Onemogočeni dohodni klici
Onemogočeni dohodni klici
Pozdravljeni!
Sem naročnik T2 interneta in telefonije z analognim telefonom. Nedavno smo preklopili iz skupnega v polno razvezan dostop.
V začetku prejšnjega tedna nam je začel nagajati telefon, in sicer le dohodni klici. Najprej se je na vse dohodne klice oglašala nekakšna telefonska tajnica, ki je v angleškem jeziku povedala, da nismo dosegljivi in naj klicatelji pustijo sporočilo. Tega nismo nikoli naročili niti naš telefon nima tovrstne funkcije, zato sem klical na helpdesk, kjer so mi svetovali #21#. To ni pomagalo, sem pa na spletnih straneh T-2 (http://www.t-2.net/?AUID=4DB65011E39A20000EC6) našel kodo *25*# (prekinitev vseh prevezav), ki je ugasnila telefonsko tajnico. Vendar pa je potem vsak dohodni klic dobil signal, da je naš telefon zaseden, kljub temu da ni bil.
Po več klicih na teh.pomoč, resetiranju modema, problema nismo mogli rešiti. Povedali so mi, da je primer predan tehnikom v nadaljne reševanje in da ne vedo, kdaj bo urejeno.
Omenim še lahko, da sem ob prehodu iz SRD na PRD čakal 1 teden na aktivacijo odhodnih klicev. Kakovost telefonske zveze je stalno slabša v povezavi s prejšnjo, telekomovo. Sliši se odmev in kot nekakšem zvok električne napetosti. Internet dela super.
Prek zasebnih sporočil sem kontaktiral NN-ja in upam, da mi bo vsaj on kaj pomagal. Ima kdo kakšen nasvet?
Sem naročnik T2 interneta in telefonije z analognim telefonom. Nedavno smo preklopili iz skupnega v polno razvezan dostop.
V začetku prejšnjega tedna nam je začel nagajati telefon, in sicer le dohodni klici. Najprej se je na vse dohodne klice oglašala nekakšna telefonska tajnica, ki je v angleškem jeziku povedala, da nismo dosegljivi in naj klicatelji pustijo sporočilo. Tega nismo nikoli naročili niti naš telefon nima tovrstne funkcije, zato sem klical na helpdesk, kjer so mi svetovali #21#. To ni pomagalo, sem pa na spletnih straneh T-2 (http://www.t-2.net/?AUID=4DB65011E39A20000EC6) našel kodo *25*# (prekinitev vseh prevezav), ki je ugasnila telefonsko tajnico. Vendar pa je potem vsak dohodni klic dobil signal, da je naš telefon zaseden, kljub temu da ni bil.
Po več klicih na teh.pomoč, resetiranju modema, problema nismo mogli rešiti. Povedali so mi, da je primer predan tehnikom v nadaljne reševanje in da ne vedo, kdaj bo urejeno.
Omenim še lahko, da sem ob prehodu iz SRD na PRD čakal 1 teden na aktivacijo odhodnih klicev. Kakovost telefonske zveze je stalno slabša v povezavi s prejšnjo, telekomovo. Sliši se odmev in kot nekakšem zvok električne napetosti. Internet dela super.
Prek zasebnih sporočil sem kontaktiral NN-ja in upam, da mi bo vsaj on kaj pomagal. Ima kdo kakšen nasvet?
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
-
- Starešina
- Prispevkov: 1523
- Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:16
- T-2: Že imam
- Paket: Brezčasni VDSL, paket TV+tel
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Re: Onemogočeni dohodni klici
Poizkusi s kodo *0**1396*#
Ta koda resetira vood, zbriše vse nastavitve in upgrade. Vood potem lahko pobere zadnjo verzijo nastavitev.
To potem skoraj da mora delati.
Kakovost zvoka je boljša kot na TS. Odmev je lahko zaradi samega telefona na drugi strani in pa bolj pogost, kadar se kliče v drugo omrežje (naprimer TS). Če slišiš šum elektrike je pa za to lahko odgovoren le tvoj analogni telefon.
Ta koda resetira vood, zbriše vse nastavitve in upgrade. Vood potem lahko pobere zadnjo verzijo nastavitev.
To potem skoraj da mora delati.
Kakovost zvoka je boljša kot na TS. Odmev je lahko zaradi samega telefona na drugi strani in pa bolj pogost, kadar se kliče v drugo omrežje (naprimer TS). Če slišiš šum elektrike je pa za to lahko odgovoren le tvoj analogni telefon.
Re: Onemogočeni dohodni klici
Ravnokar so mi odpravili problem! Najprej smo poskusili s kodo #12#, brez uspeha, no, potem pa je tehnikom uspelo. Pregorel je namreč port "phone 1" na voodu. Povezava s telefonom sedaj deluje prek "phone 2". Baje da gre za defekten modem, mi ga pridejo zamenjat.
Hvala za pomoč.
Hvala za pomoč.
-
- Uporabnik
- Prispevkov: 37
- Pridružen: 20. Okt 2007 ob 11:57
- T-2: Že imam
- Paket: 100/20 optika + IpTV
- Kraj: Ljubljana
Re: Onemogočeni dohodni klici
Sam imam podobne težave. Torej Ip telefon SIP, s preneseno številko. Z mobilnih telefonov me lahko brez težav pokličejo, s telekomovega fiksnega omrežja pa
pravijo, da jim telefon zvoni v prazno, pa naj me poskusijo klicati iz Ljubljane ali drugih omrežnih skupin. Seveda sem jim naročil, da morajo najprej zavrteti 01 pred mojo številko. Zadnjič sem klical tudi na 059 000 000, pa niso znali povedat za kaj gre.
Navadni Nimda prosim pomagaj!
pravijo, da jim telefon zvoni v prazno, pa naj me poskusijo klicati iz Ljubljane ali drugih omrežnih skupin. Seveda sem jim naročil, da morajo najprej zavrteti 01 pred mojo številko. Zadnjič sem klical tudi na 059 000 000, pa niso znali povedat za kaj gre.
Navadni Nimda prosim pomagaj!
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Re: Onemogočeni dohodni klici
Napako moraš prijaviti na HD-2 (tehnična podpora). To naredi čimprej. Un na HD, pa ti ne more reči da nima pojma, ampak mora napako predati naprej.
Optika 100/10
-
- Uporabnik
- Prispevkov: 37
- Pridružen: 20. Okt 2007 ob 11:57
- T-2: Že imam
- Paket: 100/20 optika + IpTV
- Kraj: Ljubljana
Re: Onemogočeni dohodni klici
Hvala za hiter odgovor. Sem poklical, bomo videli kaj bo. Še nekaj zaslonček na telefonu mi rahlo utripa, je to normalno?
Re: Onemogočeni dohodni klici
To je normalno... drugače pa je to ohranjevalnik zaslona.
Vse čestitke T-2ju. Nosečnica, ki bi imela toliko poporodnih težav, bi bila že zdavnaj pokojna!
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Re: Onemogočeni dohodni klici
UROS - pojdi v poslovalnico zamenjati telefon. Če pa si iz Kopra, prijavi napako tudi za to in ti ga bodo zamenjali. (Poslovalnica še ni operativna, če sem prav neobveščen.)
Optika 100/10
-
- Uporabnik
- Prispevkov: 37
- Pridružen: 20. Okt 2007 ob 11:57
- T-2: Že imam
- Paket: 100/20 optika + IpTV
- Kraj: Ljubljana
Re: Onemogočeni dohodni klici
Na žalost stvar ŠE vedno ne dela. Na HD2 so sicer zapisali moje probleme, naslednji dan me je klical serviser, kateremu sem moral še enkrat razložiti v čem je težava, od takrat pa nič. Poleg tega, mi en na HD razlaga, da morajo pri dohodnih klicih iz telekomovega omrežja zavrteti še 01 drugi pa da ne!? Mi lahko kdo da dokončni odgovor na to.
- lazyass
- Navdušenec
- Prispevkov: 518
- Pridružen: 1. Nov 2006 ob 01:33
- T-2: Že imam
- Paket: T4 optika 400/100
- Kraj: LJ
Re: Onemogočeni dohodni klici
Seveda da je potrebno zavrteti omrežno kodo neglede na to iz kje te kličejo.
Lp Lenart
Lp Lenart
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Re: Onemogočeni dohodni klici
Da, vedno je treba zavrteti omrežno. Odkar je več ponudnikov telefonije, je to nuja!
Optika 100/10
-
- Uporabnik
- Prispevkov: 37
- Pridružen: 20. Okt 2007 ob 11:57
- T-2: Že imam
- Paket: 100/20 optika + IpTV
- Kraj: Ljubljana
Re: Onemogočeni dohodni klici
En mojster na HD2 me je prepričeval, da ne.
Bi se dalo kaj narediti v zvezi z dohodnimi klici iz fiksnega omrežja?
Bi se dalo kaj narediti v zvezi z dohodnimi klici iz fiksnega omrežja?
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Re: Onemogočeni dohodni klici
Kaj da bi se dalo narediti? Klicati brez predpone? Odgovor je NE.
Optika 100/10
-
- Starešina
- Prispevkov: 1523
- Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:16
- T-2: Že imam
- Paket: Brezčasni VDSL, paket TV+tel
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Re: Onemogočeni dohodni klici
Da se klicati brez omrežne številke. Samo je zelo specifičen primer. V primeru, da je na T-2 telekomova prenesena številka in da jo kličejo iz telekomovega omrežja v isti omrežni skupini, potem NI potrebno zavrtet omrežne skupine. Se pravi za ljudi, ki so ostali na TS, kličejo našo stranko enako kot prej.