Stran 1 od 3

Narobe računi in reklamacija - koga imate za norca?

Objavljeno: 12. Nov 2007 ob 13:38
Napisal/-a plesalka
Zdravo!

Kar se nam dogaja zadnje mesece s T-2 in računi je nepopisno...
Najprej smo imeli preko T-2 samo internet, sredi septembra smo dali poizvedbo še za telefon in 2x TV. No, in medtem ko smo čakali na priklop, pride račun za mesec september. Sledi šok --> na računu je napisana naročnina za tv (za pol meseca septembra) in internet za pol meseca septembra brez TP, čeprav smo TP imeli do 11. oktobra.... in so nam TV + telefon priključili šele 16. oktobra !??? :roll:
OK si rečem, plačam račun, pošljem reklamacijo in čakam na odgovor, čakam, čakam.... Zdaj je okrog že 1 mesec, odgovora pa še ni (čeprav imajo rok 15 dni). Kličem gor v klicni center, eden se zgovarja bolj kot drugi, da me bodo poklicali nazaj (še zdaj čakam...?), da me bodo vezali v računovodstvo, potem pa se na drugi strani zasliši tu tu tu tu.... :shock:
Seveda smo se pritožili na APEK, ker kar je preveč, je preveč. Saj to niti ne bi bil tak grozljiv problem, če ne bi danes prejeli račun za oktober, in kot pričakovano: na računu je zaračunana TV za cel mesec, čeprav so nam jo priklopli šele 16.10. in internet brez TP za cel mesec (čeprav smo ga imeli do 11.10.). In zanimivo, telefon pa je celo prav zaračunan - samo za 15 dni (in potem se vprašam, kako pa so lahko potem zgrešili internet...).
Vse to pomeni, da naše reklamacije sploh še v roke niso vzeli!!!!!???? (v enem mesecu). Spet kličem v klicni center, kjer me že na začetku surovo zavrnejo, češ da naj napišem reklamacijo, sploh niso hoteli slišat problema... Pa se vprašam, če bom to mogla počet vsak mesec, ker očitno niso sposobni sproti reševat problemov??? Da ne omenjam stroškov povezanih s tem in živcev...

[Pa da ne omenjam samega priklopa telefona in TV, kjer so nas pustili 5 dni brez vsega in če ne bi klicarili (na svoje stroške, z mobitela), bi bili verjetno še danes brez vsega... Zanimivo, nihče ni nič vedel...]

Očitno, kar nam ostane, je ponovna reklamacija računa, vendar se ob tem sprašujem, kdaj bomo dobili odgovor, če še prejšnje niso niti prebrali...

Ja T-2, sprašujem se kako nizko ste padli... Kaj sploh še kdo dela tam na Brnčičevi? Ste vsi na dopustu ali je toliko podobnih primerov, da se ne vidite ven?
Res ne vem, kaj naj si mislim, edino kar vas rešuje so kolikor toliko kvalitetne storitve, drugače pogorite na celi črti.

Kakšen nasvet? Kakšna telefonska številka, kamor se lahko pokliče? (ne razumem, kako ne obstaja kakšna številka, namenjena reševanju reklamacij???)

LP

Re: Narobe računi in reklamacija - koga imate za norca?

Objavljeno: 12. Nov 2007 ob 13:43
Napisal/-a madpanter
če se ne motim je 0590 00-005 računovodstvo :mrgreen: tako sem enkrat zvedel ;-) pokliči jih in napizdi bando nesposobno :evil:

Re: Narobe računi in reklamacija - koga imate za norca?

Objavljeno: 12. Nov 2007 ob 13:47
Napisal/-a T2_Delavec
Evo nasvet: plačaj linearno manj (TV je 12 EUR na mesec) in hkrati napiši kratko reklamacijo. Tako si krita in te dolžina trajanja reševanja reklamacije sploh ne zanima več. Ve pa se kdaj si bila dejansko priklopljena, torej sploh ni kakega spora ali možnosti za nesporazume, težave ali slabo voljo.

Alternativni nasvet: na Zasebna sporočila mi pošlješ svojo "številko priključka" in jih opomnem, da ti takoj tale spodrsljajček uredijo! :)

Re: Narobe računi in reklamacija - koga imate za norca?

Objavljeno: 12. Nov 2007 ob 13:58
Napisal/-a kitl
Pokliči računovodstvo pa se zmeni zraven pa moli, da ti dvignejo telefon ker jaz sem danes porabil 3 ure, da sem jih priklical.
0590 02212 je pa številka. Če ti bo telefon zvonil pa te bo po treh zvonenjih nekdo skenslal se ne čudi ampak kliči ponovno in vztrajaj.

Re: Narobe računi in reklamacija - koga imate za norca?

Objavljeno: 12. Nov 2007 ob 14:02
Napisal/-a plesalka
Sej, sam fora je u tem, da je vse računano narobe, razen telefona - dnevi, storitev,.... Fora je u tem, da ne piše od katerega dneva do katerega dneva je šteto, pišejo decimalke 0,68 KOS; 0,32KOS... kdo ti ve, kako je to zračunano!? :roll:
Pa ne bi rada pol imela kakšnih problemov s tem, da nisem plačala, obresti,... Kdo ti ve, kaj se lahko zmislijo...

No, bom probala poklicat, bomo vidli, če bo kaj na tem...

Re: Narobe računi in reklamacija - koga imate za norca?

Objavljeno: 12. Nov 2007 ob 14:07
Napisal/-a Cobane
Navadni Nimda napisal/-a:Ve pa se kdaj si bila dejansko priklopljena, torej sploh ni kakega spora ali možnosti za nesporazume, težave ali slabo voljo.
Ve pa se... A res? :mrgreen:

Re: Narobe računi in reklamacija - koga imate za norca?

Objavljeno: 12. Nov 2007 ob 14:20
Napisal/-a plesalka
Ja to se tud jst sprašujem... Če bi vedeli, teh problemov sploh ne bi bilo... :roll:

Re: Narobe računi in reklamacija - koga imate za norca?

Objavljeno: 12. Nov 2007 ob 14:29
Napisal/-a Cobane
Mah... ti uradniki nam vedno želijo prikazati, da zadeve niso tako alarmantne...

Bolj, ko jih opozarjam(o), za večjo budalo(e) me(nas) imajo! Rešijo pa itak nič!

Re: Narobe računi in reklamacija - koga imate za norca?

Objavljeno: 12. Nov 2007 ob 14:30
Napisal/-a plesalka
madpanter napisal/-a:če se ne motim je 0590 00-005 računovodstvo :mrgreen: tako sem enkrat zvedel ;-) pokliči jih in napizdi bando nesposobno :evil:
Ja ne vem, kje si ti to zvedel, sam ko kličeš ti pove, da klicana številka ne obstaja... ;-)

Re: Narobe računi in reklamacija - koga imate za norca?

Objavljeno: 12. Nov 2007 ob 14:39
Napisal/-a tonimona
Številka računovodstva je 0590 02212. Začni klicarit in bodi vztrajna (tudi do 40x). Dobila boš odgovor, da te bodo nazaj poklicali. Čez dva dni ponovi operacijo. Pa probaj si zapomnit ime sogovornika.

Re: Narobe računi in reklamacija - koga imate za norca?

Objavljeno: 12. Nov 2007 ob 14:43
Napisal/-a Skorc
plesalka napisal/-a:Sej, sam fora je u tem, da je vse računano narobe, razen telefona - dnevi, storitev,.... Fora je u tem, da ne piše od katerega dneva do katerega dneva je šteto, pišejo decimalke 0,68 KOS; 0,32KOS... kdo ti ve, kako je to zračunano!? :roll:
Pa ne bi rada pol imela kakšnih problemov s tem, da nisem plačala, obresti,... Kdo ti ve, kaj se lahko zmislijo...

No, bom probala poklicat, bomo vidli, če bo kaj na tem...
0,68 pomeni 68% od mesečne naročnine. Po moje ni to kakšna pretirana znanost. 100% = število dni v mesecu. Verjetno ne bo problem izračunati koliko dni so ti zaračunali.

Re: Narobe računi in reklamacija - koga imate za norca?

Objavljeno: 12. Nov 2007 ob 14:58
Napisal/-a jurcek
ravno kar klical v racunovodstvo in takoj dobil. sem pa ze 2x dobil opomin za stvar ki je se v odprti reklamaciji od februarja. malo cudno ampak upam da bo sedaj reseno tako kot mi zagotovila. :)

lp

Re: Narobe računi in reklamacija - koga imate za norca?

Objavljeno: 12. Nov 2007 ob 15:01
Napisal/-a plesalka
ja zgleda, da si res imel srečo, ker meni skoz prekinja... bomo še vztrajali...

Skorc: se mi je zdelo, da je kej takega

Re: Narobe računi in reklamacija - koga imate za norca?

Objavljeno: 12. Nov 2007 ob 17:03
Napisal/-a tonimona
Plesalka, le vztrajaj.

Re: Narobe računi in reklamacija - koga imate za norca?

Objavljeno: 12. Nov 2007 ob 18:27
Napisal/-a Cobane
Vztrajaj? :evil: Zakaj že?

Ali morajo uporabniki klicat v administracijo ali naj bi administracija njih?

Jaz bi samo enkrat poklical in če jih ne bi dobil, bi poslal dopis, da sem jih klical tega dne ob tej uri. Račun pa zavračam zaradi tega in tega razloga in če jim kaj ne paše, naj oni pokličejo mene. Zame je s tem dopisom zadeva končana!

Obvezno poslati priporočeno!