Ne dela telefon
Ne dela telefon
Ne dela mi telefon. Klicati noter se da, kamorkoli kličem ven (tudi 0590-0000) dobim tiste 3 piske kot da je neveljavna številka. Imam analogni telefon preko PTSN vmesnika. Help?
![Slika](http://t-2.rula.net/gen/slika/4/25-11-2005.png)
- markoggg
- Faca
- Prispevkov: 170
- Pridružen: 21. Jan 2007 ob 22:12
- T-2: Že imam
- Paket: 1/1, 1-IPtv, 1-telefon
- Kraj: Ljubljana-Dravlje
Re: Ne dela telefon
ENAKO!
Ta mesec mi že tretjič ne dela telefon!!! Pa smo šele 21!!!
Bravo T2 kar tako naprej
!
Ta mesec mi že tretjič ne dela telefon!!! Pa smo šele 21!!!
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Bravo T2 kar tako naprej
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Re: Ne dela telefon
V Kranju tudi ne dela. Vhodni klici mi delujejo, izhodni pa ne.
-
- Nadebudnež
- Prispevkov: 430
- Pridružen: 11. Jun 2006 ob 14:56
- T-2: Že imam
- Paket: optika T4
- Kraj: Kranj
Re: Ne dela telefon
V Kranju, Radečah in Škofji Loki tudi ne dela... notr se da klicat, ven pa ne.
- BOBI
- Starešina
- Prispevkov: 2139
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 19:44
- T-2: Že imam
- Paket: Full kasko na fibru + UMTS
- Kraj: Šiška
Re: Ne dela telefon
Problemi so v večini na gorenskem.
Bo treba sneg odkidat![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Bo treba sneg odkidat
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
-
- Navdušenec
- Prispevkov: 664
- Pridružen: 8. Maj 2006 ob 23:56
- T-2: Še nimam
- Paket: Telemach 6/1+3xDTV(1xHD)+tel
- Kraj: Lenart
- Kontakt:
Re: Ne dela telefon
Tudi na štajerskem ne delujejo odhodni klici. Je pa na spletni strani t-2 že obvestilo o motnjah.
-
- Nadebudnež
- Prispevkov: 430
- Pridružen: 11. Jun 2006 ob 14:56
- T-2: Že imam
- Paket: optika T4
- Kraj: Kranj
Re: Ne dela telefon
Že delaT-2.net napisal/-a: Telefonija
Zaradi napake na sistemu telefonije so bili od približno 12:15 moteni vsi odhodni klici, razen tistih za nujne številke. Normalno delovanje je bilo vzpostavljeno do 13:20. Uporabnikom se za nevšečnosti opravičujemo!
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- Navdušenec
- Prispevkov: 664
- Pridružen: 8. Maj 2006 ob 23:56
- T-2: Še nimam
- Paket: Telemach 6/1+3xDTV(1xHD)+tel
- Kraj: Lenart
- Kontakt:
Re: Ne dela telefon
na cajte... mislim pa, da to ni bila krivda t-2 saj so imeli težave tudi drugi ISPji
-
- Uporabnik
- Prispevkov: 31
- Pridružen: 5. Okt 2006 ob 22:44
- T-2: Že imam
- Paket: 8/1, poslovna telefonija
- Kraj: Ljubljana
Re: Ne dela telefon
Nam že 5 dni ne delujejo odhodni klici. Takoj za tem, ko zavrtim številko, se sliši samo še prekinjen ton, intervali pa so krajši kot v primeru, da je sogovornik zaseden. Predvsem pa ton nastopi veliko hitreje, kot sem rekel, takoj.
Kaj naj storim? Prijavil sem že na 0590 00 002 in čakam že 3 dni brez odgovorov. Prav tako sem že resetiral Pattona.
Kaj naj storim? Prijavil sem že na 0590 00 002 in čakam že 3 dni brez odgovorov. Prav tako sem že resetiral Pattona.
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Re: Ne dela telefon
Lahko mi daš svojo "številko priključka" na Zasebna in bom preveril in pospešil reševanje.Virenque napisal/-a:Nam že 5 dni ne delujejo odhodni klici. Takoj za tem, ko zavrtim številko, se sliši samo še prekinjen ton, intervali pa so krajši kot v primeru, da je sogovornik zaseden. Predvsem pa ton nastopi veliko hitreje, kot sem rekel, takoj.
Kaj naj storim? Prijavil sem že na 0590 00 002 in čakam že 3 dni brez odgovorov. Prav tako sem že resetiral Pattona.
Optika 100/10
Re: Ne dela telefon
Da ne odpiram nove teme, si bom sposodil kar to, pa čeprav nimam čisto istega problema.
Moja mami je Telekom v četrtek izklopil številko (07), v petek pa še sprostil. Monter je bil že v četrtek pri njej in je storil vse kaj je bilo potrebno. Dobila je začasno (0590) številko. Do tukaj vse lepo in prav, potem pa katastrofa:
- v petek zjutraj bi se pričakovalo, da bi preneseno številko T-2 samodejno vklopil v svoje omrežje. Šele po mojem urgiranju (včeraj ob 17h) so to uredili v 5 minutah. Ne mi zdej nabijat, kako hitri so bili... to zame ni nobena hitrost, če jih moraš sam spomnit.
- zgornjo zadevo sem urejal še iz službe, nato pa pridem domov in jo hočem poklicati iz telefona, ki je že 18 mesecev na T-2 (tudi prenešena številka (04)), pa dobim samo tisti pisk, da številka ne obstaja oz. ni vključena (s klicanjem drugih številk v katerakoli omrežja nimamo težav). Kličem na HD2 in mi prekonfigurirajo MOJ vood (zakaj že) in pravijo, da bi sedaj moralo špilati.
- itak da ni špilalo! Kličem spet, dobim drugega tehnika in razlaganje "jovo na novo". Ta pokliče mojo mamo in jo dobi (očitno se iz centrale da klicati). Potem mi začne razlati, da če sem odtipkal omrežno in da jo sedaj moram. Mislil sem si: "Halo, ali ne vidiš, da sem že tako ali tako v drugi omrežni skupini (04) in da če omrežnih ne bi tipkal, sploh ne bi moral klicati ven!". Rekel je, da bo prijavil napako naprej. Hkrati sem mu še potožil, da moja mama še nima vklopljenenga bilinga na številki (07).
- če se ne motim, sem včeraj še ene dvakrat klical zaradi tega in jim težil, kdaj bodo odpravili probleme.
- sprobam danes in ugotovim, da še vedno NE DELA in moja mama ravno tako še nima VKLOPLJENEGA BILLINGA!
- spet kličem na HD2 in pravim da billing še vedno ni vklopljen na številki (07) in da jaz iz tega telefona (04) še vedno ne morem priklicati številke (07). Tehnik pravi, da je napaka zabeležena in da jo bodo po vsej verjetnosti odpravili v ponedeljek, billing pa pa je že vklopljen! Jasno da ni bil, kar smo ugotovili šele kasneje - tehnik je gledal billing na številki (04) in ne na (07).
Ali se vam zdi normalno, da ima uporabnik toliko sranja samo pri eni prenešeni številki?
Ali se vam zdi normalno, da če boste v ponedeljek uspeli rešiti zgoraj navedene probleme, bo bil uporabnik (moja mama) 5 dni brez delujočega telefona? Če ne bo tole trajalo še kakšen dan dlje!?
Kje ste sedaj tisti, ki ste že pred časom tulili tukaj po forumu, da se billing avtomatsko vklopi, ko je številka priklopljena v omrežje T-2?
Kje ste sedaj tisti, ki mi boste v predal spet pošiljali sporočila, naj preneham blatit T-2? Žal vam moram sporočiti, da ga sami blatite s svojo nesposobnostjo... in ne jaz, ko vam serviram vse vaše sranje na pladnju! Uporabnik še vedeti ne bi smel, da je preklopljen od enega operaterja k drugemu... ne pa tole sranje zgoraj, ki do današnjega dne še ni rešeno... v ponedeljek pa bomo šele videli, če sploh bo rešeno!
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Moja mami je Telekom v četrtek izklopil številko (07), v petek pa še sprostil. Monter je bil že v četrtek pri njej in je storil vse kaj je bilo potrebno. Dobila je začasno (0590) številko. Do tukaj vse lepo in prav, potem pa katastrofa:
- v petek zjutraj bi se pričakovalo, da bi preneseno številko T-2 samodejno vklopil v svoje omrežje. Šele po mojem urgiranju (včeraj ob 17h) so to uredili v 5 minutah. Ne mi zdej nabijat, kako hitri so bili... to zame ni nobena hitrost, če jih moraš sam spomnit.
- zgornjo zadevo sem urejal še iz službe, nato pa pridem domov in jo hočem poklicati iz telefona, ki je že 18 mesecev na T-2 (tudi prenešena številka (04)), pa dobim samo tisti pisk, da številka ne obstaja oz. ni vključena (s klicanjem drugih številk v katerakoli omrežja nimamo težav). Kličem na HD2 in mi prekonfigurirajo MOJ vood (zakaj že) in pravijo, da bi sedaj moralo špilati.
- itak da ni špilalo! Kličem spet, dobim drugega tehnika in razlaganje "jovo na novo". Ta pokliče mojo mamo in jo dobi (očitno se iz centrale da klicati). Potem mi začne razlati, da če sem odtipkal omrežno in da jo sedaj moram. Mislil sem si: "Halo, ali ne vidiš, da sem že tako ali tako v drugi omrežni skupini (04) in da če omrežnih ne bi tipkal, sploh ne bi moral klicati ven!". Rekel je, da bo prijavil napako naprej. Hkrati sem mu še potožil, da moja mama še nima vklopljenenga bilinga na številki (07).
- če se ne motim, sem včeraj še ene dvakrat klical zaradi tega in jim težil, kdaj bodo odpravili probleme.
- sprobam danes in ugotovim, da še vedno NE DELA in moja mama ravno tako še nima VKLOPLJENEGA BILLINGA!
- spet kličem na HD2 in pravim da billing še vedno ni vklopljen na številki (07) in da jaz iz tega telefona (04) še vedno ne morem priklicati številke (07). Tehnik pravi, da je napaka zabeležena in da jo bodo po vsej verjetnosti odpravili v ponedeljek, billing pa pa je že vklopljen! Jasno da ni bil, kar smo ugotovili šele kasneje - tehnik je gledal billing na številki (04) in ne na (07).
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Ali se vam zdi normalno, da ima uporabnik toliko sranja samo pri eni prenešeni številki?
Ali se vam zdi normalno, da če boste v ponedeljek uspeli rešiti zgoraj navedene probleme, bo bil uporabnik (moja mama) 5 dni brez delujočega telefona? Če ne bo tole trajalo še kakšen dan dlje!?
Kje ste sedaj tisti, ki ste že pred časom tulili tukaj po forumu, da se billing avtomatsko vklopi, ko je številka priklopljena v omrežje T-2?
Kje ste sedaj tisti, ki mi boste v predal spet pošiljali sporočila, naj preneham blatit T-2? Žal vam moram sporočiti, da ga sami blatite s svojo nesposobnostjo... in ne jaz, ko vam serviram vse vaše sranje na pladnju! Uporabnik še vedeti ne bi smel, da je preklopljen od enega operaterja k drugemu... ne pa tole sranje zgoraj, ki do današnjega dne še ni rešeno... v ponedeljek pa bomo šele videli, če sploh bo rešeno!
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Vse čestitke T-2ju. Nosečnica, ki bi imela toliko poporodnih težav, bi bila že zdavnaj pokojna! ![RTM T-2 :rtmT2:](./images/smilies/t2love.gif)
![RTM T-2 :rtmT2:](./images/smilies/t2love.gif)
- slow_slow
- T-2jevec / Moderator
- Prispevkov: 5352
- Pridružen: 19. Jul 2007 ob 13:19
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni DIAMANT HBO
- Kraj: Maribor T-2
- Kontakt:
Re: Ne dela telefon
billing je avtomatsko vklopljen ob vklopu in za tisto številko ko ima stranka skonfigurirano na aparate to velja samo za PRD VDSL, v primeru da pa je prehod iz SRD na PRD, ter iz VDSL na optiko pa pride žal do ročnega vstavljanja billinga in ti uslužbenci delajo od pon do pet od 8-16 ure.
Imamo pa večne težave zaradi teh prenešenih cifer, ker jih TS velikokrat do zadnjega končnega roka ne prenese.
Imamo pa večne težave zaradi teh prenešenih cifer, ker jih TS velikokrat do zadnjega končnega roka ne prenese.
- lazyass
- Navdušenec
- Prispevkov: 518
- Pridružen: 1. Nov 2006 ob 01:33
- T-2: Že imam
- Paket: T4 optika 400/100
- Kraj: LJ
Re: Ne dela telefon
Tega ti jaz nisem rekel, rekel sem samo da zaračunavanje na 07 še ni aktviran, kar sem tudi sporočil tvoji mami ko sem jo poklical da preverim če deluje in ji povedal da bo vklopljen v ponedeljek. Tako da nisem gledal zaračunavanja za 04 ampak za 07. Ne podajaj lažnih informacijbilling pa pa je že vklopljen! Jasno da ni bil, kar smo ugotovili šele kasneje - tehnik je gledal billing na številki (04) in ne na (07).![]()
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kar se tiče napake je javljena in je pri tehnikih.
Lp Lenart
Zadnjič spremenil lazyass, dne 26. Jan 2008 ob 13:50, skupaj popravljeno 1 krat.