Stran 1 od 2

help-desk, ki ne zna pomagati

Objavljeno: 19. Nov 2007 ob 11:17
Napisal/-a slavkokosi
Naročil sem 8/2 + IP TV

Pogodbo sem v prvem tednu novembra izpolnil v T2 pisarni na Brncicevi v Ljubljani, kjer mi je T2 referent zagotovil, da je vlogo pravilno ter popolno izpolnjena.

Danes (19.11.2007) pa mi je gospod na Help-desku, ki sem ga klical, da bi izvedel, kdaj bo prikljucek aktiven, rekel, da je T2 pred 6 dnevi dobil odgovor, da je vloga pomanjkljiva, da ni jasno kaj manjka, ter da je pravkar ze zaprosil za ponovno poizvedbo in da naj ponovno poklicem cez 3 dni.

Glede na to, da mi referent ni znal povedati kaj naj bi bilo narobe (prikljucek je prost, saj sem v februarju 2007 ze bil narocnik T2, pa sem zaradi prenove stanvovanja pogodbo prekinil, saj T2 ne pozna koncepta “zamrznitve” narocniskega razmerja) sem prosil za pogovor z osebo nadrejeno operaterju, kar je, po besedah operaterja, nadrejena oseba zavrnila.

Ko sem prosil za ime nadrejene osebe, je operater mojo prosnjo zavrnil.
Ko sem prosil za kontakt na telekomu, ki bi lahko razjasnil zgoraj omenjeno tezavo, je operater mojo prosnjo zavrnil.
Ko sem referenta prosil, ce me lahko obvesti, v primeru, da po 3 dneh problem se ne bo razresen, je operater prosnjo zavrnil

Menim, da je taksen odnos popolnoma nesprejemljiv in kaze na resne organizacijske ter tudi kadrovske tezave v T2 help-desku (ter morda tudi sirse v podjetju T2).

Ali kdo pozna naslov, kamor naj se obranem, da bi se ta absurdna tezava, ko nihce ne ve kaj je narobe, razresila?

Janko Kosi
Štefanova 8, Ljubljana

Re: help-desk, ki ne zna pomagati

Objavljeno: 19. Nov 2007 ob 11:30
Napisal/-a jurcek
najboljsi kontakt je PM Navadni Nimda.

lp

Re: help-desk, ki ne zna pomagati

Objavljeno: 19. Nov 2007 ob 13:10
Napisal/-a kitl
Prestavljeno v splošno.

Re: help-desk, ki ne zna pomagati

Objavljeno: 20. Nov 2007 ob 16:33
Napisal/-a subsubl
Zadeva se je rešila in stekla naprej....

LP
Subsubl

Re: help-desk, ki ne zna pomagati

Objavljeno: 20. Nov 2007 ob 17:08
Napisal/-a ConsumeR
lock :!: :twisted:

Re: help-desk, ki ne zna pomagati

Objavljeno: 20. Nov 2007 ob 19:07
Napisal/-a NOD 32
Če se ti težava ne bo rešila napiši pripombo na ta e-mail: matevz.turk@t-2.net :twisted:

Re: help-desk, ki ne zna pomagati

Objavljeno: 20. Nov 2007 ob 19:17
Napisal/-a T2_Delavec
NOD32 - prosim zbriši email naslov in ne bit žleht.
Uporabnik slavkokosi je že obveščen.

Re: help-desk, ki ne zna pomagati

Objavljeno: 20. Nov 2007 ob 20:07
Napisal/-a madpanter
Kar turku pošiljat mail :mrgreen: da mal prečisti firmo in nimdo da za vodjo vseh oddelkov ;-)

Re: help-desk, ki ne zna pomagati

Objavljeno: 20. Nov 2007 ob 20:10
Napisal/-a BOBI
Tudi sem lahko pošljete mail danilo.tuerk@T-2.net :lol:

Re: help-desk, ki ne zna pomagati

Objavljeno: 20. Nov 2007 ob 20:12
Napisal/-a madpanter
prej lojze.peterle@t-2.si oz @rkc.si :mrgreen:

Skratka offtopic gremo vrnitev nazaj na temo :razz:

Re: help-desk, ki ne zna pomagati

Objavljeno: 20. Nov 2007 ob 20:45
Napisal/-a tonimona
Še malo offtopica. Se da zamenjat v mail naslovu _ za . ?

Re: help-desk, ki ne zna pomagati

Objavljeno: 20. Nov 2007 ob 20:46
Napisal/-a BOBI
V prvem, originalnemu verjetno ne.

Re: help-desk, ki ne zna pomagati

Objavljeno: 20. Nov 2007 ob 20:49
Napisal/-a Fry
Saj dela isto tudi če ti pošljejo mail s "." namesto "_"

Re: help-desk, ki ne zna pomagati

Objavljeno: 20. Nov 2007 ob 20:49
Napisal/-a Skorc
ime_priimek@t-2.net je uporabniško ime
ime.priimek@t-2.net je e-naslov uporabnika Ime Priimek

Re: help-desk, ki ne zna pomagati

Objavljeno: 20. Nov 2007 ob 21:01
Napisal/-a BOBI
Hvala, tega nisem vedel 8)