Stran 3 od 6

Re: [Imam] 4/512, TV, telefon

Objavljeno: 30. Nov 2007 ob 11:16
Napisal/-a ToJo
OK moje ugotovitve glede prenosa storitev:

-16.11.2007 predviden datum preklopa-serviser Telekoma pride in odnese vse od T2 pa ni bilo nikogar zaradi napake pri T2 (beleženo da sem bil že priklopljen pred tem)
-20.11.2007 po zahvali NN sem priklopljen k T2-ju
- Odgovor Telekoma o odklopu storitev:

Spoštovani,

veseli nas, da ste se z vašim vprašanjem obrnili na nas.

Z 19.11.2007 ste bili prekinjeni .

a še včeraj sem lahko pošiljal maile preko njihovega naslova, danes pa res ne več.

Re: [Imam] 4/512, TV, telefon

Objavljeno: 1. Dec 2007 ob 16:48
Napisal/-a ToJo
Glede na to, da sem trenutno zelo zadovoljen s storitvami T2 me zanima če mi zna kateri od T2jevcev povedat naslednje:

- če bi želel še eno TV ali doplačam samo 2€ pri naročnini ali je potrebno dodatno plačati tudi vmesnik (ker dobiš le enega brezplačno)

Lep pozdrav od zadovoljnega uporabnika :D :D :D

Re: [Imam] 4/512, TV, telefon

Objavljeno: 1. Dec 2007 ob 16:51
Napisal/-a joel
Samo 2 EUR doplačaš! Seveda ti dajo vmesnik brezplačno, ni pa tvoj (najem).

Re: [Imam] 4/512, TV, telefon

Objavljeno: 10. Dec 2007 ob 14:23
Napisal/-a ToJo
Pri pregledu računa od Telekoma se vse ujema.

Račun od T2 pa mi ni popolnoma jasen in prosim koga za pojasnilo:

- Naročnina (internet) - količina 0.73 KOS
- Naročnina tel. prikl. - količina 0.30 KOS
- Naročnina TV - količina 0.73 KOS

Priklopljen sem bil 20.11.2007 se pravi dobrih 10 dni, skupni znesek pa se mi zdi visok-27 EUR (ker če od vseh naročnin obračunam 1/3 me pride okoli 13 EUR.

Kako naj zvem od kdaj naprej mi obračunavajo storitve.

Re: [Imam] 4/512, TV, telefon

Objavljeno: 10. Dec 2007 ob 15:16
Napisal/-a T2_Delavec
Urgirano.

Re: [Imam] 4/512, TV, telefon

Objavljeno: 10. Dec 2007 ob 15:58
Napisal/-a ToJo
Navadni Nimda napisal/-a:Urgirano.
Kako naj to razumem - kot reklamacijo Računa, kot poizvedbo ali.......???

Bojim se, da je v evidencah še vedno navedeno da sem bil priključen že 08.11.2007.

Re: [Imam] 4/512, TV, telefon

Objavljeno: 10. Dec 2007 ob 16:02
Napisal/-a T2_Delavec
Saj se spomnem tvojega primera. Ne sekiraj se, ker se bo poštimalo.

Re: [Imam] 4/512, TV, telefon

Objavljeno: 20. Dec 2007 ob 21:36
Napisal/-a Bapi
Pozdravljeni,

Včeraj sem prejel paket 4/512 TV in telefon.

Seveda sem zadevo takoj stestiral in ugotovil naslednje:

1. Naročil sem HD dobil navadno Motorolo 1510 ( serviser pravi, da verjetno ni mogoč signal HD ločljivosti)
2. Telefon ne deluje več -> piše NI STORITVE
3. TV na trenutek prekinja in včasih slika zamuja zvok
4. Internet deluje BP -> download 460 kB

Jutri bom poklical na nar. službo -> Razmišljam,da bi dal vse skupaj nazaj in ostal na kablu :?

LP

Re: [Imam] 4/512, TV, telefon

Objavljeno: 20. Dec 2007 ob 22:08
Napisal/-a lazyass
1. Pokliči na 0590 00 002, ti bodo takoj povedali če imaš dovolj sinhronizacije za HD ali ne.
2. Pokliči na 0590 00 002
3. -//-

Delajo 24/7 tako da ne čakaj in pokliči ;)

Lp Lenart

Re: [Imam] 4/512, TV, telefon

Objavljeno: 22. Dec 2007 ob 18:23
Napisal/-a Bapi
Telefon so uredili, HD ne morem imeti, ker sem predaleč od centrale, motnje na programih ostajajo - zaenkrat še niso popravili.

Kako pogosto moraš klicati, da odpravijo napake? Ali je dovolj ena prijava ali moraš biti bolj vztrajen?

LP, J.

Re: [Imam] 4/512, TV, telefon

Objavljeno: 22. Dec 2007 ob 21:48
Napisal/-a T2_Delavec
Lahko mi daš svojo "številko priključka" na Zasebna sporočila in bom dal preveriti.

Re: [Imam] 4/512, TV, telefon

Objavljeno: 2. Jan 2008 ob 21:33
Napisal/-a ToJo
28.12.2007 sem po mailu poslal dopis za dodatno TV. Upam da bo hitro.

Ali bi prej moral telefonsko preveriti če mi hitrost (oddaljenost od centrale) to sploh dopušča??

Re: [Imam] 4/512, TV, telefon

Objavljeno: 2. Jan 2008 ob 21:34
Napisal/-a T2_Delavec
Bodo že oni preverili.

Re: [Imam] 4/512, TV, telefon

Objavljeno: 4. Jan 2008 ob 16:20
Napisal/-a ToJo
In koliko časa približno potrebujejo da zadevo preverijo in uredijo.

Re: [Imam] 4/512, TV, telefon

Objavljeno: 8. Jan 2008 ob 20:51
Napisal/-a ToJo
Še vedno nobenega obvestila o tem ali so sprejeli dopis (poslan po mailu) ali je pravilen, ali je storitev mogoča in če je kdaj bo.

Glede na to, da sem jim dopis (skeniran podpis) poslal po mailu (narocniska-sluzba@t-2.net) me zanima koga naj zdaj pokličen (HD???) da preverim kaj je z dodatno storitvijo.