T-2 -jevci prisluhnite
-
- Uporabnik
- Prispevkov: 37
- Pridružen: 16. Nov 2006 ob 20:52
- T-2: Že imam
- Paket: ve? jih je
- Kraj: Lesce
T-2 -jevci prisluhnite
Ker sem že nekaj časa jezen kot ris sem prišel do ugotovitve da nujno potrebujete informacijski sistem ki vam bo bolj koristil kot ta ki ga imate ,ker ta očitno "sucks"
Zakaj :
V Petek me pokličejo s T-2 ja in me vprašajo če me še vedno ne dela telefon - dohodni klici iz telekoma - ne jim odvrnem to je bilo cca 2 meseca nazaj - mislim wtf !!!
Ker imam več lokacij imam logično več problemov in vedno se zatakne pri odgovoru možakarja ali spoštovane damice z help deska - " bomo posredovali tehnikom " ok vse v redu ampak to je bilo zdaj že desetič. Mislim ali se vam te prijave izgubljajo ali kr neki ne vem , vem pa to da zadeva ne deluje in je bila prijavljena že 1000000 krat in kaj zdaj bomo še enkrat prijavil - ha ha lol
Predlagam da vključite v vaš sistem tudi feedback od glavnega tehnika :
komu dan nalog , kdaj , napaka , ....... datum obiska in zadeva bo ocvrta. Če pa do tega datuma + 1 dan tehnika ne bo pa naj se pojavi njegova številka da ga lahko ............. mal povprašam po počutju.
To ni pljuvanje to je nasvet , ki bi ga bilo potrebno proučit ker vam bodo kmalu začele stranke bežat nazaj k telekomarjem . Vsaj sam sem že zelo zeloooooooooo blizu temu.
Lep Vas pozdravljam !
Zakaj :
V Petek me pokličejo s T-2 ja in me vprašajo če me še vedno ne dela telefon - dohodni klici iz telekoma - ne jim odvrnem to je bilo cca 2 meseca nazaj - mislim wtf !!!
Ker imam več lokacij imam logično več problemov in vedno se zatakne pri odgovoru možakarja ali spoštovane damice z help deska - " bomo posredovali tehnikom " ok vse v redu ampak to je bilo zdaj že desetič. Mislim ali se vam te prijave izgubljajo ali kr neki ne vem , vem pa to da zadeva ne deluje in je bila prijavljena že 1000000 krat in kaj zdaj bomo še enkrat prijavil - ha ha lol
Predlagam da vključite v vaš sistem tudi feedback od glavnega tehnika :
komu dan nalog , kdaj , napaka , ....... datum obiska in zadeva bo ocvrta. Če pa do tega datuma + 1 dan tehnika ne bo pa naj se pojavi njegova številka da ga lahko ............. mal povprašam po počutju.
To ni pljuvanje to je nasvet , ki bi ga bilo potrebno proučit ker vam bodo kmalu začele stranke bežat nazaj k telekomarjem . Vsaj sam sem že zelo zeloooooooooo blizu temu.
Lep Vas pozdravljam !
-
- Uporabnik
- Prispevkov: 37
- Pridružen: 16. Nov 2006 ob 20:52
- T-2: Že imam
- Paket: ve? jih je
- Kraj: Lesce
Predlagam da vključite v vaš sistem tudi feedback od glavnega tehnika :
komu dan nalog , kdaj , napaka , ....... datum obiska in zadeva bo ocvrta. Če pa do tega datuma + 1 dan tehnika ne bo pa naj se pojavi njegova številka da ga lahko ............. mal povprašam po počutju.
toleeeeeeeeeeeeeeee !
lahko pa kaj pametnega poveš !!!!
komu dan nalog , kdaj , napaka , ....... datum obiska in zadeva bo ocvrta. Če pa do tega datuma + 1 dan tehnika ne bo pa naj se pojavi njegova številka da ga lahko ............. mal povprašam po počutju.
toleeeeeeeeeeeeeeee !
lahko pa kaj pametnega poveš !!!!
- pack
- Legenda
- Prispevkov: 1037
- Pridružen: 15. Nov 2006 ob 11:48
- T-2: Že imam
- Paket: PRD:VDSL1/1 vmesnika ISDN+PSTN
- Kraj: Trzin
Po mojem želi povedati nekaj v smislu, da T-2 potrebuje dober sistem v stilu CRMja... Se pravi vodenje "težav" in vseh dogodkov v zvezi z določeno stranko na enem mestu. Tako potem ne bi prihajalo do situacij, ko ti prijaviš napako, pa ti rečejo, da te bo nekdo poklical v roku pol ure in se potem to ne zgodi, ti kličeš še enkrat in še enkrat isto razlagaš drugemu operaterju, ta spet "bomo javili tehnikom"... potem te pa čez 3 ure pokliče en tehnik, s katerim načeloma poštimaš "težavo, in nato čez pol ure še en tehnik, ki te vpraša: "Kako je že z vešim problemom?"
Meni se je podobno dogodilo že ene 2x, da sem razlagal isto stvar 3 operaterjem in 4 tehnikom... in še vedno si nisem čisto na jasnem, kakšen status imajo "moje težave". Res pa je, da sem jest zelo potrpežliv človek in ne zganjam cirkusa, sem pa tudi neke vrste blažilni filter med T-2jem in mojimi domačimi/službenimi uporabniki. Ne vem, kako bi se T-2 znašel, če bi "moji" vsi 4je klicali na support in po svoje in zelo laično razlagali o težavah.
EDIT: Uf, sem mal dolg tole pisal in ste se že vse pogovorili?
Meni se je podobno dogodilo že ene 2x, da sem razlagal isto stvar 3 operaterjem in 4 tehnikom... in še vedno si nisem čisto na jasnem, kakšen status imajo "moje težave". Res pa je, da sem jest zelo potrpežliv človek in ne zganjam cirkusa, sem pa tudi neke vrste blažilni filter med T-2jem in mojimi domačimi/službenimi uporabniki. Ne vem, kako bi se T-2 znašel, če bi "moji" vsi 4je klicali na support in po svoje in zelo laično razlagali o težavah.

EDIT: Uf, sem mal dolg tole pisal in ste se že vse pogovorili?

Zadnjič spremenil pack, dne 17. Dec 2006 ob 21:46, skupaj popravljeno 1 krat.
Vsaka napaka se zabeleži in vsak operater ima na voljo kompletno zgodovino vseh prijavljenih napak; vključno s kompletno "historiko", kako se je napaka reševala.finger napisal/-a:A res zakaj pa potem možakar na help desku po 10 x prijavlja napako in ne ve nič kaj se dogaja - mislm ne me basat res no !!!
Lohk ti pa , če si na t-2 ju dam moje id- je pa poglej zelja !
Rata ti slabo
Prav tako imajo na voljo vse podatke o naročniku, vključno s pogodbo in vsemi pripadajočimi dokumenti.
Tudi v primeru kreiranja naloga za poseg na terenu, se izpišejo vse še nerešene napake... .skratka, jaz sem prepričan, da softver ni kriv

Zakaj točno finger izgublja živce pa jaz ne vem.
OK, zdaj vem(o), da ima POS terminale; očitno torej navedba "imamo več lokacij in več problemov" pomeni, da ima tudi več trgovin na različnih lokacijah.
Zdaj lahko ugibam naprej - da vse napake ne prijavljajo (misleč "ah, saj nima smisla"), ali pa so operaterji na HD premalo natančni ... ne vem... ker ne poznam fingerjevih konkretnih problemov.
Zanimalo me je samo to, zakaj meni, da je softver zanič.
Pa vidim, da je falil


-
- Uporabnik
- Prispevkov: 37
- Pridružen: 16. Nov 2006 ob 20:52
- T-2: Že imam
- Paket: ve? jih je
- Kraj: Lesce
Ne mislim da se motiš ti !
Če je njihov software ok potem bi mi povedali takole :
Vaš problem je prevzel ta in ta , oglasil se bo čez ... pet minut .... itd , ne pa da že dva meseca prijavljam napako.
Ne vem koliko problemov imaš ti ampak jaz moram svoje rešit in tvoje zatrjevanje da imajo vse ok - žal ne bo šlo !!!
Ali si na t-2 ju , ti pošljem moje zelje ????!!!! (ne želje ampak zelje)
Če je njihov software ok potem bi mi povedali takole :
Vaš problem je prevzel ta in ta , oglasil se bo čez ... pet minut .... itd , ne pa da že dva meseca prijavljam napako.
Ne vem koliko problemov imaš ti ampak jaz moram svoje rešit in tvoje zatrjevanje da imajo vse ok - žal ne bo šlo !!!
Ali si na t-2 ju , ti pošljem moje zelje ????!!!! (ne želje ampak zelje)
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10