Da ne odpiram nove teme, si bom sposodil kar to, pa čeprav nimam čisto istega problema.
Moja mami je Telekom v četrtek izklopil številko (07), v petek pa še sprostil. Monter je bil že v četrtek pri njej in je storil vse kaj je bilo potrebno. Dobila je začasno (0590) številko. Do tukaj vse lepo in prav, potem pa katastrofa:
- v petek zjutraj bi se pričakovalo, da bi preneseno številko T-2 samodejno vklopil v svoje omrežje. Šele po mojem urgiranju (včeraj ob 17h) so to uredili v 5 minutah. Ne mi zdej nabijat, kako hitri so bili... to zame ni nobena hitrost, če jih moraš sam spomnit.
- zgornjo zadevo sem urejal še iz službe, nato pa pridem domov in jo hočem poklicati iz telefona, ki je že 18 mesecev na T-2 (tudi prenešena številka (04)), pa dobim samo tisti pisk, da številka ne obstaja oz. ni vključena (s klicanjem drugih številk v katerakoli omrežja nimamo težav). Kličem na HD2 in mi prekonfigurirajo MOJ vood (zakaj že) in pravijo, da bi sedaj moralo špilati.
- itak da ni špilalo! Kličem spet, dobim drugega tehnika in razlaganje "jovo na novo". Ta pokliče mojo mamo in jo dobi (očitno se iz centrale da klicati). Potem mi začne razlati, da če sem odtipkal omrežno in da jo sedaj moram. Mislil sem si: "Halo, ali ne vidiš, da sem že tako ali tako v drugi omrežni skupini (04) in da če omrežnih ne bi tipkal, sploh ne bi moral klicati ven!". Rekel je, da bo prijavil napako naprej. Hkrati sem mu še potožil, da moja mama še nima vklopljenenga bilinga na številki (07).
- če se ne motim, sem včeraj še ene dvakrat klical zaradi tega in jim težil, kdaj bodo odpravili probleme.
- sprobam danes in ugotovim, da še vedno NE DELA in moja mama ravno tako še nima VKLOPLJENEGA BILLINGA!
- spet kličem na HD2 in pravim da billing še vedno ni vklopljen na številki (07) in da jaz iz tega telefona (04) še vedno ne morem priklicati številke (07). Tehnik pravi, da je napaka zabeležena in da jo bodo po vsej verjetnosti odpravili v ponedeljek, billing pa pa je že vklopljen! Jasno da ni bil, kar smo ugotovili šele kasneje - tehnik je gledal billing na številki (04) in ne na (07).
Ali se vam zdi normalno, da ima uporabnik toliko sranja samo pri eni prenešeni številki?
Ali se vam zdi normalno, da če boste v ponedeljek uspeli rešiti zgoraj navedene probleme, bo bil uporabnik (moja mama) 5 dni brez delujočega telefona? Če ne bo tole trajalo še kakšen dan dlje!?
Kje ste sedaj tisti, ki ste že pred časom tulili tukaj po forumu, da se billing avtomatsko vklopi, ko je številka priklopljena v omrežje T-2?
Kje ste sedaj tisti, ki mi boste v predal spet pošiljali sporočila, naj preneham blatit T-2? Žal vam moram sporočiti, da ga sami blatite s svojo nesposobnostjo... in ne jaz, ko vam serviram vse vaše sranje na pladnju! Uporabnik še vedeti ne bi smel, da je preklopljen od enega operaterja k drugemu... ne pa tole sranje zgoraj, ki do današnjega dne še ni rešeno... v ponedeljek pa bomo šele videli, če sploh bo rešeno!
