Helpdesk - DL/UL podatka o modemu

Splošni pogovori o T-2
Uporabniški avatar
KoMar
Administrator
Prispevkov: 3981
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 11:43
T-2: Že imam

Helpdesk - DL/UL podatka o modemu

Odgovor Napisal/-a KoMar » 22. Okt 2008 ob 17:48

A je to kakšen nov policy na helpdesku (02), da mi niso hoteli več povedat, koliko se je postavil moj modem? Fant mi je zatrdil, da so mu to zabičali nadrejeni... :neutral:

Edit: Povedati mi je "smel" samo, da se je modem "dovolj dobro postavil za moje naročene storitve".

Uporabniški avatar
kitl
Administrator
Prispevkov: 8760
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 15:20
T-2: Že imam
Paket: 600/100 Mbit/s 2x TV

Re: Helpdesk - DL/UL podatka o modemu

Odgovor Napisal/-a kitl » 22. Okt 2008 ob 17:50

WTF?
Slika


Lp, Kitl

Uporabniški avatar
BOBI
Starešina
Prispevkov: 2139
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 19:44
T-2: Že imam
Paket: Full kasko na fibru + UMTS
Kraj: Šiška

Re: Helpdesk - DL/UL podatka o modemu

Odgovor Napisal/-a BOBI » 22. Okt 2008 ob 18:35

Nekatere na T2 spet paranoja daje, da ne bi telekom izvedel, na koliko se modemi postavljajo 8) dejdej

T2_Delavec
Starešina
Prispevkov: 12976
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
T-2: Že imam
Paket: Optika 100/10

Re: Helpdesk - DL/UL podatka o modemu

Odgovor Napisal/-a T2_Delavec » 22. Okt 2008 ob 18:54

Ni v tem finta, ampak v tem, da so omejene pravice vpogleda. S tem se zmanjša možnost zlorab (in odtoka podatkov). Hvala za razumevanje!
Optika 100/10

Uporabniški avatar
kitl
Administrator
Prispevkov: 8760
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 15:20
T-2: Že imam
Paket: 600/100 Mbit/s 2x TV

Re: Helpdesk - DL/UL podatka o modemu

Odgovor Napisal/-a kitl » 22. Okt 2008 ob 19:26

Se pravi, da navadni smrtnik, če nikogar ne pozna na T2 tudi svoje max sinhronizacije ne more izvedeti?
Slika


Lp, Kitl

gulikoza
Starešina
Prispevkov: 1646
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 15:33
T-2: Že imam
Paket: 50/50 FTTH

Re: Helpdesk - DL/UL podatka o modemu

Odgovor Napisal/-a gulikoza » 22. Okt 2008 ob 19:28

:rtmT2:
Slika Optika od 30.5.2008

Uporabniški avatar
KoMar
Administrator
Prispevkov: 3981
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 11:43
T-2: Že imam

Re: Helpdesk - DL/UL podatka o modemu

Odgovor Napisal/-a KoMar » 22. Okt 2008 ob 19:50

Ni tole dobro, sploh ne.

Uporabniški avatar
Seeker
Navdušenec
Prispevkov: 646
Pridružen: 29. Avg 2006 ob 21:41
T-2: Še nimam

Re: Helpdesk - DL/UL podatka o modemu

Odgovor Napisal/-a Seeker » 22. Okt 2008 ob 19:54

To je podatek do katerega mora imeti naročnik pravico vpogleda. Pa magari z dopisi, ampak NE MORETE onemogočiti kakršnegakoli vpogleda.

Uporabniški avatar
Mark
T-2jevec
Prispevkov: 3155
Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:37
T-2: Že imam
Paket: Oranžni King

Re: Helpdesk - DL/UL podatka o modemu

Odgovor Napisal/-a Mark » 22. Okt 2008 ob 21:13

Ne se prenagliti glede tega. Zanima me kaj ti bo ta podatek v prazno, naročniku je najbolj pomembno to, da mu storitve dobro in nemoteno delujejo. V primeru želje po povišanju hitrosti ali naročilo dodatne IP TV se mu ustrezno svetuje ali je ali ni možno.

Uporabniški avatar
BOBI
Starešina
Prispevkov: 2139
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 19:44
T-2: Že imam
Paket: Full kasko na fibru + UMTS
Kraj: Šiška

Re: Helpdesk - DL/UL podatka o modemu

Odgovor Napisal/-a BOBI » 22. Okt 2008 ob 21:25

Navadni Nimda napisal/-a:Ni v tem finta, ampak v tem, da so omejene pravice vpogleda. S tem se zmanjša možnost zlorab (in odtoka podatkov). Hvala za razumevanje!
In kaj si bo nek xy pomagal z tem da bo izvedel na koliko se Komarjev modem postavi :nevem:
Z tem ukrepom ste edino naročniku odvzeli možnost informacije :namrec:
Brez veze, tako je kot sem rekel, paranoja :evil:

Uporabniški avatar
kitl
Administrator
Prispevkov: 8760
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 15:20
T-2: Že imam
Paket: 600/100 Mbit/s 2x TV

Re: Helpdesk - DL/UL podatka o modemu

Odgovor Napisal/-a kitl » 22. Okt 2008 ob 21:43

Po moje je to zaradi HD kanalov in nas VDSL-ašov. Ker se folk krega tam in govori, da je možno oni pa nočejo razkirati in dajati ropotul takšnim, ki so na meji čeprav bi HD delav normalno.
Slika


Lp, Kitl

voyager2
Legenda
Prispevkov: 1004
Pridružen: 9. Mar 2007 ob 17:59
T-2: Že imam
Paket: T4 300/100 Telekom GPON
Kraj: Ljubljana

Re: Helpdesk - DL/UL podatka o modemu

Odgovor Napisal/-a voyager2 » 22. Okt 2008 ob 21:57

Če samo pomislim koliko živcev je šlo, ko smo morali vleči nove kable, plezati po zunanji strani hiše, naše in sosedove ter preverjali postavitev modema. Vse z razlogom da 70 izpadov dnevno zmanjšamo kolikor se le da. In da to sedaj ne bi bilo več mogoče je prava svinjarija. Verjetno je tudi jasno, če tega podatka ne bi takrat dajali, ne bi bil danes naročnik T2.

Naj bo prioriteta optika, ne pa še dodatno zajebavanje uporabnikov, ki jim zaradi slabih linij storitve ne delujejo.

Uporabniški avatar
Mark
T-2jevec
Prispevkov: 3155
Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:37
T-2: Že imam
Paket: Oranžni King

Re: Helpdesk - DL/UL podatka o modemu

Odgovor Napisal/-a Mark » 22. Okt 2008 ob 22:09

Na kvalitetno odpravo napak tole nikakor nebo vplivalo. Monter mora biti s stanjem na liniji na tekočem, da se zagotovi nemoteno delovanje.

voyager2
Legenda
Prispevkov: 1004
Pridružen: 9. Mar 2007 ob 17:59
T-2: Že imam
Paket: T4 300/100 Telekom GPON
Kraj: Ljubljana

Re: Helpdesk - DL/UL podatka o modemu

Odgovor Napisal/-a voyager2 » 22. Okt 2008 ob 22:22

Prosim ne se slepiti. S tem onemogočate, da si stranke same po najboljših močeh popravijo inštalacijo. Vaši monterji so že tako preobremenjeni, sploh pa recimo ne plezajo po hiši. Skratka v mojem primeru če bi se zanašal na monterje, danes ne bi mogel imeti T2.

Uporabniški avatar
Mark
T-2jevec
Prispevkov: 3155
Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:37
T-2: Že imam
Paket: Oranžni King

Re: Helpdesk - DL/UL podatka o modemu

Odgovor Napisal/-a Mark » 22. Okt 2008 ob 22:28

Če si uspeš sam dobro poštimati interno je to dobro. Če pred posegom na interni ni bilo dovolj sinhronizacije in si jo utegnil za toliko izboljšati, da imaš sedaj možnost naročila hitrejšega interneta se bo naročniku to jasno povedalo.

Odgovori