Stran 3 od 3

Re: Onemogočeni dohodni klici

Objavljeno: 6. Dec 2007 ob 21:51
Napisal/-a T2_Delavec
MIPAX, če ti do jutri ne dela, mi pošlji svojo "številko priključka" (na pogodbi) na Zasebna sporočila in bom dal preveriti. Pri tovrstnih pojavih, ni bila številka prenešena v celoti. Pošlje se prijavo telekomu, ki mora to potem tudi dejansko poštimati (če je že zaračunal).

Re: Onemogočeni dohodni klici

Objavljeno: 7. Dec 2007 ob 11:53
Napisal/-a mipax
Hvala "Navadni Nimda" za posredovanje, je pomagalo in sedaj dela vse v redu.

Škoda, da T-2 na svoji spletni strani ne opiše točen postopek, da bi naročniki vedeli, kaj morajo narediti sami, kaj telekom in kaj T-2.
Mislim, da to, da mora stranka večktrat klicati tehnično podporo, ker se vse ne "poštima" naenkrat obremenjuje po nepotrebnem tudi T-2.

T-2 je sicer super :D

Re: Onemogočeni dohodni klici

Objavljeno: 8. Dec 2007 ob 22:30
Napisal/-a Mark
Glede konfiguracije se bi naj to vse že naredilo v skladišču! Včasih pač pride do kakšne težave, ki se kasneje tudi uredi!