Zasedeno pri dohodnih klicih

Vse o T-2 IP telefoniji
Odgovori
Uporabniški avatar
mahi
Legenda
Prispevkov: 1217
Pridružen: 14. Feb 2007 ob 10:38
T-2: Že imam
Paket: T-4 FTTH 10/10 + 1SDTV
Kraj: Portorož

Zasedeno pri dohodnih klicih

Odgovor Napisal/-a mahi » 4. Mar 2007 ob 09:11

Pred dobrimi dvemi dnevi so mi končno vključili tudi telefonijo. Monter je prišel, prinesel VOOD, nanj priključpil analogni Philipsov aparat in povedal da bodo odhodni klici pričeli delovati v par urah.

Ker še naslednji dan odhodni klici niso delovali so mi na telefonski številki 0590 00 002 povedali da so še nakj uredili in sedaj bi morali delovati. Čez nekaj ur so le začeli.

Glede na to da opravljam doma storitveno dejavnost in zato imam veliko klicev na telefon se mi je zdelo čudno kako to, da še nihče ni klical ter nato čisto slučajno ugotovim, da dohodni klici ne delujejo, saj skozi daje znak zasedeno. Na tehnični pomoči so mi odvrnili da bodo v kratkem rešili, celo nek tehnik me je poklical nazaj in me še vprašal par stvari in potem je bilo vse tiho s strani T-2. Meni pa dohodni klici ne deujejo že 1 dan kar je predvsem moteče zaradi mojih strank.

Glede na odzivnost tehnične službe mislim, da bi se morali pri T-2 malo prijet v roke. Res je, da je naročnina na Internet, telefon najcenejša v Sloveniji, samo to ni dovolj. Kot naročnik pričakujem za plačano naročnino zanesljivo storitev. Pod zanesljivo pa smatram, da bodo v primeru reklamacije ustrezno ukrepali. Zdi se mi kot da na tehnični pomoči samo sprejemajo reklamacije, jih nekam zapisujejo in tukaj se stvar zaključi. Zato bi rad poudaril da mogoče najcenejša naročnina ni vse. Kot stranka pričakujem kvaliteten servis v celoti.

Tak telefonski izpad mi povzroča več stroškov, saj enostavno nisem dosegljiv za stranke i s tem je moje poslovanje moteno. Za vsak slučaj sem zadržal še Telekomovo linijo, ki mi zaenkrat služi kot backup linija pri takih zadevah. Upal sem da bom v kratkem Telekomovol linijo odjavil, samo če se bodo pojavljali taki probliemi bom raje kar T-2 telefonijo odjavil.

Opažam tudi, da pri klicu na 0590 00 002 pri pogovoru močno prekinja in mi tako odreže kar polovico besed. Do sedaj pa tega problema še nisem opazil pri klicu v Telekomovo omrežje.

Za konec moram povedat da sem s storitvijo Interneta izredno zadovoljen. Imam ga že od aprila 2006 in od takrat deluje brezhibno. Od centrale sem oddaljen par 100 metrov in imam paket 1/256.

Uporabniški avatar
Cobane
Nergač
Prispevkov: 3959
Pridružen: 27. Sep 2006 ob 07:39
T-2: Že imam
Paket: Tadrazga

Odgovor Napisal/-a Cobane » 4. Mar 2007 ob 10:36

To, da prekinja na HD je čist "normalen" pojav... baje imajo zmahane slušalke. Kar se pa tiče tvojih dohodnoh klicev, pa ni glih normalno. Dej kontaktiraj Nimdo in mu pošlji tvoje podatke.
Vse čestitke T-2ju. Nosečnica, ki bi imela toliko poporodnih težav, bi bila že zdavnaj pokojna! :rtmT2:

Uporabniški avatar
mahi
Legenda
Prispevkov: 1217
Pridružen: 14. Feb 2007 ob 10:38
T-2: Že imam
Paket: T-4 FTTH 10/10 + 1SDTV
Kraj: Portorož

Odgovor Napisal/-a mahi » 4. Mar 2007 ob 10:39

Bom počakal do jutri, ker so mi na HD obljubili da bo rešeno.

Odgovori