T2 - tretiran kot junk mail !?
- Balonar
- Guru
- Prispevkov: 990
- Pridružen: 20. Avg 2006 ob 21:17
- T-2: Že imam
- Paket: 8/1, 2x IP TV, IP Telefon
- Kraj: Celje
- Kontakt:
T2 - tretiran kot junk mail !?
Yo
Pošljite za foro mail Vašemu prijatelju, ali pa na svoj morebitni account, ki ga imate pri Hotmailu, navaden mail ... sortiran bo kot junk mail .. haloo .. T2 .. kdo nima zadev pošlihtanih?
Zadnje čase se zaradi naše mailing liste ogromno ubadam s Hotmailom, tako, da če mi bo kdo tule navedel mambojambo razloge zakaj junk mail, mu preprosto ne bom verjel!
Test:
Poslano iz T2 accounta na Hotmail account
Subject: test3
Message: test
in mejl se najde v junk folderju .. sicer malo bolje kot firma kjer gostujem mailing listo .. tam mi sicer zavrne vse vse mejle preen pridejo do uporabnika .. ampak vseeno!? Ena beseda ni razlog za junk .. ajde da je to viagra .. ne pa test
Dejmo mal porihtat mail serverje no ...
Pošljite za foro mail Vašemu prijatelju, ali pa na svoj morebitni account, ki ga imate pri Hotmailu, navaden mail ... sortiran bo kot junk mail .. haloo .. T2 .. kdo nima zadev pošlihtanih?
Zadnje čase se zaradi naše mailing liste ogromno ubadam s Hotmailom, tako, da če mi bo kdo tule navedel mambojambo razloge zakaj junk mail, mu preprosto ne bom verjel!
Test:
Poslano iz T2 accounta na Hotmail account
Subject: test3
Message: test
in mejl se najde v junk folderju .. sicer malo bolje kot firma kjer gostujem mailing listo .. tam mi sicer zavrne vse vse mejle preen pridejo do uporabnika .. ampak vseeno!? Ena beseda ni razlog za junk .. ajde da je to viagra .. ne pa test
Dejmo mal porihtat mail serverje no ...
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
- Balonar
- Guru
- Prispevkov: 990
- Pridružen: 20. Avg 2006 ob 21:17
- T-2: Že imam
- Paket: 8/1, 2x IP TV, IP Telefon
- Kraj: Celje
- Kontakt:
in zakaj mi potem mail ime.priimek@t-2.net vrze v junk folder .. prvic sem iz tega maila sploh kaj posiljal na hotmail ...
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
- Balonar
- Guru
- Prispevkov: 990
- Pridružen: 20. Avg 2006 ob 21:17
- T-2: Že imam
- Paket: 8/1, 2x IP TV, IP Telefon
- Kraj: Celje
- Kontakt:
ja, Bobijeva rešitev je za mene .. ne pa generalno za maile iz T2 .. koliko mailov pa misliš, da je "Jože" že "spregledal" ker ni vedel, da mora dodati T2 na safelist .. se pravi, da nekaj ne stima (sender ID, reverse dns .. pojma nimam kaj pisem) v konfiguraciji T2 serverja .. IMHO .. ne obtožujem ..
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Tudi jaz OSEBNO (!) dobivam v Junk folder iz mojega Foruma http://www.Hyde-Park.si (verjetno tudi drugi uporabniki). Ampak to ni krivda T-2 strežnika, temveč Hotmail tako dela. Tu nimam kaj.
Optika 100/10
Re: T2 - tretiran kot junk mail !?
Na tem naslovu so objavljene informacije za pošiljatelje in internet providerje:
http://postmaster.msn.com/
http://postmaster.msn.com/
-
- Začetnik
- Prispevkov: 3
- Pridružen: 25. Feb 2007 ob 12:48
- T-2: Že imam
- Paket: internet, telefon, TV
- Kraj: Kamnik
Tudi jaz sem opazil isti problem, kot ga opisuje Balonar. Hotmail in Yahoo sistematično mečeta v Junk maile, ki prihajajo z naših štirih družinskih T-2 email naslovov. Preverjeno in stestirano tako z mojima lastnima hotmail in yahoo mailboxoma, kot s pomočjo nekaterih prijateljev. In to od prve ure, ko so bili naslovi ustvarjeni dalje (torej, z njih prej zanesljivo ni bilo nikoli spamano).
Na šihtu sem svoje dni postavil in administriral mail strežnik (Postfix); zame ni bilo hujše more od tiste, ko se mi uporabniki začnejo pritoževati, da "poslani mejli ne prihajajo". Zelo sem presenečen (če se milo izrazim) nad odnosom do problema, ki so ga T-2jevci pokazali v tej niti. Fantje, za storitev plačujem(o) in pričakovati menda smem(o), da bo tako osnovna storitev kot je email v redu delovala, ne??
Nasveti v stilu, da se pomembnih stvari ne pošilja na Hotmail ali da naj prejemniki naših mailov pač brskajo po Junku in za prvič sami potrdijo, da email iz T-2 ni spam, so neresni. Vsi žal ne moremo izbirati, kdaj, komu in na kateri naslov bomo pošiljali emaile od doma. Nekaj primerov: maili mojim študentom in tujim sodelavcem, maili moje žene članom njenega pevskega zbora (~40 ljudi z vsemi sortami free mail accountov), maili mojih hčerk njunim sošolkam, itd. Posledica je, da se na noben mail poslan z mojega T-2 naslova ne morem več čisto zanesti, da je res prišel k naslovniku.
No, da ne bo pomote. Namen mojega odziva ni stresanje jeze na NN-ja ali na T-2 ali na kogarkoli. Ampak prepričan sem, da gre tukaj za "sistemski" problem, ki ga pač ne moremo reševati uporabniki sami, niti ga T-2 ne more "reševati" tako, da pripisuje krivdo zgolj hotmailovim strežnikom. Recimo, med mojim testiranjem sem z našega službenega strežnika (tj. mašine, ki jo jaz sam konfiguriram in vzdržujem), brez težav na hotmail in yahoo poslal vse maile, ki so pristali v Junku, če so bili poslani s T-2 naslova (čeprav so bili copy-paste identični). In kot rečeno, so bili naši T-2 naslovi takrat ravnokar ustvarjeni, poslani s statičnega IP-ja, ki je bil ravnokar aktiviran, pa tudi mrežo doma imamo za routerjem/firewallom.
Res bi si želel (če se spet milo izrazim ), da bi se na T-2 tega problema resno lotili. Če lahko malo laično popametnjačim, a je mogoče kriv manjkajoči SPF record? In če že vse drugo odpove, bo menda v prid svojim uporabnikom zadevo neposredno s hotmail.com reševal T-2.net, in ne neki ubogi Balonar ali Okram, ki jima nihče na hotmailu še odgovoril ne bo??
Na šihtu sem svoje dni postavil in administriral mail strežnik (Postfix); zame ni bilo hujše more od tiste, ko se mi uporabniki začnejo pritoževati, da "poslani mejli ne prihajajo". Zelo sem presenečen (če se milo izrazim) nad odnosom do problema, ki so ga T-2jevci pokazali v tej niti. Fantje, za storitev plačujem(o) in pričakovati menda smem(o), da bo tako osnovna storitev kot je email v redu delovala, ne??
Nasveti v stilu, da se pomembnih stvari ne pošilja na Hotmail ali da naj prejemniki naših mailov pač brskajo po Junku in za prvič sami potrdijo, da email iz T-2 ni spam, so neresni. Vsi žal ne moremo izbirati, kdaj, komu in na kateri naslov bomo pošiljali emaile od doma. Nekaj primerov: maili mojim študentom in tujim sodelavcem, maili moje žene članom njenega pevskega zbora (~40 ljudi z vsemi sortami free mail accountov), maili mojih hčerk njunim sošolkam, itd. Posledica je, da se na noben mail poslan z mojega T-2 naslova ne morem več čisto zanesti, da je res prišel k naslovniku.
No, da ne bo pomote. Namen mojega odziva ni stresanje jeze na NN-ja ali na T-2 ali na kogarkoli. Ampak prepričan sem, da gre tukaj za "sistemski" problem, ki ga pač ne moremo reševati uporabniki sami, niti ga T-2 ne more "reševati" tako, da pripisuje krivdo zgolj hotmailovim strežnikom. Recimo, med mojim testiranjem sem z našega službenega strežnika (tj. mašine, ki jo jaz sam konfiguriram in vzdržujem), brez težav na hotmail in yahoo poslal vse maile, ki so pristali v Junku, če so bili poslani s T-2 naslova (čeprav so bili copy-paste identični). In kot rečeno, so bili naši T-2 naslovi takrat ravnokar ustvarjeni, poslani s statičnega IP-ja, ki je bil ravnokar aktiviran, pa tudi mrežo doma imamo za routerjem/firewallom.
Res bi si želel (če se spet milo izrazim ), da bi se na T-2 tega problema resno lotili. Če lahko malo laično popametnjačim, a je mogoče kriv manjkajoči SPF record? In če že vse drugo odpove, bo menda v prid svojim uporabnikom zadevo neposredno s hotmail.com reševal T-2.net, in ne neki ubogi Balonar ali Okram, ki jima nihče na hotmailu še odgovoril ne bo??