na enem mestu. Tako potem ne bi prihajalo do situacij, ko ti prijaviš napako, pa ti rečejo, da te bo nekdo poklical v roku pol ure in se potem to ne zgodi, ti kličeš še enkrat in še enkrat isto razlagaš drugemu operaterju, ta spet "bomo javili tehnikom"... potem te pa čez 3 ure pokliče en tehnik, s katerim načeloma poštimaš "težavo, in nato čez pol ure še en tehnik, ki te vpraša: "Kako je že z vešim problemom?"

Meni se je podobno dogodilo že ene 2x, da sem razlagal isto stvar 3 operaterjem in 4 tehnikom... in še vedno si nisem čisto na jasnem, kakšen status imajo "moje težave". Res pa je, da sem jest zelo potrpežliv človek in ne zganjam cirkusa, sem pa tudi neke vrste blažilni filter med T-2jem in mojimi domačimi/službenimi uporabniki. Ne vem, kako bi se T-2 znašel, če bi "moji" vsi 4je klicali na support in po svoje in zelo laično razlagali o težavah. :lol:

EDIT: Uf, sem mal dolg tole pisal in ste se že vse pogovorili? :lol:
Zadnjič spremenil pack, dne 17. Dec 2006 ob 21:46, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
Za počitnice varčujem pri T2!

finger
Uporabnik
Prispevkov: 37
Pridružen: 16. Nov 2006 ob 20:52
T-2: Že imam
Paket: ve? jih je
Kraj: Lesce

Odgovor Napisal/-a finger » 17. Dec 2006 ob 21:46

Jest pa "prodajam" pa rabim da mi pos dela !!!!!

finger
Uporabnik
Prispevkov: 37
Pridružen: 16. Nov 2006 ob 20:52
T-2: Že imam
Paket: ve? jih je
Kraj: Lesce

Odgovor Napisal/-a finger » 17. Dec 2006 ob 21:53

No pack je razumel kaj sem hotel povedati !

Čakam pa še Bineta - pa naj pove še kaj za next

Bine
Guru
Prispevkov: 897
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 21:26
T-2: Že imam
Paket: 100/100

Odgovor Napisal/-a Bine » 17. Dec 2006 ob 22:01

finger napisal/-a:A res zakaj pa potem možakar na help desku po 10 x prijavlja napako in ne ve nič kaj se dogaja - mislm ne me basat res no !!!

Lohk ti pa , če si na t-2 ju dam moje id- je pa poglej zelja !

Rata ti slabo
Vsaka napaka se zabeleži in vsak operater ima na voljo kompletno zgodovino vseh prijavljenih napak; vključno s kompletno "historiko", kako se je napaka reševala.
Prav tako imajo na voljo vse podatke o naročniku, vključno s pogodbo in vsemi pripadajočimi dokumenti.
Tudi v primeru kreiranja naloga za poseg na terenu, se izpišejo vse še nerešene napake... .skratka, jaz sem prepričan, da softver ni kriv ;-)

Zakaj točno finger izgublja živce pa jaz ne vem.
OK, zdaj vem(o), da ima POS terminale; očitno torej navedba "imamo več lokacij in več problemov" pomeni, da ima tudi več trgovin na različnih lokacijah.

Zdaj lahko ugibam naprej - da vse napake ne prijavljajo (misleč "ah, saj nima smisla"), ali pa so operaterji na HD premalo natančni ... ne vem... ker ne poznam fingerjevih konkretnih problemov.
Zanimalo me je samo to, zakaj meni, da je softver zanič.
Pa vidim, da je falil :twisted:
Slika

finger
Uporabnik
Prispevkov: 37
Pridružen: 16. Nov 2006 ob 20:52
T-2: Že imam
Paket: ve? jih je
Kraj: Lesce

Odgovor Napisal/-a finger » 17. Dec 2006 ob 22:07

Ne mislim da se motiš ti !
Če je njihov software ok potem bi mi povedali takole :
Vaš problem je prevzel ta in ta , oglasil se bo čez ... pet minut .... itd , ne pa da že dva meseca prijavljam napako.

Ne vem koliko problemov imaš ti ampak jaz moram svoje rešit in tvoje zatrjevanje da imajo vse ok - žal ne bo šlo !!!

Ali si na t-2 ju , ti pošljem moje zelje ????!!!! (ne želje ampak zelje)

T2_Delavec
Starešina
Prispevkov: 12976
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
T-2: Že imam
Paket: Optika 100/10

Odgovor Napisal/-a T2_Delavec » 17. Dec 2006 ob 22:07

Software je dober - problem je s hardwareom v nekaterih glavah! :D
Optika 100/10

Bine
Guru
Prispevkov: 897
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 21:26
T-2: Že imam
Paket: 100/100

Odgovor Napisal/-a Bine » 17. Dec 2006 ob 22:16

Nisem na T2, imam pa prste vmes pri softveru.
Zato me takšni primeri zanimajo in zato tudi spremljam ta forum.
Na samo reševanje problemov pa nimam vpliva.
Slika

Uporabniški avatar
pack
Legenda
Prispevkov: 1037
Pridružen: 15. Nov 2006 ob 11:48
T-2: Že imam
Paket: PRD:VDSL1/1 vmesnika ISDN+PSTN
Kraj: Trzin

Odgovor Napisal/-a pack » 17. Dec 2006 ob 22:16

Bine, če je tako, me prav veseli. A se potem da dobiti history list mojih prijav in reševanj?


Hehe, NN, sem ravno hotel pripomnit. Je treba še firmware na teh hardwarejih posodobit, pa bo. :lol:
Slika
Za počitnice varčujem pri T2!

Bine
Guru
Prispevkov: 897
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 21:26
T-2: Že imam
Paket: 100/100

Odgovor Napisal/-a Bine » 17. Dec 2006 ob 22:19

History list jaz seveda ne morem nikomur pošiljati.
(Pa tudi na hardver ne morem vplivati ;-)).
Slika

Odgovori