Odgovor
Napisal/-a Fry » 5. Okt 2007 ob 22:28
Uradna stran je sicer zelo dobra, simple % logic
Manjka pa ji:
- uradni forum
- ažurirane informacije v realnem času (ali vsaj približno).
Torej ne samo obveščanje o planiranih izpadih, ampak tudi nenapovedane okvare in izpadi.
- kontaktne osebe (reševanje preko HD je običajno zamudno in dokaj neuspešno brez kakšnega "pospeška" NN).
Če že ne na "javnem "delu T-2, bi pa te informacije morale biti na servisnih straneh.
Zgolj dve telefonski številki in tri e-maili niso dovolj za pokrivanje vseh področij od prijave, preko plačil računov, pa prijav napak, pritožb do predlogov.
- na strani "Televizija" ob navedenem programu tudi informacije o trenutnem stanju: deluje ali ne, ima kodiran program, ki je zatemnjen, okvara, ......, težave na sprejemu, ....
Pri >150 programov je sigurno tudi nekaj nedelujočih iz takih ali drugačnih razlogov. Uporabnik pa ne ve zakaj in potem zasipava HD z vprašanji