help-desk, ki ne zna pomagati
Objavljeno: 19. Nov 2007 ob 11:17
Naročil sem 8/2 + IP TV
Pogodbo sem v prvem tednu novembra izpolnil v T2 pisarni na Brncicevi v Ljubljani, kjer mi je T2 referent zagotovil, da je vlogo pravilno ter popolno izpolnjena.
Danes (19.11.2007) pa mi je gospod na Help-desku, ki sem ga klical, da bi izvedel, kdaj bo prikljucek aktiven, rekel, da je T2 pred 6 dnevi dobil odgovor, da je vloga pomanjkljiva, da ni jasno kaj manjka, ter da je pravkar ze zaprosil za ponovno poizvedbo in da naj ponovno poklicem cez 3 dni.
Glede na to, da mi referent ni znal povedati kaj naj bi bilo narobe (prikljucek je prost, saj sem v februarju 2007 ze bil narocnik T2, pa sem zaradi prenove stanvovanja pogodbo prekinil, saj T2 ne pozna koncepta “zamrznitve” narocniskega razmerja) sem prosil za pogovor z osebo nadrejeno operaterju, kar je, po besedah operaterja, nadrejena oseba zavrnila.
Ko sem prosil za ime nadrejene osebe, je operater mojo prosnjo zavrnil.
Ko sem prosil za kontakt na telekomu, ki bi lahko razjasnil zgoraj omenjeno tezavo, je operater mojo prosnjo zavrnil.
Ko sem referenta prosil, ce me lahko obvesti, v primeru, da po 3 dneh problem se ne bo razresen, je operater prosnjo zavrnil
Menim, da je taksen odnos popolnoma nesprejemljiv in kaze na resne organizacijske ter tudi kadrovske tezave v T2 help-desku (ter morda tudi sirse v podjetju T2).
Ali kdo pozna naslov, kamor naj se obranem, da bi se ta absurdna tezava, ko nihce ne ve kaj je narobe, razresila?
Janko Kosi
Štefanova 8, Ljubljana
Pogodbo sem v prvem tednu novembra izpolnil v T2 pisarni na Brncicevi v Ljubljani, kjer mi je T2 referent zagotovil, da je vlogo pravilno ter popolno izpolnjena.
Danes (19.11.2007) pa mi je gospod na Help-desku, ki sem ga klical, da bi izvedel, kdaj bo prikljucek aktiven, rekel, da je T2 pred 6 dnevi dobil odgovor, da je vloga pomanjkljiva, da ni jasno kaj manjka, ter da je pravkar ze zaprosil za ponovno poizvedbo in da naj ponovno poklicem cez 3 dni.
Glede na to, da mi referent ni znal povedati kaj naj bi bilo narobe (prikljucek je prost, saj sem v februarju 2007 ze bil narocnik T2, pa sem zaradi prenove stanvovanja pogodbo prekinil, saj T2 ne pozna koncepta “zamrznitve” narocniskega razmerja) sem prosil za pogovor z osebo nadrejeno operaterju, kar je, po besedah operaterja, nadrejena oseba zavrnila.
Ko sem prosil za ime nadrejene osebe, je operater mojo prosnjo zavrnil.
Ko sem prosil za kontakt na telekomu, ki bi lahko razjasnil zgoraj omenjeno tezavo, je operater mojo prosnjo zavrnil.
Ko sem referenta prosil, ce me lahko obvesti, v primeru, da po 3 dneh problem se ne bo razresen, je operater prosnjo zavrnil
Menim, da je taksen odnos popolnoma nesprejemljiv in kaze na resne organizacijske ter tudi kadrovske tezave v T2 help-desku (ter morda tudi sirse v podjetju T2).
Ali kdo pozna naslov, kamor naj se obranem, da bi se ta absurdna tezava, ko nihce ne ve kaj je narobe, razresila?
Janko Kosi
Štefanova 8, Ljubljana