Stran 2 od 2

Re: [Imel sem] 10/10 Neupravičeno zaračunavanje T2 storitev

Objavljeno: 6. Nov 2009 ob 10:00
Napisal/-a Krypto
kekoke napisal/-a:Jah, pravno si verjetno res v izgubljenem položaju, ker imajo firme v svojih 321 stranskih splošnih pogojih verjetno nekje napisan, da ste si sami krivi, če ne veste, da ko naročite T-2 dejansko sklepate pogodbo s telekomom, ta vam izstavi račun, vi pa njih ne smete kontaktirat, ker imate pogodbo samo s t-2 oziroma kak podoben larifari.
Bi pa moral telekom od vas zahtevat pogodbo (priključek kolikor vem stane 90€) in šele nato dovolitit t-2ju da vas priklopi.
T-2 bi vas moral o statusu vašega priključka tudi korektno obvestiti.
Ampak ker se naše firme požvižgajo na dobro poslovno prakso od njih ni za pričakovati razumevanja. Za nekaj evrov se pa tudi ne splača tožit. Vse kar lahko narediš je, da poizkušiš če so pri kateri konkurenčni firmi bolj resni.
Če je razlog tehnične narave mislim da to T-2 navadno upošteva.
Če gre za priklop na nezaseden par (v stavbi ni telefonskega priključka) sta dve možni varjanti. Ena je ta ki si jo ti napisal. Druga je ta da je parica primerna za razvezavo, in prideta monter TS in T-2 skupaj na lokacijo in vklopita zadevo. Skratka strošek 90€ ni vedno pogoj za uspešno vključitev.
T-2 jih je obvestil kot je razvidno. Edini kiks, ki ga jaz vidim je to da je potem od prijave napake trajalo 10 dni. Vendar ne vem kaj se je zadaj dogajalo. Preden se na relaciji T-2 <--> TS premakne lahko traja 10 dni. Ker pa so oni naročnik T-2 bi morali dobiti to povrnjeno.
Tako kot sem napisal, se mi zdi da je v ozadju še drugi del zgodbe ki ga na T-2 poznajo mi pa nimamo cele zgodbe.

Re: [Imel sem] 10/10 Neupravičeno zaračunavanje T2 storitev

Objavljeno: 6. Nov 2009 ob 10:58
Napisal/-a kekoke
seveda je treba dopustit možnost, da kinork ne pove čisto vsega, če si NN pomisliš tudi na to, da je vse napisano samo PR akcija konkurence, ampak če še enkrat prebereš kaj je pisal vidiš, da ni pisal kakih protislovij, le polno nejasnosti. Če res že v osnovi ni imel nobene pogodbe s telekomom, potem popolnoma upravičeno zavrne njihov račun. Loh bi jim tudi napisal, naj mu pridejo prežagat njihov kabel, ker ima on pogodbo s t-2, pa oni ne bi smeli tega narest, ker ga oddajajo t-2ju. Če bi imel pogodbo s telekomom, bi se verjetno zavedal, da je priključek pogoj za T-2 storitve. Nekako ti zdrava pamet govori, da če naročiš nekaj pri T-2, ne plačuj računov T-1.Torej je ravnal prav. Povsem normalno je tudi pričakovati, da če ti podpišeš s T-2, ti ne more T-1 prekinit storitev. Telekom je celo nekaj obvestil T-2 in od tu naprej sploh ne more bit več dileme, da je za nezagotavljanje storitve soodgovoren tudi T-2. Seveda če ni kinork v tej fazi zavračal plačila telekomovega priključka. Problem je miselnost, da firma ti lahko pošlje dopis, kjer ti predlaga prehod iz PRD na PRD, zaradi tega ker nimajo urejenih papirjev, od tebe pa zahteva popolno tehnično pismenost oziroma "Plačaj za svoje napake".

Re: [Imel sem] 10/10 Neupravičeno zaračunavanje T2 storitev

Objavljeno: 6. Nov 2009 ob 11:02
Napisal/-a T2_Delavec
NE! Jaz verjamem apriori vsakemu in dam preveriti, če me kontaktira na Zasebna sporočila. Raje desetkrat brezveze gnjavim administracijo, kot da je en samcat uporabnik oškodovan. :namrec: