help-desk, ki ne zna pomagati
-
- Začetnik
- Prispevkov: 1
- Pridružen: 19. Nov 2007 ob 10:53
- T-2: Še nimam
help-desk, ki ne zna pomagati
Naročil sem 8/2 + IP TV
Pogodbo sem v prvem tednu novembra izpolnil v T2 pisarni na Brncicevi v Ljubljani, kjer mi je T2 referent zagotovil, da je vlogo pravilno ter popolno izpolnjena.
Danes (19.11.2007) pa mi je gospod na Help-desku, ki sem ga klical, da bi izvedel, kdaj bo prikljucek aktiven, rekel, da je T2 pred 6 dnevi dobil odgovor, da je vloga pomanjkljiva, da ni jasno kaj manjka, ter da je pravkar ze zaprosil za ponovno poizvedbo in da naj ponovno poklicem cez 3 dni.
Glede na to, da mi referent ni znal povedati kaj naj bi bilo narobe (prikljucek je prost, saj sem v februarju 2007 ze bil narocnik T2, pa sem zaradi prenove stanvovanja pogodbo prekinil, saj T2 ne pozna koncepta “zamrznitve” narocniskega razmerja) sem prosil za pogovor z osebo nadrejeno operaterju, kar je, po besedah operaterja, nadrejena oseba zavrnila.
Ko sem prosil za ime nadrejene osebe, je operater mojo prosnjo zavrnil.
Ko sem prosil za kontakt na telekomu, ki bi lahko razjasnil zgoraj omenjeno tezavo, je operater mojo prosnjo zavrnil.
Ko sem referenta prosil, ce me lahko obvesti, v primeru, da po 3 dneh problem se ne bo razresen, je operater prosnjo zavrnil
Menim, da je taksen odnos popolnoma nesprejemljiv in kaze na resne organizacijske ter tudi kadrovske tezave v T2 help-desku (ter morda tudi sirse v podjetju T2).
Ali kdo pozna naslov, kamor naj se obranem, da bi se ta absurdna tezava, ko nihce ne ve kaj je narobe, razresila?
Janko Kosi
Štefanova 8, Ljubljana
Pogodbo sem v prvem tednu novembra izpolnil v T2 pisarni na Brncicevi v Ljubljani, kjer mi je T2 referent zagotovil, da je vlogo pravilno ter popolno izpolnjena.
Danes (19.11.2007) pa mi je gospod na Help-desku, ki sem ga klical, da bi izvedel, kdaj bo prikljucek aktiven, rekel, da je T2 pred 6 dnevi dobil odgovor, da je vloga pomanjkljiva, da ni jasno kaj manjka, ter da je pravkar ze zaprosil za ponovno poizvedbo in da naj ponovno poklicem cez 3 dni.
Glede na to, da mi referent ni znal povedati kaj naj bi bilo narobe (prikljucek je prost, saj sem v februarju 2007 ze bil narocnik T2, pa sem zaradi prenove stanvovanja pogodbo prekinil, saj T2 ne pozna koncepta “zamrznitve” narocniskega razmerja) sem prosil za pogovor z osebo nadrejeno operaterju, kar je, po besedah operaterja, nadrejena oseba zavrnila.
Ko sem prosil za ime nadrejene osebe, je operater mojo prosnjo zavrnil.
Ko sem prosil za kontakt na telekomu, ki bi lahko razjasnil zgoraj omenjeno tezavo, je operater mojo prosnjo zavrnil.
Ko sem referenta prosil, ce me lahko obvesti, v primeru, da po 3 dneh problem se ne bo razresen, je operater prosnjo zavrnil
Menim, da je taksen odnos popolnoma nesprejemljiv in kaze na resne organizacijske ter tudi kadrovske tezave v T2 help-desku (ter morda tudi sirse v podjetju T2).
Ali kdo pozna naslov, kamor naj se obranem, da bi se ta absurdna tezava, ko nihce ne ve kaj je narobe, razresila?
Janko Kosi
Štefanova 8, Ljubljana
-
- Navdušenec
- Prispevkov: 631
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 18:03
- T-2: Že imam
- Paket: 20Mbps / 2Mbs
- Kraj: maribor
Re: help-desk, ki ne zna pomagati
najboljsi kontakt je PM Navadni Nimda.
lp
lp
- subsubl
- Model
- Prispevkov: 288
- Pridružen: 19. Jun 2006 ob 07:44
- T-2: Že imam
- Paket: 10/1 + 2TV + 1Tel + HD
- Kraj: LJ-Vevče
Re: help-desk, ki ne zna pomagati
Zadeva se je rešila in stekla naprej....
LP
Subsubl
LP
Subsubl
-
- Navdušenec
- Prispevkov: 523
- Pridružen: 1. Avg 2007 ob 09:28
- T-2: Že imam
- Paket: 10/2 + IPTV + IPTEL
- Kraj: Ravne na Koroškem
- Kontakt:
Re: help-desk, ki ne zna pomagati
Če se ti težava ne bo rešila napiši pripombo na ta e-mail: matevz.turk@t-2.net
Na T-2 sem spravil že 1250 uporabnikov
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Re: help-desk, ki ne zna pomagati
NOD32 - prosim zbriši email naslov in ne bit žleht.
Uporabnik slavkokosi je že obveščen.
Uporabnik slavkokosi je že obveščen.
Optika 100/10
- madpanter
- Starešina
- Prispevkov: 3495
- Pridružen: 5. Apr 2006 ob 10:02
- T-2: Že imam
- Paket: T4
- Kraj: Ljubljana
Re: help-desk, ki ne zna pomagati
Kar turku pošiljat mail da mal prečisti firmo in nimdo da za vodjo vseh oddelkov
- BOBI
- Starešina
- Prispevkov: 2139
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 19:44
- T-2: Že imam
- Paket: Full kasko na fibru + UMTS
- Kraj: Šiška
Re: help-desk, ki ne zna pomagati
Tudi sem lahko pošljete mail danilo.tuerk@T-2.net
- tonimona
- Starešina
- Prispevkov: 2399
- Pridružen: 6. Apr 2006 ob 09:09
- T-2: Že imam
- Paket: T4
- Kraj: Koper
Re: help-desk, ki ne zna pomagati
Še malo offtopica. Se da zamenjat v mail naslovu _ za . ?
- BOBI
- Starešina
- Prispevkov: 2139
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 19:44
- T-2: Že imam
- Paket: Full kasko na fibru + UMTS
- Kraj: Šiška
Re: help-desk, ki ne zna pomagati
V prvem, originalnemu verjetno ne.
- Fry
- Legenda
- Prispevkov: 1454
- Pridružen: 1. Jun 2007 ob 10:04
- T-2: Že imam
- Paket: FTTH 10/10, 3xTV, Telefon
- Kraj: Koper
Re: help-desk, ki ne zna pomagati
Saj dela isto tudi če ti pošljejo mail s "." namesto "_"
- BOBI
- Starešina
- Prispevkov: 2139
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 19:44
- T-2: Že imam
- Paket: Full kasko na fibru + UMTS
- Kraj: Šiška
Re: help-desk, ki ne zna pomagati
Hvala, tega nisem vedel