Stran 3 od 4
Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2
Objavljeno: 7. Feb 2010 ob 19:10
Napisal/-a Prdec2
Nikakor nismo pričakovali, da bi v času nedelje in praznikov dobili servis na dom.
Ker pač na našo nesrečo moramo čakati dva dni - ob kakih drugih praznikih je lahko še več, je pač naše razumevanje, da bi sami prišli do vašega servisa in zamenjali Motorolo.
Glede na to, da vaš support po telefonu deluje 24 ur. Zelo pohvalno.
Službo, ki jo sami opravljamo, namreč traja 24 ur na dan , skozi vse leto. Če bi se ustavila, bi bil cel svet v paniki. Zato so naša pričakovanja bolj visoka.
Nimamo pa še 100% zagotovila, da bomo v torek zares deležni servisa.

Pa brez zamere

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2
Objavljeno: 7. Feb 2010 ob 19:23
Napisal/-a skymaniak
edino kar ti lahko svetujem je, če imate doma kaki univerzalni daljinec in se sproba z njim.
Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2
Objavljeno: 7. Feb 2010 ob 19:44
Napisal/-a slow_slow
dal napisal/-a:slow_slow napisal/-a:Torej nekaj časa nazaj smo še menjavali napajalnike od naprav, in sicer v lj in mb kjer imamo dežurne ljudi,
žal so pa ljudje začeli pretiravat in so žačeli še prihajat s pogodbami, dopisi, zahtevami po meritvahali pa ker ne znajo priklopit opreme,...
In smo to zadevo enostavno zaključli,
Skratka, zdaj še vedno plačujete dežurne ljudi da so tam, le stranke nimajo kaj veliko od tega?
Oddelek za zmanjševanje prodaje
Stranke imate delovanje omrežja od tega! 24/7 je nekdo prisoten ampak ne more ta oseba polek svojega dela sedaj še biti receptor za pokvarjeno opremo.
Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2
Objavljeno: 7. Feb 2010 ob 20:00
Napisal/-a dal
Potem pa se dogovorite s kakšnim drugim podjetjem, ki deluje 24/7. Tako, kot se je naprimer dogovorila pošta.
Pošta na Petrolu
Na Petrolovih bencinskih servisih lahko poštne storitve opravite tudi, ko so poslovalnice Pošte Slovenije že zaprte ali pa ste zamudili njihov obratovalni čas.
Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2
Objavljeno: 8. Feb 2010 ob 13:45
Napisal/-a skymaniak
to da ti oddaš tam eno pošiljko ali telegram je velika razlika od menjave vmesnika ki stane kar nekaj denarja, se ti ne zdi.
Lahko pa ti postaneš dežurni za vikend in praznike dal ...
Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2
Objavljeno: 8. Feb 2010 ob 16:27
Napisal/-a Balonar
še vedno bo pošta odana na petrolu šla naprej naslednji dan ...
Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2
Objavljeno: 8. Feb 2010 ob 23:47
Napisal/-a dal
skymaniak napisal/-a:to da ti oddaš tam eno pošiljko ali telegram je velika razlika od menjave vmesnika ki stane kar nekaj denarja, se ti ne zdi.
Mislim, da postopek menjave lahko opravi praktično vsak. Napiše se postopek v smislu: vmesnik priklopiš na elektriko, če se ne prižge naredi zapisnik in daj stranki nov vmesnik.
skymaniak napisal/-a:Lahko pa ti postaneš dežurni za vikend in praznike dal ...
Saj sem že.

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2
Objavljeno: 9. Feb 2010 ob 20:33
Napisal/-a Prdec2
Pozdravljeni,
tukaj je nadaljevanje, glede popravila TV vmesnika Motorole, ki se je pokvaril v nedeljo popoldne.
Danes smo po telefonu preverili, kdaj bo prišel serviser, da bodo odpravili napako
Pa so samo potrdili, da je napaka evidentirana in da to lahko traja še nekaj dni

. Pa smo se kar sami s kompletno opremo odpravili na servis na Brnčičevo
Res so se takoj zavzeli in bili so res prijazni
Ugotovili so, da je vmesnik Motorola OK, Pokvarjen je bil daljinec. Pa so nam dali drugega (sicer tudi rabljenega), ki je po njihovem zagotovilu deloval.
Domov smo prišli dobre volje in prepričani, da bo vse OK. Res je, TV smo zalaufali, a glej ga zlomka ..... nekatere tipke na tem daljincu so v kvaru, npr Volume +
Tako smo spet rahlo razočarani. Kako to, da se ne da dobiti novega daljinca. (ganc noue)
A kdo ve, kje se ga da nabaviti

Za pošteno plačilo.
Da pomagamo T-2 za rezerve.

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2
Objavljeno: 9. Feb 2010 ob 21:03
Napisal/-a matjazc
V Hoferju so imel ene univerzalne daljince. Če jih pa še imajo pa ne vem.
Na žalost boš moral še enkrat v poslovalnico po nov daljinec.
Tudi meni se je danes zgodilo, da sem dobil Amino in sem rekel, da tale zguncan in brez vidnih oznak na določenih tipkah ne bo vredu. In seveda mi je v poslovalnici Brnčičeva zatrdil, da so stestiral in da bo delal. Po priklopu naprave hočem prižat Amino in sem vsaj 5x pritisnil, da je prijela tipka. Tipka kanal 1, tipka za kanale + in -, za zvok + in -, ni delovalo oz. sem dobesedno moral 4 ali 5 ali 6 pritisniti, da je prijelo.
Potem sem pa šel na mojem koncu v poslovalnico in sem prosil za nov daljinec in ga k sredi dobil. Sedaj zadeva funkcionira kot mora. Tko, da morm pohvalt T-2jevce na mojem koncu.
Bi pa bilo bolje, da bi v prihodnje izločali daljince (vsaj tiste, ki imajo zbrisane oznake na tipkah in tiste pri katerih se zatikajo tipke) oz. najbolš bi bilo, da bi dali nove daljince zravn. Že to, da nekdo z mastnimi in ne vem kakšnimi rokami šaril po daljincu se ti totalno zagabi, pa kljub temu, da so ga na T-2 "spoliral".
Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2
Objavljeno: 9. Feb 2010 ob 21:29
Napisal/-a mali-40
To je pa zato ker je oprema na sposojo in pač lahko naletiš na okvarjeno robo.
Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2
Objavljeno: 9. Feb 2010 ob 23:24
Napisal/-a axi
Pa kljub temu ni primerno, da ne rečem celo nagnusno, da se strankam daje precej usrane stvari in povrhu še nedelujoče. Saj ljudje zastopijo, da bodo dobili rabljeno stvar, vendar mora T-2 poskrbeti, da zadeva BREZHIBNO funkcionira in da je zadeva vsaj očiščena

V kolikor je pa daljinec tako obrabljen, da se niti ne vidi funkcionalnost posamezne tipke, je pa edino pravilno, da se take daljince izloči in nadomesti z novimi.
Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2
Objavljeno: 10. Feb 2010 ob 09:49
Napisal/-a RobertM
Načeloma naj bi bila oprema, ki jo dobi stranka čista in delujoča.
Ampak taka naj bi bila tudi oprema, ki jo stranka vrne
Kot monter na terenu srečujem tako opremo, da bi človek bruhal - dobesedno !
Ko sem bil par dni nazaj v skladišču sem zasledil eno cvetko na polici in jo poslikal.
Tista sežgana je lahko nastala ponesreči ampak GOLD edition pa ni pazljivo ravnanje z opremo !
Enako Amino zadaj, ki je polepljen z pakirnim selotejpom.
Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2
Objavljeno: 10. Feb 2010 ob 09:54
Napisal/-a Cobane
Take stvari bi pač T-2 moral znati zaračunavati. To je primer neodgovornega ravnanja z najeto opremo!
Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2
Objavljeno: 10. Feb 2010 ob 11:30
Napisal/-a axi
Cobane, točno tako!
Tisti, ki vrne pač poškodovano opremo oz. umazano/uničeno opremo, brez embalaže, se take zadeve lepo zaračuna (pač glede na stanje opreme)...ne pa da stranka naprej tako sranje dobiva.
Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2
Objavljeno: 10. Feb 2010 ob 20:48
Napisal/-a Prdec2
Danes smo bili zopet na Brnčičevi. Sedaj imamo dobro delujoči daljinec, pa tudi Motorolo za drugi tv smo dobili.
Gre pa zahvala enemu T-2 jevcu, ki se je posebej zavzel za naš primer in vse skupaj zrihtal neverjetno hitro.
Odzvali bi se še na zadnjo debato. Se vsekakor strinjamo, da bi pri zamenjavi opreme, lahko t-2 nekaj računal.
Npr. pokvari se daljinec (kot v našem primeru) - želeli bi si, da bi ob zamenjavi dobili novega in smo ga pripravljeni tudi plačati. Kar v redu je če prva oprema zastonj ( ali pa tudi ne), vsaka zamenjava se pač nekaj doplača.
Saj skoraj nič ni zastonj na tem svetu. Mogoče le nasmeh
Vsekakor želimo zaposlenim na T-2, da bi firma uredila poslovne in lastniške zadeve,

, da bodo lahko normalno funfcionirali in nudili najboljše storitve. Verjamem, da se operativci trudijo po najboljših močeh, pa kaj, ko jim zmanjkuje opreme.
Mi naročniki bomo pa še bolj zadovoljni.
Navijajte za naše olimpijce
