Ker sem pogruntal da so tolk šalabajzili pri lastnici (itq je ni hotel nihče poklicati ali karkoli slišati o njenem priključku potem ko je meni net in telefon že deloval 3 dni), je ona šla narediti novo pogodbo v šiško in naročila telefon in samo 1 tv zase.
K sreči mi je to informacijo po nesreči zaupala na helpdesku ko sem poizvedoval koliko časa bodo mutili s tv priključkom, tako da sem se telefonistki samo lepo zahvalil, poslal vse skupaj kamor spada, šel na t2 urediti papirje da se lahko šlepam na priključku od moje firme s tvjem in se mi tako ne bo treba za vsak drek pogajati z lastnico bajte (po pravilu don't argue with an idiot po 1 mesecu pač zgubiš voljo ker te ves čas vlečejo dol na svojo raven, je 5€ na mesec več ceneje v kumulativi pa me lahko BK kaj se ona zmišljuje da "lahko imamo").
Po 2 obiskih in zopet nepotrebnem čakanju enega tedna sem po dvokratnem teženju na izpostavi v šiški dobil škatlo ki je delovala takoj.
Torej je bilo treba EN MESEC prenašanja govna zato da sem na koncu vtaknil adapter v vtičnico, mrežni kabel v motorolo in kabel v tv ter se je vse skupaj postavilo v pol ure z malo pomoči helpdeska brez enega ki bi mi to prišel vtaknit v elektriko namesto mene.
![Plosk :plosk:](./images/smilies/eusa_clap.gif)
Bebci brez primere.
p.s.: na T-2 pričakujte dvoje: vedno je izgovor da imajo tako zanič administracijo da vse traja pol meseca in vse moraš opraviti trikrat, če hočete da se nekaj premakne obiskujte njihove izpostave 2x tedensko in težite, drugače bo trajalo pol leta ali dlje da se vas usmilijo
In še bonus: potem ko mi motorola že pol dneva deluje in že gledam tv me zvečer pokliče monter, da so se me usmilili in bom lahko drugi teden končno dobil svoj router (ki ga sploh nisem nikoli naročil) in preboj v hišo. Vau, a zdej morm samo še en teden počakat da mi naredite priključek in bom še en teden potem lahko čakal da mi prinesete škatlo z napravo ki jo že imam doma in mi deluje?
![Blbl :blbl:](./images/smilies/baeh.gif)
Sem se mu samo lepo zahvalil in rekel da že vse deluje in ni potrebno še ene škatle v hiši ker imamo že dva FTTH priključka namesto enega kot je bilo planirano. In čudno, jaz sem se lahko priključil na switch od firme čeprav to "kao" ni mogoče in "kao" rabimo za vsak priključek svoj fiber...
Bottom line: če si zadeve zrihtate sami in redno težite ter ob teženju delate popravke, ko v izpostavah opažajo neskladja, bo vsaj 50% tako kot vi želite, drugače boste pa čakali kot opice in bodo naredili vse kontra kot ste se zmenili ob podpisu pogodb.
p.p.s. bonus: baje se ne da vedeti s katerim ste klepetali ko ste klicali na helpdesk, kajne?
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ko je prišlo v izpostavi do nesporazuma se je referent malce razjezil nad telefonistko in takoj želel vedeti iz katere številke sem klical, da bi pogledal v sistem s katero osebo sem govoril in ji rekel naj ne govori neresnic (sem sicer hitro razrešil nesporazum, še preden je prišel do telefonistke). Čudno, a v takšnih primerih se pa "da vedeti"?
V tem mesecu sem vas tolikokrat ujel na laži, da mi gre že na kozlanje sploh še klicat na helpdesk... grem samo še osebno na izpostavo.