Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Splošni pogovori o T-2
ynos
Novinec
Prispevkov: 7
Pridružen: 14. Jan 2010 ob 08:20
T-2: Že imam

Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Odgovor Napisal/-a ynos » 14. Jan 2010 ob 08:31

Trenutno čakam neuradno že 25 dni na odpravo napake (ali vsaj neko informacijo) oz. 17 dni uradno, klical sem že štirikrat za prijavo iste napake. Neuradno je več dni, ker ko sem prvič klical in prijavil napako, očitno ni bila prijavljena.

Pred mesecem dni sem zamenjal internet paket iz osnovne hitrosti na 8/1 (VDSL). Sem blizu centrale, sinhronizacija je na prek 20 MB, tako da s pasovno širino ni težav. So tudi že resetirali linijo...ni pomagalo.

No od takrat mi TV kocka. Ne vedno, vendar pogosto. Za četrt, pol sekunde mi štekne, zvok in slika se popačita ...in gre naprej. Včeraj mi je šteknilo dvakrat po 10 sekund. Vsi kanali naenkrat.

Napeljava v stanovanju je OK. Štekanje je začelo takrat po menjavi paketa.


A mi lahko kdo razloži po kakšni logiki čakam na odziv tehnične službe T-2 že skoraj en mesec? Brez kakšrnegakoli klica, info...nič. To je zame obupen odnos do strank.

ynos
Novinec
Prispevkov: 7
Pridružen: 14. Jan 2010 ob 08:20
T-2: Že imam

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Odgovor Napisal/-a ynos » 14. Jan 2010 ob 09:01

Sem pogledal temo o kockanju TV in videl, da se to dogaja pri večjem številu uporabnikov..., predvsem od novembra, decembra naprej. Znano je za napako MTC Dance, kjer sem tudi sam opazil veliko kockanja. Prav tako sem opazil pri kakšnih drugih kanalih, kot so POP TV, TV3...

Zdaj vsaj vem zakaj ne pridejo monterji pogledat, ker je napaka očitno nekje na višji ravni in monter ne bi pomagal. Mi je pa smešno, da takšne zadeve ne pridejo do medijev..., če pa pri Siolu kaj šteka, pa je takoj po vseh časopisih.

Uporabniški avatar
Hevidi
T-2jevec
Prispevkov: 1068
Pridružen: 5. Jul 2007 ob 14:16
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant +3x mobile B-)

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Odgovor Napisal/-a Hevidi » 14. Jan 2010 ob 09:29

Hehe, ko bi ti videl kako pri siolu TV šteka, bi znal ceniti T-2 TV :) pa kako ti vsakih 10 minut STB vrže v pomožni način itd... mam priložnost občudovat T-2 TV vs. SiOL TV, oboje prek xDSLja, in tle res ni vredno zgubljat besed :)
:rtmT2:

astras
T-2jevec
Prispevkov: 458
Pridružen: 8. Feb 2009 ob 20:03
T-2: Že imam
Paket: T-2 Optika
Kraj: Maribor

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Odgovor Napisal/-a astras » 14. Jan 2010 ob 09:30

daj mi na zs podatke.. bomo pogledali.. lp
Ce bil bi vedez...

ne bil bi...

revez...
Slika

ynos
Novinec
Prispevkov: 7
Pridružen: 14. Jan 2010 ob 08:20
T-2: Že imam

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Odgovor Napisal/-a ynos » 14. Jan 2010 ob 10:06

Sem poslal. Mogoče vam bo pomagalo, če ste ugotovili rešitev od tega uporabnika..., ker mi je nekam podobno:
viewtopic.php?f=7&t=5870

Uporabniški avatar
erbi
Navdušenec
Prispevkov: 656
Pridružen: 13. Sep 2008 ob 16:03
T-2: Že imam
Paket: 300M/100M+2*TV+5*telefon
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Odgovor Napisal/-a erbi » 14. Jan 2010 ob 16:47

Mislim, da se tukaj ne govori o SIOLu, temveč o katastrofalni odpori 002. Tudi sam sem imel problem, klical ko budala, vse moje klice so imeli ZABELEŽENE, a nobenega napredka. Po parih dneh sem znoru in zagrozil, da grem s ponudbo drugam...PUF, čez 2 uri je zadeva delovala ..., prej sem se pa je*al s onimi nesposobnimi študenti, ki najverjetneje ne znajo tudi računalnika prižgat v nedogled ...

Uporabniški avatar
RobertM
Moderator
Prispevkov: 2349
Pridružen: 24. Dec 2006 ob 12:51
T-2: Že imam
Paket: Oranžni optimum BRO FTTH
Kraj: Okolica Tolmina

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Odgovor Napisal/-a RobertM » 14. Jan 2010 ob 20:50

Na enemu drugemu forumu sem te prosil za podatke o priključku pa jih še nisem dobil :?
Verjetno nisi z mojega rajona in ti "fizično" ne morem pomagati - lahko pa napišen e-mail z koristnim nasvetom tvojemu monterju :namrec:
L.P.Robert
Pred zagonom jezika vklopi možgane !

Slika
Slika

Uporabniški avatar
MrTwelveTrees
Moderator
Prispevkov: 9516
Pridružen: 1. Mar 2008 ob 21:14
T-2: Že imam
Paket: imam

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Odgovor Napisal/-a MrTwelveTrees » 14. Jan 2010 ob 22:16

lepo bi bilo če bi povedal tudi iz kod si oz. v svojem profilu to izpolnil ?

ynos
Novinec
Prispevkov: 7
Pridružen: 14. Jan 2010 ob 08:20
T-2: Že imam

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Odgovor Napisal/-a ynos » 14. Jan 2010 ob 22:37

Sem poslal podatke uporabniku Astras.

Iz Ljubljane.

Uporabniški avatar
MrTwelveTrees
Moderator
Prispevkov: 9516
Pridružen: 1. Mar 2008 ob 21:14
T-2: Že imam
Paket: imam

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Odgovor Napisal/-a MrTwelveTrees » 14. Jan 2010 ob 23:16

gre se zato, da monterji priblizno vedo kateri monter dela na tvojemu koncu, oz tudi sami vemo ali se ta napaka nahaja na svojmu "rajonu"

ynos
Novinec
Prispevkov: 7
Pridružen: 14. Jan 2010 ob 08:20
T-2: Že imam

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Odgovor Napisal/-a ynos » 15. Jan 2010 ob 08:26

Kaj pa tisti, ki ne vedo za ta forum? Če hočeš zrihtat zadeve normalno po uradni poti prek klicnega centra?

A mate takšno gužvo? Ali so te zadeve minorne? Ali je izjemoma ta monter problematičen?

Na kaj se čaka ves ta čas. Samo to me zanima. :)

white
Nadebudnež
Prispevkov: 356
Pridružen: 18. Mar 2006 ob 20:20
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Odgovor Napisal/-a white » 15. Jan 2010 ob 08:36

Za četrt sekunde štekne ? Meni tudi že več kot eno leto vsakih nekaj minut se za "četrt" sekunde popači slika pa se zaradi oddaljenosti verjetno ne da nič narediti in niti ne bom jokal, ker če bi me to motilo bi ostal na kabelski. Tko da čakaš pa verjetno zato tako "dolgo" ker je to daleč najbolj ne prioritetna napaka. Najprej se verjetno morajo zrihtati popolne prekinitve i guess...

ynos
Novinec
Prispevkov: 7
Pridružen: 14. Jan 2010 ob 08:20
T-2: Že imam

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Odgovor Napisal/-a ynos » 15. Jan 2010 ob 08:57

Ni zaradi oddaljenosti. Ves čas do decembra je delalo ok, decembra pa sem tudi povišal internetni paket z osnovnega na 8/1. Max. sinhronizacija je visoka za 3x TV + internet.

Kocka vsako minuto za četrt sekunde, včasih pa prekine tudi za 10 sekund. Meni je moteče..., sem gledal par let t-2 brez tega kockanja, tako da to ni že po defaultu vključeno v IPTV tehnologijo. :)

Kakorkoli. Mene je razjezil odnos. Da nihče nič ne sporoči..., pa magari, da imajo veliko dela in da ne utegnejo..., karkoli. Sploh pa če se da to napako odpraviti slučajno na daljavo in da slučajno traja odprava napake 5 minut.

white
Nadebudnež
Prispevkov: 356
Pridružen: 18. Mar 2006 ob 20:20
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Odgovor Napisal/-a white » 15. Jan 2010 ob 10:55

Ok vsako minuto zna bit moteče ja in je neki narobe. Kar se tiče tehnične pomoči na daljavo, če bi se dalo kaj narediti bi že, tako da verejtno mora kdo priti k tebi. Moraš pa vedet da tisti na 02 samo sprejemajo napake in jih posredujejo, popravijo pa lahko samo kakšne lažje in manjše napake, žal te pa monter tudi ne bo poklical in ti rekel, da se lahko oglasi čez en mesec pri tebi, ker potem se te ne bi rešil iz telefona verjetno :aa: 8)

Uporabniški avatar
kekoke
Guru
Prispevkov: 930
Pridružen: 23. Maj 2008 ob 09:56
T-2: Že imam
Paket: išče alternativo

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Odgovor Napisal/-a kekoke » 15. Jan 2010 ob 14:21

Men pa odkar je sneg manj kocka
Slika
Avtor napisanega izjavlja, da ni zaposlen v podjetju T-2 ali z njim povezanih podjetjih. Vseeno pa sprejema zasebna sporočila z neprimerno vsebino.

Odgovori