Stran 1 od 1

Helpdesk preko e-maila

Objavljeno: 22. Mar 2007 ob 02:11
Napisal/-a HunterMan
Morem mal pošinfat helpdesk preko maila (info@t-2.net). Vprašal sem jih kdaj okvirno mislijo zgradit kolokacijo, napišejo da ne vejo, da je odvisno od zanimanja. Ok, to je še vredu, pač ne vejo.
Vprašal sem pa tudi, zakaj je bilo na strani t-2 napisano da se pri nas gradi kolokacija, ki se ne in kakor zgleda se tudi še nekaj časa ne bo. Vete kaj je bil odgovor?, ni ga blo :lol: . Par mailov smo si izmenjal in vedno sem dodal to vprašanje a nikoli dobil odgovora :roll: , zmeraj je bil odgovor: ste 3xxxm od najbližje kolokacije ki je v Štorah, bla bla bla, prosim da izpolnite elektronsko prijavo.

Da ne bo pomote, zelo so prijazni in vse, sam na nobeno vprašanje mi niso konkretno odgovorili. Kar sem njih dva tedna spraševal, sem tu v parih urah zvedu :)

Objavljeno: 22. Mar 2007 ob 12:58
Napisal/-a Zadovoljen
jah nevem zakaj se ljudje na vse pretege trudijo dokazati, kako t-2 "ni resna firma" , kako t-2 "nima nič organizirano" in oh in sploh... jaz mam samo pozitivne izkušnje. Seveda pa gre za mlado podjetje, ki ima za konkurenco (skoraj da) monopolističnega giganta in je pričakovano, da bodo (in so) povzročali probleme na vsakem koraku.

Objavljeno: 22. Mar 2007 ob 18:42
Napisal/-a Antrax
Seveda Telekom je kriv zato, da na helpdesku ne dajejo konkretnih odgovorov oz. jih sploh nena. Potem takem sklepam, da ljudje ki delajo na T-2 helpdesku v resnici delajo za konkurenco? A tako si mislil?

Objavljeno: 22. Mar 2007 ob 19:14
Napisal/-a lukec
Antrax kaj blebetas nemunosti. na helpdesku so ljudje ki ti morajo pomagat glede interneta oz samega delovanja, ne pa kolko pride paprika v trgovini ali pa betonski zidak za kolokacije in podobno :)

Objavljeno: 22. Mar 2007 ob 20:18
Napisal/-a Antrax
ja in kaj mi pri helpdesku od T-2 nacionalni operater? NIČ!

Objavljeno: 22. Mar 2007 ob 20:47
Napisal/-a mitja_i
Pri helpdesku nima nacionalni operater nič. Pri zavrnitvi izgradnje kolokacij pa zelo veliko. Predvsem na tisti "...gradi kolokacija, ki se ne in kakor zgleda se tudi še nekaj časa ne bo." helpdesk ne more dajat nobenih izjav.

Objavljeno: 23. Mar 2007 ob 15:49
Napisal/-a krjefrej
Bodi vesel, da ti preko maila sploh kaj odgovorijo. :lol: Jaz od poslanih petiih mailov (zadnji v ponedeljek) nisem dobil drugega odgovora kot Read receipt, čeprav me preko telefona prepričujejo, da je to nemogoče...

Objavljeno: 26. Mar 2007 ob 18:30
Napisal/-a krjefrej
Moram se posuti s pepelom, ker sem dočakal svoj prvi odgovor preko maila! Niti ni bolelo, čeprav je bilo prvič. :lol:

Sicer problema (ki to ni) še vedno niso rešili, ampak: "Spoštovani! Vaš dopis je v naši evidenci in zadeva bo urejena v najkrajšem možnem času. Hvala za razumevanje. Lepo Vas pozdravlja, T2 služba za naročnike" mi bo lahko visel na častnem mestu na steni... Jipiiiiiii

Objavljeno: 28. Mar 2007 ob 22:48
Napisal/-a pavel
a kaj ima helpesk z podjetjem?Vse.To je del podjetja,ki je najpomembnejši del za pomoč naročnikom in kaj ti lahko povedo?Meni niso nič pomagali,saj tisti na drugi strani sploh ni vedel kaj je Amino.Me zanima kdo vodi te ljudi?

Objavljeno: 28. Mar 2007 ob 22:58
Napisal/-a Steni
Napiši še na katero številko si klical za pomoč 0590 00 000 ali na 0590 00 002 ?

Objavljeno: 28. Mar 2007 ob 23:00
Napisal/-a pack
Klicni center (administracija): 0590 00-000
Telefaks: 0590 00-001
Tehnična podpora: 0590 00-002

Mogoče pa je šele ta teden začel s lužbo. :roll:

Objavljeno: 10. Apr 2007 ob 11:18
Napisal/-a white
Ni važno kam je klical, vsi vejo kaj je amino :D

Objavljeno: 10. Apr 2007 ob 14:19
Napisal/-a tonimona
Amino bianco odstrani vse madeže. :lol: