Onemogočeni dohodni klici
Objavljeno: 12. Nov 2007 ob 16:28
Pozdravljeni!
Sem naročnik T2 interneta in telefonije z analognim telefonom. Nedavno smo preklopili iz skupnega v polno razvezan dostop.
V začetku prejšnjega tedna nam je začel nagajati telefon, in sicer le dohodni klici. Najprej se je na vse dohodne klice oglašala nekakšna telefonska tajnica, ki je v angleškem jeziku povedala, da nismo dosegljivi in naj klicatelji pustijo sporočilo. Tega nismo nikoli naročili niti naš telefon nima tovrstne funkcije, zato sem klical na helpdesk, kjer so mi svetovali #21#. To ni pomagalo, sem pa na spletnih straneh T-2 (http://www.t-2.net/?AUID=4DB65011E39A20000EC6) našel kodo *25*# (prekinitev vseh prevezav), ki je ugasnila telefonsko tajnico. Vendar pa je potem vsak dohodni klic dobil signal, da je naš telefon zaseden, kljub temu da ni bil.
Po več klicih na teh.pomoč, resetiranju modema, problema nismo mogli rešiti. Povedali so mi, da je primer predan tehnikom v nadaljne reševanje in da ne vedo, kdaj bo urejeno.
Omenim še lahko, da sem ob prehodu iz SRD na PRD čakal 1 teden na aktivacijo odhodnih klicev. Kakovost telefonske zveze je stalno slabša v povezavi s prejšnjo, telekomovo. Sliši se odmev in kot nekakšem zvok električne napetosti. Internet dela super.
Prek zasebnih sporočil sem kontaktiral NN-ja in upam, da mi bo vsaj on kaj pomagal. Ima kdo kakšen nasvet?
Sem naročnik T2 interneta in telefonije z analognim telefonom. Nedavno smo preklopili iz skupnega v polno razvezan dostop.
V začetku prejšnjega tedna nam je začel nagajati telefon, in sicer le dohodni klici. Najprej se je na vse dohodne klice oglašala nekakšna telefonska tajnica, ki je v angleškem jeziku povedala, da nismo dosegljivi in naj klicatelji pustijo sporočilo. Tega nismo nikoli naročili niti naš telefon nima tovrstne funkcije, zato sem klical na helpdesk, kjer so mi svetovali #21#. To ni pomagalo, sem pa na spletnih straneh T-2 (http://www.t-2.net/?AUID=4DB65011E39A20000EC6) našel kodo *25*# (prekinitev vseh prevezav), ki je ugasnila telefonsko tajnico. Vendar pa je potem vsak dohodni klic dobil signal, da je naš telefon zaseden, kljub temu da ni bil.
Po več klicih na teh.pomoč, resetiranju modema, problema nismo mogli rešiti. Povedali so mi, da je primer predan tehnikom v nadaljne reševanje in da ne vedo, kdaj bo urejeno.
Omenim še lahko, da sem ob prehodu iz SRD na PRD čakal 1 teden na aktivacijo odhodnih klicev. Kakovost telefonske zveze je stalno slabša v povezavi s prejšnjo, telekomovo. Sliši se odmev in kot nekakšem zvok električne napetosti. Internet dela super.
Prek zasebnih sporočil sem kontaktiral NN-ja in upam, da mi bo vsaj on kaj pomagal. Ima kdo kakšen nasvet?