že kar nekaj časa imamo težavo z T2 katera se ne premakne nikamor-vsaj z naše strani ne. Prosim za pomoč.
V več stanovanjski hiši smo naročili T2 storitve (internet + tv). Zaradi težav z telefonskim priključkom sta se povezala Telekom in T2 in uspešno odpravila napako.
Internet in tv sta tako delovala, kljub manjšim napakam (zamrznitev slike, napačno prikazovanje ure...). Napako smo javili, vendar nas ni tako motilo.
Naenkrat pa internet več ni deloval, prav tako ne tv, kar smo takoj javili T2-jevim operaterjem, kjer so povedali, da bodo poslali uslužbenca, da odpravi napako. Uslužbenec je prišel 3. dan od javljenja napake(brez predhodnega obvestila o njegovem prihodu (kar se je že zgodilo 3x), smo morali iz službe, kar za nekoga, ki je zaposlen ni izvedljivo-saj ti noben delodajelec ne bo rekel pojdi uredit stvari, če mu poveš 30 min prej kot moraš iti). Napako so odpravili v 10 dneh.
Vzrok napake: nepodpisana pogodba pri Telekomu.
Predhodno smo jih opozarjali, naj pazijo na račun, saj interneta ne uporabljamo. Dejali smo naj ne skrbimo, v primeru, če pa bi se pomota zgodila naj preprosto pošljemo zavrnitev računa.
In res,poslali so račun za celotni mesec. Takoj smo poslali zavrnitev računa, tako kot so nam na T2 dejali.
Na našo presenečenje so nam našo zavrnitev zavrnili. Ker smo bili prepričani, da naše razleage niso razumeli, smo še jim enkrat pojasnili naš primer in upali na uspešno rešitev. Žal neuspešno.
Vztrajali so, da bi jih mi morali predhodno obvestiti o odklopu telefonskega priključka. Za odklop pa mi nismo vedeli, kako bi jih naj potem obvestili?!
Vse smo jim na dolgo opisali ampak vztrajajo, da bi jih morali obvestiti. Moram še poudariti, da so nam zavrnitve vedno pošiljali enake(copy-paste) spremenili so samo datum in "pozdravni nagovor".
V zadnjem dopisu so nam tudi napisali, da bodo naši dopisi za njih brezpredmetni in, da smo dolžni poravnati celoten račun.
Pred tem dopisom pa smo odšli na T2 center, kjer smo jim prav tako pojasnili zadevo in so se z nami strinjali, da ne rabimo tega poravnat, vendar oni ne morejo narediti nič-moramo počakati na odgovor reklamacijskega oddelka T2.
Napisali smo še jim en dopis in prav tako telefonično klicali. Dejali so nam, da ne moremo vztopiti v direkten stik z reklamacijskim oddelkom, da so to zaprte pisarne... ?
Na dopis, katerega smo poslali nazadnje sploh nismo dobili odgovora, ampak so nam poslali kopije njihovih prejšnjih dopisov.
Sploh nas več ne upoštevajo. Nam pa se zdi neupravičeno od njih, da bi mi plačevali njihove storitve, katerih nismo uporabljali, kar so tudi sami potrdili.
Prosim, da nam svetujete, kaj lahko naredimo!
Po T2 odgovorih lahko samo sklepamo, da tako kot se družba odloči tako je, fizična oseba pa nima nobene pravice.?

Nam svetujete, da se obrnemo na inšpekcijo in medije?
Lepo prosim, da nam pomagate pri težavi...