Stran 1 od 2

T2 - tretiran kot junk mail !?

Objavljeno: 24. Feb 2007 ob 15:24
Napisal/-a Balonar
Yo

Pošljite za foro mail Vašemu prijatelju, ali pa na svoj morebitni account, ki ga imate pri Hotmailu, navaden mail ... sortiran bo kot junk mail .. haloo .. T2 .. kdo nima zadev pošlihtanih?

Zadnje čase se zaradi naše mailing liste ogromno ubadam s Hotmailom, tako, da če mi bo kdo tule navedel mambojambo razloge zakaj junk mail, mu preprosto ne bom verjel!

Test:
Poslano iz T2 accounta na Hotmail account
Subject: test3
Message: test

in mejl se najde v junk folderju .. sicer malo bolje kot firma kjer gostujem mailing listo .. tam mi sicer zavrne vse vse mejle preen pridejo do uporabnika .. ampak vseeno!? Ena beseda ni razlog za junk .. ajde da je to viagra .. ne pa test

Dejmo mal porihtat mail serverje no ...

Objavljeno: 24. Feb 2007 ob 15:38
Napisal/-a jurcek
evo ravno poslal na hotmail pa je normalno prispelo v inbox

lp jure

Objavljeno: 24. Feb 2007 ob 15:45
Napisal/-a T2_Delavec
Ja, za junk se najprej preverja POŠILJATELJA, šele potem strežnik kot tak! :lol:

Objavljeno: 24. Feb 2007 ob 15:52
Napisal/-a Balonar
in zakaj mi potem mail ime.priimek@t-2.net vrze v junk folder .. prvic sem iz tega maila sploh kaj posiljal na hotmail ...

Objavljeno: 24. Feb 2007 ob 15:55
Napisal/-a T2_Delavec
Meni recimo tudi nekatere daje tja, nekatere pa ne, kar po eni svoji logiki. To je stvar HOTMAIL strežnika, kljub tvojemu z argumenti podprtemu uvodnemu sporočilu, ki trdi drugače!Slika

Objavljeno: 24. Feb 2007 ob 16:12
Napisal/-a Balonar
in sem tam kot na začetku .. brezveze .. :x :evil:

Objavljeno: 24. Feb 2007 ob 16:24
Napisal/-a BOBI
Samo enkrat pri vsakem mail provajderju potrdi da mail od T2 ni junk in zadeva zlaufa. To sem imel pri G-mailu.

Objavljeno: 24. Feb 2007 ob 16:28
Napisal/-a T2_Delavec
Balonar - pomagal ti bom tam, kjer se da. Kjer se ne da, ti ne bom! :D
Probaj narediti kot je rekel BOBI, čeprav zna trajati kakšen dan, da se bo HOTMAIL prilagodil...

Objavljeno: 24. Feb 2007 ob 16:53
Napisal/-a Balonar
ja, Bobijeva rešitev je za mene .. ne pa generalno za maile iz T2 .. koliko mailov pa misliš, da je "Jože" že "spregledal" ker ni vedel, da mora dodati T2 na safelist .. se pravi, da nekaj ne stima (sender ID, reverse dns .. pojma nimam kaj pisem) v konfiguraciji T2 serverja .. IMHO .. ne obtožujem ..

Objavljeno: 24. Feb 2007 ob 16:57
Napisal/-a T2_Delavec
Pomembnih stvari se itak ne pošilja na HOTMAIL!

Objavljeno: 24. Feb 2007 ob 17:11
Napisal/-a jurcek
tocno tako :)
sam ne rad posiljam na te free maile ce ze pa z povratnico

lp jure

Objavljeno: 24. Feb 2007 ob 17:26
Napisal/-a Balonar
Navadni Nimda napisal/-a:Pomembnih stvari se itak ne pošilja na HOTMAIL!
Nimda .. ne se izogibat na tak način no .. kaj je pomembno je zelo relativno

Objavljeno: 24. Feb 2007 ob 17:55
Napisal/-a T2_Delavec
Tudi jaz OSEBNO (!) dobivam v Junk folder iz mojega Foruma http://www.Hyde-Park.si (verjetno tudi drugi uporabniki). Ampak to ni krivda T-2 strežnika, temveč Hotmail tako dela. Tu nimam kaj.

Re: T2 - tretiran kot junk mail !?

Objavljeno: 24. Feb 2007 ob 18:04
Napisal/-a dal
Na tem naslovu so objavljene informacije za pošiljatelje in internet providerje:

http://postmaster.msn.com/

Objavljeno: 25. Feb 2007 ob 14:21
Napisal/-a Okram
Tudi jaz sem opazil isti problem, kot ga opisuje Balonar. Hotmail in Yahoo sistematično mečeta v Junk maile, ki prihajajo z naših štirih družinskih T-2 email naslovov. Preverjeno in stestirano tako z mojima lastnima hotmail in yahoo mailboxoma, kot s pomočjo nekaterih prijateljev. In to od prve ure, ko so bili naslovi ustvarjeni dalje (torej, z njih prej zanesljivo ni bilo nikoli spamano).

Na šihtu sem svoje dni postavil in administriral mail strežnik (Postfix); zame ni bilo hujše more od tiste, ko se mi uporabniki začnejo pritoževati, da "poslani mejli ne prihajajo". Zelo sem presenečen (če se milo izrazim) nad odnosom do problema, ki so ga T-2jevci pokazali v tej niti. Fantje, za storitev plačujem(o) in pričakovati menda smem(o), da bo tako osnovna storitev kot je email v redu delovala, ne??

Nasveti v stilu, da se pomembnih stvari ne pošilja na Hotmail ali da naj prejemniki naših mailov pač brskajo po Junku in za prvič sami potrdijo, da email iz T-2 ni spam, so neresni. Vsi žal ne moremo izbirati, kdaj, komu in na kateri naslov bomo pošiljali emaile od doma. Nekaj primerov: maili mojim študentom in tujim sodelavcem, maili moje žene članom njenega pevskega zbora (~40 ljudi z vsemi sortami free mail accountov), maili mojih hčerk njunim sošolkam, itd. Posledica je, da se na noben mail poslan z mojega T-2 naslova ne morem več čisto zanesti, da je res prišel k naslovniku.

No, da ne bo pomote. Namen mojega odziva ni stresanje jeze na NN-ja ali na T-2 ali na kogarkoli. Ampak prepričan sem, da gre tukaj za "sistemski" problem, ki ga pač ne moremo reševati uporabniki sami, niti ga T-2 ne more "reševati" tako, da pripisuje krivdo zgolj hotmailovim strežnikom. Recimo, med mojim testiranjem sem z našega službenega strežnika (tj. mašine, ki jo jaz sam konfiguriram in vzdržujem), brez težav na hotmail in yahoo poslal vse maile, ki so pristali v Junku, če so bili poslani s T-2 naslova (čeprav so bili copy-paste identični). In kot rečeno, so bili naši T-2 naslovi takrat ravnokar ustvarjeni, poslani s statičnega IP-ja, ki je bil ravnokar aktiviran, pa tudi mrežo doma imamo za routerjem/firewallom.

Res bi si želel (če se spet milo izrazim :twisted: ), da bi se na T-2 tega problema resno lotili. Če lahko malo laično popametnjačim, a je mogoče kriv manjkajoči SPF record? :D In če že vse drugo odpove, bo menda v prid svojim uporabnikom zadevo neposredno s hotmail.com reševal T-2.net, in ne neki ubogi Balonar ali Okram, ki jima nihče na hotmailu še odgovoril ne bo??