Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2
Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2
Trenutno čakam neuradno že 25 dni na odpravo napake (ali vsaj neko informacijo) oz. 17 dni uradno, klical sem že štirikrat za prijavo iste napake. Neuradno je več dni, ker ko sem prvič klical in prijavil napako, očitno ni bila prijavljena.
Pred mesecem dni sem zamenjal internet paket iz osnovne hitrosti na 8/1 (VDSL). Sem blizu centrale, sinhronizacija je na prek 20 MB, tako da s pasovno širino ni težav. So tudi že resetirali linijo...ni pomagalo.
No od takrat mi TV kocka. Ne vedno, vendar pogosto. Za četrt, pol sekunde mi štekne, zvok in slika se popačita ...in gre naprej. Včeraj mi je šteknilo dvakrat po 10 sekund. Vsi kanali naenkrat.
Napeljava v stanovanju je OK. Štekanje je začelo takrat po menjavi paketa.
A mi lahko kdo razloži po kakšni logiki čakam na odziv tehnične službe T-2 že skoraj en mesec? Brez kakšrnegakoli klica, info...nič. To je zame obupen odnos do strank.
Pred mesecem dni sem zamenjal internet paket iz osnovne hitrosti na 8/1 (VDSL). Sem blizu centrale, sinhronizacija je na prek 20 MB, tako da s pasovno širino ni težav. So tudi že resetirali linijo...ni pomagalo.
No od takrat mi TV kocka. Ne vedno, vendar pogosto. Za četrt, pol sekunde mi štekne, zvok in slika se popačita ...in gre naprej. Včeraj mi je šteknilo dvakrat po 10 sekund. Vsi kanali naenkrat.
Napeljava v stanovanju je OK. Štekanje je začelo takrat po menjavi paketa.
A mi lahko kdo razloži po kakšni logiki čakam na odziv tehnične službe T-2 že skoraj en mesec? Brez kakšrnegakoli klica, info...nič. To je zame obupen odnos do strank.
Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2
Sem pogledal temo o kockanju TV in videl, da se to dogaja pri večjem številu uporabnikov..., predvsem od novembra, decembra naprej. Znano je za napako MTC Dance, kjer sem tudi sam opazil veliko kockanja. Prav tako sem opazil pri kakšnih drugih kanalih, kot so POP TV, TV3...
Zdaj vsaj vem zakaj ne pridejo monterji pogledat, ker je napaka očitno nekje na višji ravni in monter ne bi pomagal. Mi je pa smešno, da takšne zadeve ne pridejo do medijev..., če pa pri Siolu kaj šteka, pa je takoj po vseh časopisih.
Zdaj vsaj vem zakaj ne pridejo monterji pogledat, ker je napaka očitno nekje na višji ravni in monter ne bi pomagal. Mi je pa smešno, da takšne zadeve ne pridejo do medijev..., če pa pri Siolu kaj šteka, pa je takoj po vseh časopisih.
- Hevidi
- T-2jevec
- Prispevkov: 1068
- Pridružen: 5. Jul 2007 ob 14:16
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni diamant +3x mobile B-)
Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2
Hehe, ko bi ti videl kako pri siolu TV šteka, bi znal ceniti T-2 TV
pa kako ti vsakih 10 minut STB vrže v pomožni način itd... mam priložnost občudovat T-2 TV vs. SiOL TV, oboje prek xDSLja, in tle res ni vredno zgubljat besed 



-
- T-2jevec
- Prispevkov: 458
- Pridružen: 8. Feb 2009 ob 20:03
- T-2: Že imam
- Paket: T-2 Optika
- Kraj: Maribor
Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2
daj mi na zs podatke.. bomo pogledali.. lp
Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2
Sem poslal. Mogoče vam bo pomagalo, če ste ugotovili rešitev od tega uporabnika..., ker mi je nekam podobno:
viewtopic.php?f=7&t=5870
viewtopic.php?f=7&t=5870
- erbi
- Navdušenec
- Prispevkov: 656
- Pridružen: 13. Sep 2008 ob 16:03
- T-2: Že imam
- Paket: 300M/100M+2*TV+5*telefon
- Kraj: Celje
- Kontakt:
Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2
Mislim, da se tukaj ne govori o SIOLu, temveč o katastrofalni odpori 002. Tudi sam sem imel problem, klical ko budala, vse moje klice so imeli ZABELEŽENE, a nobenega napredka. Po parih dneh sem znoru in zagrozil, da grem s ponudbo drugam...PUF, čez 2 uri je zadeva delovala ..., prej sem se pa je*al s onimi nesposobnimi študenti, ki najverjetneje ne znajo tudi računalnika prižgat v nedogled ...
- RobertM
- Moderator
- Prispevkov: 2349
- Pridružen: 24. Dec 2006 ob 12:51
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni optimum BRO FTTH
- Kraj: Okolica Tolmina
Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2
Na enemu drugemu forumu sem te prosil za podatke o priključku pa jih še nisem dobil
Verjetno nisi z mojega rajona in ti "fizično" ne morem pomagati - lahko pa napišen e-mail z koristnim nasvetom tvojemu monterju

Verjetno nisi z mojega rajona in ti "fizično" ne morem pomagati - lahko pa napišen e-mail z koristnim nasvetom tvojemu monterju

- MrTwelveTrees
- Moderator
- Prispevkov: 9515
- Pridružen: 1. Mar 2008 ob 21:14
- T-2: Že imam
- Paket: imam
Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2
lepo bi bilo če bi povedal tudi iz kod si oz. v svojem profilu to izpolnil ?
Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2
Sem poslal podatke uporabniku Astras.
Iz Ljubljane.
Iz Ljubljane.
- MrTwelveTrees
- Moderator
- Prispevkov: 9515
- Pridružen: 1. Mar 2008 ob 21:14
- T-2: Že imam
- Paket: imam
Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2
gre se zato, da monterji priblizno vedo kateri monter dela na tvojemu koncu, oz tudi sami vemo ali se ta napaka nahaja na svojmu "rajonu"
Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2
Kaj pa tisti, ki ne vedo za ta forum? Če hočeš zrihtat zadeve normalno po uradni poti prek klicnega centra?
A mate takšno gužvo? Ali so te zadeve minorne? Ali je izjemoma ta monter problematičen?
Na kaj se čaka ves ta čas. Samo to me zanima.
A mate takšno gužvo? Ali so te zadeve minorne? Ali je izjemoma ta monter problematičen?
Na kaj se čaka ves ta čas. Samo to me zanima.

-
- Nadebudnež
- Prispevkov: 356
- Pridružen: 18. Mar 2006 ob 20:20
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni diamant
Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2
Za četrt sekunde štekne ? Meni tudi že več kot eno leto vsakih nekaj minut se za "četrt" sekunde popači slika pa se zaradi oddaljenosti verjetno ne da nič narediti in niti ne bom jokal, ker če bi me to motilo bi ostal na kabelski. Tko da čakaš pa verjetno zato tako "dolgo" ker je to daleč najbolj ne prioritetna napaka. Najprej se verjetno morajo zrihtati popolne prekinitve i guess...
Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2
Ni zaradi oddaljenosti. Ves čas do decembra je delalo ok, decembra pa sem tudi povišal internetni paket z osnovnega na 8/1. Max. sinhronizacija je visoka za 3x TV + internet.
Kocka vsako minuto za četrt sekunde, včasih pa prekine tudi za 10 sekund. Meni je moteče..., sem gledal par let t-2 brez tega kockanja, tako da to ni že po defaultu vključeno v IPTV tehnologijo.
Kakorkoli. Mene je razjezil odnos. Da nihče nič ne sporoči..., pa magari, da imajo veliko dela in da ne utegnejo..., karkoli. Sploh pa če se da to napako odpraviti slučajno na daljavo in da slučajno traja odprava napake 5 minut.
Kocka vsako minuto za četrt sekunde, včasih pa prekine tudi za 10 sekund. Meni je moteče..., sem gledal par let t-2 brez tega kockanja, tako da to ni že po defaultu vključeno v IPTV tehnologijo.

Kakorkoli. Mene je razjezil odnos. Da nihče nič ne sporoči..., pa magari, da imajo veliko dela in da ne utegnejo..., karkoli. Sploh pa če se da to napako odpraviti slučajno na daljavo in da slučajno traja odprava napake 5 minut.
-
- Nadebudnež
- Prispevkov: 356
- Pridružen: 18. Mar 2006 ob 20:20
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni diamant
Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2
Ok vsako minuto zna bit moteče ja in je neki narobe. Kar se tiče tehnične pomoči na daljavo, če bi se dalo kaj narediti bi že, tako da verejtno mora kdo priti k tebi. Moraš pa vedet da tisti na 02 samo sprejemajo napake in jih posredujejo, popravijo pa lahko samo kakšne lažje in manjše napake, žal te pa monter tudi ne bo poklical in ti rekel, da se lahko oglasi čez en mesec pri tebi, ker potem se te ne bi rešil iz telefona verjetno



Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2
Men pa odkar je sneg manj kocka