Hm, začelo se je z računom. Poleg interneta (1/1) , telefona, imamo naročeno tudi TV.
Kar nekajkrat so poslali račun na katerem sta bila zaračunana 2 TV priključka. Takoj sem poklical operaterja mu razložil vso stvar. Dejal mi je da od zneska odštejem dodaten priključek in položnico plačam, kar sem tudi storil. Poleg tega sem poslal še dopis v katerem sem razložil nastalo situacijo. Klub vsemu pa se je to še nekajkrat ponovilo. Vedno sem poklical in poslal dopis, celo klical sem v računovodstvo ampak gospoda sploh ni vzdignila telefon. No končno so upoštevali, toda kamlu sem dobil obvestilo da sem dolžen še nekaj denarja. KATASTROFA

Naslednja stvar je to da mi slika občasno "zmrzuje". Od centrale sem oddaljen vsega 500m!! Brat, je oddaljen 2000m (SIOL) in nima nobenih problemov.
Višek vsega pa je to da sem že skoraj dva dni brez vsega. Včeraj so mi komaj po 22. uri uredili da sem lahko uporabljal internet, seveda brez televizije. Ampak glej ga zlomka danes pridem domov isti problem, vse "mrtvo". Trenutno mi dela telefon in internet brez televizije in upam da bo zdržal vsaj toliko časa da pošljem tale post.
Pri vsem pa je najbolj žalostno to da ti operaterji oz. tehnična služba ne zna povedati nič drugega kot to da resetiraš modem.


Mislim da bi T2 moral imeti malo bolj profesionalen odnos do svojih stgrank