Stran 1 od 3

Helpdesk - DL/UL podatka o modemu

Objavljeno: 22. Okt 2008 ob 17:48
Napisal/-a KoMar
A je to kakšen nov policy na helpdesku (02), da mi niso hoteli več povedat, koliko se je postavil moj modem? Fant mi je zatrdil, da so mu to zabičali nadrejeni... :neutral:

Edit: Povedati mi je "smel" samo, da se je modem "dovolj dobro postavil za moje naročene storitve".

Re: Helpdesk - DL/UL podatka o modemu

Objavljeno: 22. Okt 2008 ob 17:50
Napisal/-a kitl
WTF?

Re: Helpdesk - DL/UL podatka o modemu

Objavljeno: 22. Okt 2008 ob 18:35
Napisal/-a BOBI
Nekatere na T2 spet paranoja daje, da ne bi telekom izvedel, na koliko se modemi postavljajo 8) dejdej

Re: Helpdesk - DL/UL podatka o modemu

Objavljeno: 22. Okt 2008 ob 18:54
Napisal/-a T2_Delavec
Ni v tem finta, ampak v tem, da so omejene pravice vpogleda. S tem se zmanjša možnost zlorab (in odtoka podatkov). Hvala za razumevanje!

Re: Helpdesk - DL/UL podatka o modemu

Objavljeno: 22. Okt 2008 ob 19:26
Napisal/-a kitl
Se pravi, da navadni smrtnik, če nikogar ne pozna na T2 tudi svoje max sinhronizacije ne more izvedeti?

Re: Helpdesk - DL/UL podatka o modemu

Objavljeno: 22. Okt 2008 ob 19:28
Napisal/-a gulikoza
:rtmT2:

Re: Helpdesk - DL/UL podatka o modemu

Objavljeno: 22. Okt 2008 ob 19:50
Napisal/-a KoMar
Ni tole dobro, sploh ne.

Re: Helpdesk - DL/UL podatka o modemu

Objavljeno: 22. Okt 2008 ob 19:54
Napisal/-a Seeker
To je podatek do katerega mora imeti naročnik pravico vpogleda. Pa magari z dopisi, ampak NE MORETE onemogočiti kakršnegakoli vpogleda.

Re: Helpdesk - DL/UL podatka o modemu

Objavljeno: 22. Okt 2008 ob 21:13
Napisal/-a Mark
Ne se prenagliti glede tega. Zanima me kaj ti bo ta podatek v prazno, naročniku je najbolj pomembno to, da mu storitve dobro in nemoteno delujejo. V primeru želje po povišanju hitrosti ali naročilo dodatne IP TV se mu ustrezno svetuje ali je ali ni možno.

Re: Helpdesk - DL/UL podatka o modemu

Objavljeno: 22. Okt 2008 ob 21:25
Napisal/-a BOBI
Navadni Nimda napisal/-a:Ni v tem finta, ampak v tem, da so omejene pravice vpogleda. S tem se zmanjša možnost zlorab (in odtoka podatkov). Hvala za razumevanje!
In kaj si bo nek xy pomagal z tem da bo izvedel na koliko se Komarjev modem postavi :nevem:
Z tem ukrepom ste edino naročniku odvzeli možnost informacije :namrec:
Brez veze, tako je kot sem rekel, paranoja :evil:

Re: Helpdesk - DL/UL podatka o modemu

Objavljeno: 22. Okt 2008 ob 21:43
Napisal/-a kitl
Po moje je to zaradi HD kanalov in nas VDSL-ašov. Ker se folk krega tam in govori, da je možno oni pa nočejo razkirati in dajati ropotul takšnim, ki so na meji čeprav bi HD delav normalno.

Re: Helpdesk - DL/UL podatka o modemu

Objavljeno: 22. Okt 2008 ob 21:57
Napisal/-a voyager2
Če samo pomislim koliko živcev je šlo, ko smo morali vleči nove kable, plezati po zunanji strani hiše, naše in sosedove ter preverjali postavitev modema. Vse z razlogom da 70 izpadov dnevno zmanjšamo kolikor se le da. In da to sedaj ne bi bilo več mogoče je prava svinjarija. Verjetno je tudi jasno, če tega podatka ne bi takrat dajali, ne bi bil danes naročnik T2.

Naj bo prioriteta optika, ne pa še dodatno zajebavanje uporabnikov, ki jim zaradi slabih linij storitve ne delujejo.

Re: Helpdesk - DL/UL podatka o modemu

Objavljeno: 22. Okt 2008 ob 22:09
Napisal/-a Mark
Na kvalitetno odpravo napak tole nikakor nebo vplivalo. Monter mora biti s stanjem na liniji na tekočem, da se zagotovi nemoteno delovanje.

Re: Helpdesk - DL/UL podatka o modemu

Objavljeno: 22. Okt 2008 ob 22:22
Napisal/-a voyager2
Prosim ne se slepiti. S tem onemogočate, da si stranke same po najboljših močeh popravijo inštalacijo. Vaši monterji so že tako preobremenjeni, sploh pa recimo ne plezajo po hiši. Skratka v mojem primeru če bi se zanašal na monterje, danes ne bi mogel imeti T2.

Re: Helpdesk - DL/UL podatka o modemu

Objavljeno: 22. Okt 2008 ob 22:28
Napisal/-a Mark
Če si uspeš sam dobro poštimati interno je to dobro. Če pred posegom na interni ni bilo dovolj sinhronizacije in si jo utegnil za toliko izboljšati, da imaš sedaj možnost naročila hitrejšega interneta se bo naročniku to jasno povedalo.