Re: [Imel sem] 10/10 Neupravičeno zaračunavanje T2 storitev
Objavljeno: 6. Nov 2009 ob 10:00
Če je razlog tehnične narave mislim da to T-2 navadno upošteva.kekoke napisal/-a:Jah, pravno si verjetno res v izgubljenem položaju, ker imajo firme v svojih 321 stranskih splošnih pogojih verjetno nekje napisan, da ste si sami krivi, če ne veste, da ko naročite T-2 dejansko sklepate pogodbo s telekomom, ta vam izstavi račun, vi pa njih ne smete kontaktirat, ker imate pogodbo samo s t-2 oziroma kak podoben larifari.
Bi pa moral telekom od vas zahtevat pogodbo (priključek kolikor vem stane 90€) in šele nato dovolitit t-2ju da vas priklopi.
T-2 bi vas moral o statusu vašega priključka tudi korektno obvestiti.
Ampak ker se naše firme požvižgajo na dobro poslovno prakso od njih ni za pričakovati razumevanja. Za nekaj evrov se pa tudi ne splača tožit. Vse kar lahko narediš je, da poizkušiš če so pri kateri konkurenčni firmi bolj resni.
Če gre za priklop na nezaseden par (v stavbi ni telefonskega priključka) sta dve možni varjanti. Ena je ta ki si jo ti napisal. Druga je ta da je parica primerna za razvezavo, in prideta monter TS in T-2 skupaj na lokacijo in vklopita zadevo. Skratka strošek 90€ ni vedno pogoj za uspešno vključitev.
T-2 jih je obvestil kot je razvidno. Edini kiks, ki ga jaz vidim je to da je potem od prijave napake trajalo 10 dni. Vendar ne vem kaj se je zadaj dogajalo. Preden se na relaciji T-2 <--> TS premakne lahko traja 10 dni. Ker pa so oni naročnik T-2 bi morali dobiti to povrnjeno.
Tako kot sem napisal, se mi zdi da je v ozadju še drugi del zgodbe ki ga na T-2 poznajo mi pa nimamo cele zgodbe.