Glede na to da že dalj časa preglejujem ta forum, kjer se najde kar precej konkretnih informacij o T-2 storitvah
![Plosk :plosk:](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Mogoče se bo ta post malce razlikoval od ostalih, vendar bistvo bo enako
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Sam sem o menjavi ponudnika internetnih storitev razmisljal že dlje časa, vendar pa pred 28.3.2008 ni bilo ravno kaj ugodnejšega. S tem datumom pa se je tudi to spremenilo. Sicer je to bilo iz moje strani kar velko presenecenje
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Tako da je potem padla odločitev, da bom najpozneje do oktobra menjal ponudnika. Razlog za majčkeno zavlačevanje iz moje strani je tudi to da sem še zaenkrat pogodbeno vezan na sedanjega ponudnika. S katerim pa do sedaj nisem imel kakih večjih težav, zato upam, da bo enako pri T-2
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
1 izkušnje s T-2 administracijo so zelo pozitivne
![Plosk :plosk:](./images/smilies/eusa_clap.gif)
Trenutno je stanje moje vloge sledeče:
Koda: Izberi vse
Status - obveščanje o priklopu
Naročili smo izgradnjo vašega priključka. Rok za izgradnjo priključka s prenosom telefonske številke je 15 delovnih dni od naročila, rok za izgradnjo priključka s prekinitvijo naročniškega razmerja ali izgradnjo neaktivnega priključka je 10 delovnih dni od naročila.
Podatki nacionalnega operaterja
Poizvedba pričeta 12.8.2008, 10:10
Poizvedba končana 13.8.2008, 9:37
Izgradnja pričeta 19.8.2008, 15:58
Datum preklopa -
Odgovor DA
Stanje vloge BuildInAssignInstallers
Opomba pri odgovoru Potrebna prekinitev pogodbenega razmerja za telefonsko storitev in širokopasovno storitev
Status pogodbe pri T-2
Datum prijave 28.7.2008, 10:48
Pogodba poslana 28.7.2008, 0:00
Pogodba vrnjena 12.8.2008, 0:00
Pogodba veljavna 12.8.2008, 0:00
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Edina stvar, ki me je malce zmotila in sem za več informacij klical na 059000000 je bila sledeča:
na servisnih straneh pise "Opomba pri odgovoru Potrebna prekinitev pogodbenega razmerja za telefonsko storitev in širokopasovno storitev"
drugi del tega stavka drži, vendar pa iz moje strani ni bilo nikoli govora o kaki prekinitvi pogodbenega razmerja za telefonsko storitev
![Ne vem :nevem:](./images/smilies/dunno.gif)
Seveda je bila tudi nad tem stavkom in ob pregledu moje vrnejen pogodbe zelo prijazna operaterka malce začudena, tako da smo po krajsem razgovoru ugotovili, da je pri prehodu iz Siol-Telekom baje vedno tako zapisano
![Hmm :hmm:](./images/smilies/think.gif)
Kar se želja in naročenega tiče pa mislim, da bi ta kombinacija na zračni razdalji 1750m od centale se lahko delovala bp. Ker recimo sedaj v obdobju 18mesecev nisem imel nobenih težav oz. napak na liniji sem pa priklopljen na ADSL2+ in imam 2048/384 povezavo.
Edino kar bi lahko bil problem je upload.
Drugače pa komaj čakam, da preizkusim če je res vse res kar se lahko zasledi med brskanjem po www o T-2 internetu in IPTV.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
To bo iz moje strani zaenkrat vse.
Želim vam prijeten vikend se naprej!
lp
Niko
PS sorry za ta daljši post