Edit: Povedati mi je "smel" samo, da se je modem "dovolj dobro postavil za moje naročene storitve".
Helpdesk - DL/UL podatka o modemu
Helpdesk - DL/UL podatka o modemu
A je to kakšen nov policy na helpdesku (02), da mi niso hoteli več povedat, koliko se je postavil moj modem? Fant mi je zatrdil, da so mu to zabičali nadrejeni... 
Edit: Povedati mi je "smel" samo, da se je modem "dovolj dobro postavil za moje naročene storitve".
Edit: Povedati mi je "smel" samo, da se je modem "dovolj dobro postavil za moje naročene storitve".
- BOBI
- Starešina
- Prispevkov: 2139
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 19:44
- T-2: Že imam
- Paket: Full kasko na fibru + UMTS
- Kraj: Šiška
Re: Helpdesk - DL/UL podatka o modemu
Nekatere na T2 spet paranoja daje, da ne bi telekom izvedel, na koliko se modemi postavljajo
dejdej
-
T2_Delavec
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Re: Helpdesk - DL/UL podatka o modemu
Ni v tem finta, ampak v tem, da so omejene pravice vpogleda. S tem se zmanjša možnost zlorab (in odtoka podatkov). Hvala za razumevanje!
Optika 100/10
- kitl
- Administrator
- Prispevkov: 8783
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 15:20
- T-2: Že imam
- Paket: 600/100 Mbit/s 2x TV
Re: Helpdesk - DL/UL podatka o modemu
Se pravi, da navadni smrtnik, če nikogar ne pozna na T2 tudi svoje max sinhronizacije ne more izvedeti?
Re: Helpdesk - DL/UL podatka o modemu
Ni tole dobro, sploh ne.
Re: Helpdesk - DL/UL podatka o modemu
To je podatek do katerega mora imeti naročnik pravico vpogleda. Pa magari z dopisi, ampak NE MORETE onemogočiti kakršnegakoli vpogleda.
Re: Helpdesk - DL/UL podatka o modemu
Ne se prenagliti glede tega. Zanima me kaj ti bo ta podatek v prazno, naročniku je najbolj pomembno to, da mu storitve dobro in nemoteno delujejo. V primeru želje po povišanju hitrosti ali naročilo dodatne IP TV se mu ustrezno svetuje ali je ali ni možno.
- BOBI
- Starešina
- Prispevkov: 2139
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 19:44
- T-2: Že imam
- Paket: Full kasko na fibru + UMTS
- Kraj: Šiška
Re: Helpdesk - DL/UL podatka o modemu
In kaj si bo nek xy pomagal z tem da bo izvedel na koliko se Komarjev modem postaviNavadni Nimda napisal/-a:Ni v tem finta, ampak v tem, da so omejene pravice vpogleda. S tem se zmanjša možnost zlorab (in odtoka podatkov). Hvala za razumevanje!
Z tem ukrepom ste edino naročniku odvzeli možnost informacije
Brez veze, tako je kot sem rekel, paranoja
- kitl
- Administrator
- Prispevkov: 8783
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 15:20
- T-2: Že imam
- Paket: 600/100 Mbit/s 2x TV
Re: Helpdesk - DL/UL podatka o modemu
Po moje je to zaradi HD kanalov in nas VDSL-ašov. Ker se folk krega tam in govori, da je možno oni pa nočejo razkirati in dajati ropotul takšnim, ki so na meji čeprav bi HD delav normalno.
-
voyager2
- Legenda
- Prispevkov: 1004
- Pridružen: 9. Mar 2007 ob 17:59
- T-2: Že imam
- Paket: T4 300/100 Telekom GPON
- Kraj: Ljubljana
Re: Helpdesk - DL/UL podatka o modemu
Če samo pomislim koliko živcev je šlo, ko smo morali vleči nove kable, plezati po zunanji strani hiše, naše in sosedove ter preverjali postavitev modema. Vse z razlogom da 70 izpadov dnevno zmanjšamo kolikor se le da. In da to sedaj ne bi bilo več mogoče je prava svinjarija. Verjetno je tudi jasno, če tega podatka ne bi takrat dajali, ne bi bil danes naročnik T2.
Naj bo prioriteta optika, ne pa še dodatno zajebavanje uporabnikov, ki jim zaradi slabih linij storitve ne delujejo.
Naj bo prioriteta optika, ne pa še dodatno zajebavanje uporabnikov, ki jim zaradi slabih linij storitve ne delujejo.
Re: Helpdesk - DL/UL podatka o modemu
Na kvalitetno odpravo napak tole nikakor nebo vplivalo. Monter mora biti s stanjem na liniji na tekočem, da se zagotovi nemoteno delovanje.
-
voyager2
- Legenda
- Prispevkov: 1004
- Pridružen: 9. Mar 2007 ob 17:59
- T-2: Že imam
- Paket: T4 300/100 Telekom GPON
- Kraj: Ljubljana
Re: Helpdesk - DL/UL podatka o modemu
Prosim ne se slepiti. S tem onemogočate, da si stranke same po najboljših močeh popravijo inštalacijo. Vaši monterji so že tako preobremenjeni, sploh pa recimo ne plezajo po hiši. Skratka v mojem primeru če bi se zanašal na monterje, danes ne bi mogel imeti T2.
Re: Helpdesk - DL/UL podatka o modemu
Če si uspeš sam dobro poštimati interno je to dobro. Če pred posegom na interni ni bilo dovolj sinhronizacije in si jo utegnil za toliko izboljšati, da imaš sedaj možnost naročila hitrejšega interneta se bo naročniku to jasno povedalo.

Optika od 30.5.2008