Stran 2 od 3
Objavljeno: 27. Feb 2007 ob 22:43
Napisal/-a stenc55
Tale iz T2 ki je bil tle je reku da je v Radolci na T1 en pameten možak ki dela profesionalno in se z njim da lepo pogovort. Verjetn ga je poklicu pa sta zrihtala.
Sam zate ne razumem: 37 metrov od centrale al od tebe?
Jest mam 37 metrov sam od stanovanja do omarice v bloku.
Objavljeno: 28. Feb 2007 ob 06:10
Napisal/-a Andy
Menda 37 metrov od mene.
Zdaj razumem, kako je bit brez interneta in osnovnih telekomunikacijskih storitev.
Samo upam lahko, da so tudi pri nas tako razumni ljudje, kot se je izkazalo da so pri tebi.
Objavljeno: 28. Feb 2007 ob 15:16
Napisal/-a stenc55
Hja kaj naj rečem spet dela pa ne dela. Danes je delalo do 10:00, potem je sedlo. Pa sta ravno takrat telekomovca šarila po liniji ker sta jo merila. Njuna ugotovitev, da je od centrale vse v redu. Prav če je v redu ampak link je spet padel.
Kličem telekom kranj in se z enim prijaznim človekom pomenim o težavi. Pravi da je težko ugotoviti z ohmmetrom ali je težava pri njih ali pri t2, ker sta centrali samo nadstropje narazen in je potrebno merjenje na korelaciji. Morajo se dobiti eni in drugi in skupaj pregledati povezavo med centralo T1 in T2. Ker je DO t2 centrale link ok in OD t1 centrale linija ok je lahko napaka samo nekje vmes. Je pa isti primer kot moj še nekaj ulic naprej. Sedaj bom pa še poslal na t2 zahtevo po meritvi na korelaciji in še zahteval zraven da me dajo na drug kabel med centralama. Edino to mi še lahko pomaga.
PS: Življenje v Tunguziji kjer si brez neta in TV je pa res zelo zabavno.
Objavljeno: 28. Feb 2007 ob 16:37
Napisal/-a Krypto
Stavim gajbo pira da je unim v "Tunguziji" boljse

Drugač pa kar se tiče telekomovcev na Gorenjskem samo kapo dol. Pa po večini so tudi drugje v redu, samo se pa najde vmes kakšna cvetka, tko kot povsod drugje

Objavljeno: 3. Mar 2007 ob 17:39
Napisal/-a stenc55
Moj včerajšnji email na T2.
Razpizden sem bil tako da bi enega ugriznil. Ne trdim da ima T1 ail T2 zanič tehnike, samo hočem da mi stvar dela. V IT se reakcijski čas in čas odprave napak meri v minutah in urah, ne v tednih in letih.
Res me zanima kdaj se bojo dobili skupaj in šli stvar pregledat. Napaka je znana, znana je tudi lokacija napake +/-10m, pa teletki še vedno ne razumejo problema. Naj dajo ključe meni pa bom šel sam z navadnim kurčevim ohmmetrom iskat stik. In to je vsa umetnost. Najti prreklet konekt ali modul ki je v stiku. In drkati preklete kable dokler se stik ne pokaže.
V torek sem poslal email z opisom kaj je narobe in kako naj stvar rešijo, dobil sem generičen odgovor da so posredovali na TS. Čeraj je stvar spet sedla in se ne pobere več, kljub temu, da že 4 dni vejo na katerih 20m je stik.
Evo še emaila:
Danes ko ste prikljapljali xxxxxx v istem bloku kot sem jaz je vaš tehnik spet odpiral vrata centrale in meni je linija padla in se ni več pobrala. In sem zopet v Tunguziji. Oziroma da ne bom žalil Tunguzijcev so verjetno oni na boljšem. Imajo vsaj TV 1 kanal.
Klical sem teh supp ob 11h, 13h, 15h, VEDNO sem poudaril kje je napaka in kaj storiti da bo odpravljena. Vedno sem tudi poudaril da je PETEK POPOLDNE in da bom jaz verjetno čez vikend spet v temi. Pa saj vaši študenti na helpdesku niso nič krivi, kriv je vaš sistem odpravljanja napak.
Naj na kratko ponovim. Vaš tehnik priklopi modem na mojo linijo na centrali in se modem postavi. Pri meni doma izmeri KRATEK STIK na 475m (130 ohmov) od vtičnice, kar se približno sklada z oddaljenostjo od centrale. Drugi dan prideta telekomovca in premerita linijo od njihove centrale do moje vtičnice, pravita da je linija OK. Se strinjam, ker je tudi vaš izmeril napako nekje na centrali. Centrali, vaša in od T1 sta ENO NADSTROPJE NARAZEN. Linije med centralama ni MERIL NIHČE, posebej takrat ne, ko je v stiku. Jaz vam povem kaj morate narediti, in rezultat?
OBOJI SE ZGOVARJATE EDEN NA DRUGEGA, MENI PA LINIJA NE DELA!!!!!!!!!!!!! Popolnoma nič me ne zanima na kateri centrali je stik in kdo je odgovoren za odpravo napake. Jaz samo hočem za pošteno plačilo tudi pošteno storitev.
Jaz imam podatke z obeh strani. Vi nimate telekomovih podatkov, telekom nima vaših in potem se lahko igrate takele igrice. Potrebno je le dvigniti slušalko, poklicati T1 in se DOGOVORITI kdaj se dobite skupaj na centrali, premeriti, prerukati, predrkati kable dokler se ne pokaže kje je kratek stik in zadevo odpraviti. AMPAK TO MORATE DELATI SKUPAJ!!!!!!!
Ponovno ZAHTEVAM, da me na vaši centrali prestavite na DRUG port na delilniku, uporabite DRUG kabel med centralama in da me T1 da na DRUG port na njihovem delilniku in po možnosti zamenjajo vsaj prvi meter parice. In to ne zahtevam v roku enega leta ampak takoj.
Pričakujem oz. zahtevam poročilo o opravljenem pregledu central in kje ste ugotovili napako v ponedeljek 5.5.2007 na telefon xxxxxxxx. Jaz glede na podatke ki jih imam trdim kje je napaka, vi mi pa dokažite nasprotno, če se slučajno motim.
Če zadeve niste sposobni speljati mi pa dajte ključ od central, pa bom sam rešil problem. Ker živim od tega, da vzdržujem mrežo s 32 računalniki približno vem o čem govorim. Ne trdim da imate nesposobne tehnike, ali da jih ima telekom, trdim le, da morate težavo rešiti SKUPAJ, to pomeni da eni in drugi delate hkrati istočasno na isti lokaciji toliko narazen, da se slišite in ne prek papirjev in zahtevkov na APEK.
lp
Roman Štancer
PS: Velike črke so mišljene kot kričanje!
PS2: Odgovora da ste posredovali zadevo naprej mi ne pošiljajte. Pošljite mi samo konkretne ugotovitve in ukrepe.
PS3: Stvar se vleče že od torka prejšnji teden, imam popolnoma vso pravico biti pošteno jezen, ker bom že drugi vikend zapored v IT in TV temi in to navkljub 3x klicanju danes z opozorilom, da je vikend tu.
PS4: Če niste sposobni odpraviti napake se lahko pričnemo pogovarjati o moji vrnitvi na prejšnjega operaterja, ker nimate interesa oz ne znate/morete/nočete vzpostaviti normalnega stanja v sprejemljivem času. Pa čeprav vam pravim da je potrebno samo POKLICATI T1 in se DOGOVORITI za skupen pregled central IN NAJTI NAPAKO. Moj prejšnji ponudnik uporablja tehnologijo kamene dobe ampak pri njem sem bil v 5 letih vse skupaj 4 ure brez signala. Glede na to da boste zelo hitro dosegli 50% časa od 8.januarja kar sem pri vas popoln mrk signala boste seveda priklop na starega operaterja financirali vi.
Objavljeno: 3. Mar 2007 ob 18:45
Napisal/-a dal
stenc55 napisal/-a:Če bi si jaz v fabrik dovolu da men ena gajbca od 32 ki jih furam nebi delala 4 dni mi šef že zdavnaj reče naj si iščem drugo službo.
Zdaj pa si predstavljaj, da imaš 20.000 gajbic (oziroma še več - telefoni, aminoti, ...) razmetanih po celi Sloveniji, povezanih v eno ogromno omrežje.

Objavljeno: 3. Mar 2007 ob 19:05
Napisal/-a stenc55
Zato jih je pa cel kup tam zaposlenih. Pa ko bi eno stvar do konca porihtal se tud ne bi nalagale ena na drugo. Od 12.2. ko sem začel težit so odprl vsaj 4 delovne naloge. 4 papirje za isto napako ki jo niso že v prvo porihtal. 4x pošiljal zahtevke na T1 za pregled linije, 4x dobil odgovor da je linija v redu, namest da bi sam 1x poslal zahtevk da se skup dobijo na centrali pa poiščejo tisti kurcšlus.
Objavljeno: 3. Mar 2007 ob 20:34
Napisal/-a dal
Vidiš, to je to. Tvoj incident mora postati problem in njemu mora slediti zahteva za spremembo. Sedaj pa samo odpiraš incidente.

Objavljeno: 3. Mar 2007 ob 21:47
Napisal/-a Razor1
Ampak moji incidenti se nalagajo en na drugega ker izhajajo iz istega problema. In se bojo še dokler se ne bo en sprehodu z ohmmetron med tistima nadstropjema. Ne rabi tiste njihove mašince za kup evrov, rabi samo go/nogo indikator. Če pa tud tega nimajo je pa ena ledica, ena baterija, dva žeblja, 10cm drata in 10cm izolir banda dost. Pa seveda 20min cajta pa pol kile dobre volje.
Objavljeno: 3. Mar 2007 ob 21:53
Napisal/-a stenc55
Fak prejšnji post sem jest spesnu, ampak nisem porajtu da ma razor, ki je delni vzrok mojih težav (zarad njega so odpiral vrata od centrale) autologin.
Objavljeno: 4. Mar 2007 ob 22:57
Napisal/-a Razor1
Hehe

To pa je bil post. Vsaj lahko preverjaš net pri meni.
Objavljeno: 5. Mar 2007 ob 19:45
Napisal/-a stenc55
Mislim, zdaj pa ne vem več nič. Danes sem 3x klical tehnično pomoč in spraševal če se kaj dogaja. Prvi pravi da bo T1 jevec odprl centralo da T2 jevec lahko porihta kratek stik. Drugi pravi da je zadeva šla naprej do servisa in bo enkrat v kratkem ko bo šef izdal nalog en prišel merit linijo. HALLLLO! Linija je zmerjena 3x, vedno je ugotovljeno isto. Kratek stik nacentrali. Rečem naj bo ob 4 en T1 in en T2 pred vrati pa gremo skupaj do centrale pa jim pokažem kako se odpravi kratek stik. Kličem tretjič ker normalno ob 4h pred blokom ni bilo nikogar in hočem telefon šefa za Gorenjsko. Poba me veže seveda na eno dummy številko. Kličem še enkrat in slučajno naletim na istega in ga pošljem nekam in naročim, naj blagovoljeni šef pokliče mene. Do 19:30 seveda nič. In seveda se nobenemu od telih treh niti sanja ne kaj hočem ko zahtevam bypass.
Sedaj pa res ne vem kdo ima tu koga za norca. Ali se jaz zajebavam z T2 ker jih kličem po trikrat na dan če kdo slučajno izvoli kaj pomigati glede moje povezave ali se T2 dela norca iz mene?
Dva tedna vejo kje je je kratek stik. Dva kurčeva tedna. Dva prokleta tedna se zgovarjajo na APEK in božjo voljo. Tri tedne imam jaz totalno temo. Res me zanima kaj moram še storiti, da bom končno lahko gledal dnevnik DOMA iz SVOJEGA fotelja. A moram slučajno nag paradirati pred Turkovo pisarno? Morda kaj drugega?
Predlogi?
Takih diletantov in ignorantskega odnosa res še nisem srečal. Pa če še tako polne samohvale reklame vrtijo. 40MB/sec pravijo. Res? Kaj pa 0,0000000000baud/leto kot pri meni, tega verjetno ne bojo oglaševali.
Objavljeno: 5. Mar 2007 ob 20:35
Napisal/-a dal
Kaj pa na vse to pravi Navadni Nimda?

Objavljeno: 5. Mar 2007 ob 20:55
Napisal/-a dal
Tole obiskovanje centrale sicer ni poceni - Telekom zaračuna vsak obisk od 28 do 35 EUR na uro (najmanjša enota je pol ure) plus porabljen čas na poti. Mogoče je to razlog, da ne zrihtajo takoj in čakajo na naslednji obisk.
Objavljeno: 6. Mar 2007 ob 07:07
Napisal/-a Cobane
Če je napaka na njihovi parici, nimajo kaj za izstavljat računa T-2ju... ali se ti ne zdi?