Malkec napisal/-a:Če pa sem jaz tehnična pomoč
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Me veseli da deluje!
EDIT: s kom si to govoril, da ti je povedal da je generalna napaka? Kero telefonsko si klical? 059000000?
Sem predvideval, da si ti tehnična pomoč oz. da tehnična pomoč spremlja ta forum.
Seveda sem klical 0590 00002 in po pravilu vedno dobim dugo osebo na telefon. Vsakemu sem moral zgodbo opisati od začetka (kaj je probelm in kaj sem že probal). Potem spet dobim novo navodilo s pripombo, če ne bo pomagalo pokličite. In spet novi tehnik, novo navodilo.
Čez čas se je moje nezadovoljstvo slišalo po telefonu in dobival sem naslednje odgovore :
- generalna napaka,
- poznamo problem - rešujemo,
- še delamo, saj vam ne bo trebati plačati TV za te dni nedelovanja (!!!)
- se tudimo, ampak moram razumeti da tehniki med prezniki niso delali,
- itd.
Da ne pokvarim srečne zgodbe - sedaj mi vse dela. Sevede tudi mene moti, da je potrebno opremo resetirati, najbolj pa me moti 'neroden' pristop tehnikov, ki si me podajajo kot vroč kostanj. Namesto, da bi me tehnik A spremljal od začetka do konca problema oz. do trenutka, ko je potrebna fizična prisotnost tehnika.
Pa še to - na 0590 00002 ne kličemo zadovoljni uporabniki. Vsaj za sebe lahko trdim, da ne kličem kar tako. Ampak, ko pokličem pričakujem strokovno in učinkovito pomoč, ne pa da me čimprej odpravite s telefona.