Stran 2 od 4

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Objavljeno: 15. Jan 2010 ob 14:41
Napisal/-a Bismarck
Kekoke, a ti zdaj kepa? :lol:

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Objavljeno: 15. Jan 2010 ob 14:45
Napisal/-a gost
@ynos

kolk pa ti pomeni ta paket?

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Objavljeno: 15. Jan 2010 ob 16:26
Napisal/-a Cobane
Bismarck napisal/-a:Kekoke, a ti zdaj kepa? :lol:
Ne, sneži!

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Objavljeno: 16. Jan 2010 ob 15:04
Napisal/-a Elysium
ynos napisal/-a:Znano je za napako MTC Dance, kjer sem tudi sam opazil veliko kockanja. Prav tako sem opazil pri kakšnih drugih kanalih, kot so POP TV, TV3....
Pri nas sicer nimamo T-2 IPTV ampak kabelsko, ki nima veze z T-2.
Konec novembra in ves december sem tudi jaz opazal se posebej na PopTV, Kanal A in podobnih, da so se pojavljale motnje v obliki belih pikic. Pri Discovery-u ali pa pri NG tega ni bilo. Izgleda, da te motnje niso toliko povezane s T-2 omrezjem.

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Objavljeno: 18. Jan 2010 ob 08:27
Napisal/-a ynos
gost napisal/-a:@ynos

kolk pa ti pomeni ta paket?
Zakaj? Sinhronizacija je visoka.

Včeraj sem gledal National Geographic Wild in je konstantno štekalo...enkrat je tudi za kakih 15 sekund zmanjkalo slike. Enako v petek ali soboto...se ne spomnim, pa je med filmom zmanjkalo slike za kakih 30 sekund, drugače pa kockanje.

Včasih pa celo nič ne kocka. :)

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Objavljeno: 7. Feb 2010 ob 17:42
Napisal/-a Prdec2
Danes nam je crknila Motorola ali daljinec. :nevem: Poklicali smo na servis, da bi nekako vsaj še danes uredili zadevo. Ko smo še skupaj preresetirali vsaj trikrat smo ugotovili, da še vedno NE DELA. NIČ :grrpc: . Dežurni s T-2 nam je mrtvo hladno razložil, da bo zabeležil okvaro, ter da bomo novi vmesnik prejeli v TOREK. :jao: Ker je pač danes nedelja, jutri pa praznik. Ko je bil opozorjen, če se šali, ter da smo pripravljeni sami priti iskati novi vmesnik, je še enkrat zatrdil, da pred torkom ne bo nič.
NE MOREŠ VERJETI. čISTO SMO RAZOČARANI. :grrpc: Pa Super Bowl je nocoj.
Še nekaj je. :grr: Od meseca novembra imamo naročeno novo Motorolo, za novi TV. Do danes z njihove strani nobenega odziva. NIENTE. Vmes smo jih enkrat povprašali kaj je s tem, pa so enostavno dejali, da jih ni na zalogi. :?: :?: :?:
Upam, da jih že bodo kupili Avstrijci, da bo boljši servis. :hmm: :owned:

Že razmišljamo o drugem ponudniku.

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Objavljeno: 7. Feb 2010 ob 17:54
Napisal/-a skymaniak
Lahko bi malo bolj podrobno razložil problem. Se motorola postavi ? Če ne, pri kateri piki se ti ustavi ko nalaga. Si poskusil menjati baterije v daljincu,preveri če sveti lučka ACT na modemu itd.

In pri katerem ponudniku misliš, da bi se ti monter takoj javil na vratih, čez vikend (da ne omenjam praznika jutri) in ti takoj zamenjal napravo ? Me zanima.

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Objavljeno: 7. Feb 2010 ob 18:18
Napisal/-a Prdec2
Najprej smo vse resetirali. Motorola se je normalno postavila - do izberi profil. Profila nismo mogli izbrati ker na daljinca ne reagira. Zamenjali smo baterije - ganc noue.
Pa spet VSE od začetka. :grrpc: Pa za dlje časa izklopili vse iz elektrike, kot je narekoval s servisa.
Pa smo še enkrat ponovili vajo pri drugem TV-ju :grrpc: Pa zopet NIČ. :jao:
Zelena lučka na Motoroli sveti zeleno - ni pa odziva z daljinca. :nevem:

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Objavljeno: 7. Feb 2010 ob 18:20
Napisal/-a dal
Saj je napisal, da je pripravljen sam priti po nov vmesnik. Ali ne more prinesti motorole na klicni center in jo zamenjati za novo?

Kot storitveno podjetje boste morali tudi pri T-2 pričeti razmišljati o teh stvareh. Če 24 ur dnevno lahko dobiš šiparja, ključavničarja, AMZS, elektro, vodovod, ... bi tudi pri vas lahko organizirali dežurno službo za take primere in postavili ceno.

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Objavljeno: 7. Feb 2010 ob 18:22
Napisal/-a nathanhund
to je meni isto včeraj naredlo ko je zmankalo elektrike motorola se je zalavfala vse do izbire profila naprej pa ni šlo, ko sem pritiskal na tipke je sicer lučka na motoroli utripnila a profil se ni dal pogant, pomagalo je da sem iz motorole potegno kabel za štrom :nevem:

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Objavljeno: 7. Feb 2010 ob 18:23
Napisal/-a Prdec2
Aja sem pozabu
SIOL in/ali TELEMACH. :owned:

Dežurna služba bi bila TERNA :rtmT2:

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Objavljeno: 7. Feb 2010 ob 18:27
Napisal/-a nathanhund
dal napisal/-a:Saj je napisal, da je pripravljen sam priti po nov vmesnik. Ali ne more prinesti motorole na klicni center in jo zamenjati za novo?

Kot storitveno podjetje boste morali tudi pri T-2 pričeti razmišljati o teh stvareh. Če 24 ur dnevno lahko dobiš šiparja, ključavničarja, AMZS, elektro, vodovod, ... bi tudi pri vas lahko organizirali dežurno službo za take primere in postavili ceno.
eni pa res nimate meje
ljudje umirajo ker pride prepozno rešilec ke jih je premalo, vi pa se bunite ker v nedeljo oz. praznik ne morte do novega vmesnika :jao: :jao: :jao: :jao:

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Objavljeno: 7. Feb 2010 ob 18:31
Napisal/-a slow_slow
Torej nekaj časa nazaj smo še menjavali napajalnike od naprav, in sicer v lj in mb kjer imamo dežurne ljudi,
žal so pa ljudje začeli pretiravat in so žačeli še prihajat s pogodbami, dopisi, zahtevami po meritvahali pa ker ne znajo priklopit opreme,...
In smo to zadevo enostavno zaključli,
monterji delajo od ponedeljka do sobote.
Poslovalnice imajo objavlene tudi delovne čase.
V kolikor se pa problem zgodi izven tega pa mora žal zadeva počakat do naslednjega delovnega dne.

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Objavljeno: 7. Feb 2010 ob 18:39
Napisal/-a dal
In od kje zdaj tebi ta primerjava? Nikjer nisem napisal, da morajo priti v desetih minutah, kolikor je povprečen odzivni čas reševalnega vozila.

Imaš pa dolg seznam, kdo vse ti pride urediti stvari ob vikendih in praznikih.

Letna članarina za AMZS je 37,14 EUR.

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Objavljeno: 7. Feb 2010 ob 18:47
Napisal/-a dal
slow_slow napisal/-a:Torej nekaj časa nazaj smo še menjavali napajalnike od naprav, in sicer v lj in mb kjer imamo dežurne ljudi,
žal so pa ljudje začeli pretiravat in so žačeli še prihajat s pogodbami, dopisi, zahtevami po meritvahali pa ker ne znajo priklopit opreme,...
In smo to zadevo enostavno zaključli,
Skratka, zdaj še vedno plačujete dežurne ljudi da so tam, le stranke nimajo kaj veliko od tega? :rtmT2:

Oddelek za zmanjševanje prodaje