po 3. tednih odklopa še vedno na siol-u
-
- Novinec
- Prispevkov: 13
- Pridružen: 28. Maj 2006 ob 08:36
- T-2: Že imam
- Paket: 1M/256
- Kraj: Izola
po 3. tednih odklopa še vedno na siol-u
Danes 10.6. dobim položnico od siol-a na kateri mi zaračunavajo poln mesec čeprav sem bil odklopljen že 23.5.,nakar kličem 0801000 kjer mi operater pove da sem še vedno prijavljen kot njihov uporabnik...????... po treh tednih...!!! Očitno tle nekdo nekoga veselo nateguje...
Koliko časa rabijo telekomovci da sporočijo na siol (sosednja vrata na Cigaletovi najbrž... ),da je bil odklop izvršen...???
in še moj nasvet morebitnim novim naročnikom; ko vas odklopijo pošljite dopis na siol, da je bil odklop izvršen, ne čakat tiste k.r.e iz Telekoma!!!
lp
Koliko časa rabijo telekomovci da sporočijo na siol (sosednja vrata na Cigaletovi najbrž... ),da je bil odklop izvršen...???
in še moj nasvet morebitnim novim naročnikom; ko vas odklopijo pošljite dopis na siol, da je bil odklop izvršen, ne čakat tiste k.r.e iz Telekoma!!!
lp
-
- Nadebudnež
- Prispevkov: 377
- Pridružen: 29. Apr 2006 ob 14:28
- T-2: Že imam
- Paket: T4 optika + 2x sim
- Kraj: okolica Kranja
tudi jst sem bil v centrali od telekoma odklopljen dne 24.06 naslednji dan sem pa imel že T2
Ko sem naslednje dni opazil,da lahko še vedno dostopam z geslom ter uporabniškim imenom v moj siol,sem poklical tehnično pomoč od siola ter povedal situacijo. Odgovor je sledil,da morajo od telekoma dobiti nalog za odklop,po mojem vprašanju koliko časa to traja,je rekel da tri ure. Ker tudi naslednje dni ni bilo izvršeno,kontaktiram siol preko mejla,kjer mi odpišejo da so na telekom poslali dopis dne 18.06 ter ta takoj ko dobijo od telekoma nazaj,se izvrši odklop.
Ker je še danes isto,nevem kdo se tukaj dela norca iz nas.
No tudi jst sem danes dobil položnico,takšno kot ti,in jim bom lepo v ponedeljek po fax-u poslal reklamacijo za račun.
Poročaj,kako se bo pri tebi odvijalo!
Ko sem naslednje dni opazil,da lahko še vedno dostopam z geslom ter uporabniškim imenom v moj siol,sem poklical tehnično pomoč od siola ter povedal situacijo. Odgovor je sledil,da morajo od telekoma dobiti nalog za odklop,po mojem vprašanju koliko časa to traja,je rekel da tri ure. Ker tudi naslednje dni ni bilo izvršeno,kontaktiram siol preko mejla,kjer mi odpišejo da so na telekom poslali dopis dne 18.06 ter ta takoj ko dobijo od telekoma nazaj,se izvrši odklop.
Ker je še danes isto,nevem kdo se tukaj dela norca iz nas.
No tudi jst sem danes dobil položnico,takšno kot ti,in jim bom lepo v ponedeljek po fax-u poslal reklamacijo za račun.
Poročaj,kako se bo pri tebi odvijalo!
-
- Novinec
- Prispevkov: 13
- Pridružen: 28. Maj 2006 ob 08:36
- T-2: Že imam
- Paket: 1M/256
- Kraj: Izola
pisal na siol, tle je odgovor;
Spoštovani,
Veseli nas, da ste se z vašim vprašanjem obrnili na nas.
Iz našega omrežja vas bomo izklopili, ko bomo od vašega ponudnika dobili
potrdilo, da ste pri njih že vklopljeni. Naročniško razmerje pa lahko
prekinete tudi sami, in sicer pisno.
V primeru dodatnih informacij nas prosimo poklicite na tel. st. 080 1000 -
24 ur na dan ali nam pišite na elektronski naslov info@siol.net. Z veseljem
Vam bomo pomagali.
Spoštovani,
Veseli nas, da ste se z vašim vprašanjem obrnili na nas.
Iz našega omrežja vas bomo izklopili, ko bomo od vašega ponudnika dobili
potrdilo, da ste pri njih že vklopljeni. Naročniško razmerje pa lahko
prekinete tudi sami, in sicer pisno.
V primeru dodatnih informacij nas prosimo poklicite na tel. st. 080 1000 -
24 ur na dan ali nam pišite na elektronski naslov info@siol.net. Z veseljem
Vam bomo pomagali.
-
- Nadebudnež
- Prispevkov: 377
- Pridružen: 29. Apr 2006 ob 14:28
- T-2: Že imam
- Paket: T4 optika + 2x sim
- Kraj: okolica Kranja
Meni so pa tole napisali:
Veseli nas, da ste se z vprašanjem obrnili na nas.
Uporabniško ime ˝****˝ še ni prekinjeno.
Zahteva za prekinitev je bila 18.5. predana na Telekom Slovenije, vendar je Telekom še ni zaključil. Takoj ko bomo s strani Telekoma prejeli zaključeno zahtevo za prekinitev, bomo prekinili pogodbo.
Jst ne mislim nič T2 klicat,kajti to ni napaka od T2 ampak bodisi od siola ali telekoma. Naj kar oni plačajo položnico kakor vejo in znajo. V ponedeljek zavrnem račun,ter jim vse še 1x napišem kolkokrat so bili obveščeni itd.
Veseli nas, da ste se z vprašanjem obrnili na nas.
Uporabniško ime ˝****˝ še ni prekinjeno.
Zahteva za prekinitev je bila 18.5. predana na Telekom Slovenije, vendar je Telekom še ni zaključil. Takoj ko bomo s strani Telekoma prejeli zaključeno zahtevo za prekinitev, bomo prekinili pogodbo.
Jst ne mislim nič T2 klicat,kajti to ni napaka od T2 ampak bodisi od siola ali telekoma. Naj kar oni plačajo položnico kakor vejo in znajo. V ponedeljek zavrnem račun,ter jim vse še 1x napišem kolkokrat so bili obveščeni itd.
Btw men so odklopli 20 dni preden je blo treba in hvala bogu je t2 delal 5min po priklopu opreme. Seveda so na siolu racunal za cel mesec, ker jim telekanalizacija ni poslala dopis, da so me skenslal za 3/4 mesca prej. Glede racuna nisem whinal, sm pa prasal zakaj so mi racunal za cel mesec. Takrat mi je Klemenr z siolovega foruma poslal msg, da so dobili preklic sele na koncu meseca. Tko sm koncal z tem in zdle lepo srfam pa mi dol visi.
nocko
nocko
-
- Znanec
- Prispevkov: 66
- Pridružen: 18. Mar 2006 ob 22:24
- T-2: Že imam
- Paket: T4 100/10 optika
- Kraj: Slovenska Bistrica
Meni so servisne strani strani tudi delale še par dni nakar sem poslal dopis za prekinitev naročniškega razmerja. Dobo pa sem ČISTO identičen odgovor od siola na moje vprašanje (mail) kot tosto1.
Včeraj sem dobo zadnji račun od siola in je računano do 19.5 ... čeprav sem bil preklopljen 12.5. Samo za tega jutrja se ne mislim prepirat, ker me bo več stalo pošiljanje pošte kot je vse skupaj vredno. Naj si tega jutra nekam vtaknejo. V glavnem viva la t-2.
Včeraj sem dobo zadnji račun od siola in je računano do 19.5 ... čeprav sem bil preklopljen 12.5. Samo za tega jutrja se ne mislim prepirat, ker me bo več stalo pošiljanje pošte kot je vse skupaj vredno. Naj si tega jutra nekam vtaknejo. V glavnem viva la t-2.
-
- Uporabnik
- Prispevkov: 32
- Pridružen: 5. Jul 2006 ob 19:35
- T-2: Že imam
- Paket: 10/10 optika
- Kraj: Ljubljana, Šiška
Mene so včeraj 4.7.06 preklopili iz Siol-a na T-2. Danes 5.7.06 mi siol account še vedno dela, zato sem poslal mail na siol, kjer so mi samo odgovorili, da je moja pogodba z njimi prekinjena 4.7.06. Torej pa analogiji mi ne smejo računati niti dneva več naročnine, pa čeprov imam še vedno aktiven account. Vsaj upam da ne, sam pri nas je vse mogoče.
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
No pa še moja izkušnja! Monter od Telekoma je prišel 06.01 in odnesel naprave SIOL pa mi je poslal račun do 24.01! No in od takrat pa do včeraj ko sem dobil dobropis sem se "nategoval" s SIOL-om, za teh 18 dni!!! Pa so mi le odpisali da odštejem določeno vsoto od računa! ZATO:
Prihranite potrdilo da je monter odnesel modem in
reklamirajte nesorazmerne račune!
7 K je le 7K!
Prihranite potrdilo da je monter odnesel modem in
reklamirajte nesorazmerne račune!
7 K je le 7K!
-
- Uporabnik
- Prispevkov: 32
- Pridružen: 5. Jul 2006 ob 19:35
- T-2: Že imam
- Paket: 10/10 optika
- Kraj: Ljubljana, Šiška
Danes, 6.7.06 pa mi account od SIOL-a ne dela več, tko da upam da sem zdej res odjavljen. Kot kaže, ti dajo res nekaj časa, da si zrihtaš kontakte pa to.arabian napisal/-a:Mene so včeraj 4.7.06 preklopili iz Siol-a na T-2. Danes 5.7.06 mi siol account še vedno dela, zato sem poslal mail na siol, kjer so mi samo odgovorili, da je moja pogodba z njimi prekinjena 4.7.06. Torej pa analogiji mi ne smejo računati niti dneva več naročnine, pa čeprov imam še vedno aktiven account. Vsaj upam da ne, sam pri nas je vse mogoče.