Zakaj T-2 noče posredovati izpisa izpadov linije?

Splošni pogovori o T-2
Stefi
Faca
Prispevkov: 155
Pridružen: 15. Avg 2006 ob 21:10
T-2: Že imam
Paket: OD FTTH
Kraj: Ljubljana

Zakaj T-2 noče posredovati izpisa izpadov linije?

Odgovor Napisal/-a Stefi » 31. Avg 2009 ob 17:06

Spoštovani vsi uporabniki, spoštovani vsi na forumu prisotni T-2-jevci!

Prosim za razlago, zakaj T-2 uporabniku (konkretno meni) noče posredovati izpisa izpadov linije.

Obrazložitev:

Zaradi nenadnih in pogostih izpadov linije (težava je toliko večja, ker imam trojček) sem našega najboljšega ponudnika pisno (in to po nasvetu T-2 službe za pomoč naročnikom, citiram: Sporočamo Vam, da so ti podatki interne narave, zato Vam tega ne moremo posredovati po mailu. Lahko pridete osebno v poslovalnico ali pa nam napišete dopis, na podlagi katerega bomo skušali ugoditi Vaši želji. Seznam poslovalnic si lahko ogledate na povezavi http://t-2.net/?AUID=F3266011037534020B5D. V dopis vključite vaše naročniške podatke, vaš zahtevek in lastnoročni podpis naročnika. Dopis pa nam pošljite na naslov Brnčičeva 41, 1000 Ljubljana ali po faxu na številko 059 000 001. Lahko tudi po elektronski pošti na naslov narocniska-sluzba@t-2.net, vendar je potrebno v tem primeru dopis skenirati (zaradi vašega lastnoročnega podpisa)) na zadnji predlagani način (saj smo vendar vešči dela z IT) zaprosil za izpis izpadov linije.

Zelo neprijetno sem bil presenečen, ko sem danes po klasični pošti (očitno T-2 ne zaupa lastnemu omrežju, da o stroških ne govorimo!) prejel odgovor reklamacijske službe T-2, da moji prošnji žal ne morejo ugoditi, ker so ti podatki interne narave.

Zato se mi samo po sebi postavljata dve vprašanji: 1. Zakaj ima pristojno T-2 osebje mene (in s tem posredno vse ostale T-2 uporabnike) za norca in 2. Koga ali česa se T-2 z morebitnim posredovanjem želenih podatkov boji. Mogoče pa dejstva, da izpadi linij le niso tako redki kot bele vrane.

Vnaprej se veselim vaših cenjenih mnenj in komentarjev.

Lp, Stefi

T2_Delavec
Starešina
Prispevkov: 12976
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
T-2: Že imam
Paket: Optika 100/10

Re: Zakaj T-2 noče posredovati izpisa izpadov linije?

Odgovor Napisal/-a T2_Delavec » 31. Avg 2009 ob 17:29

Moje mnenje je, da daš poštimati tisto inštalacijo čimprej. :)
Optika 100/10

Stefi
Faca
Prispevkov: 155
Pridružen: 15. Avg 2006 ob 21:10
T-2: Že imam
Paket: OD FTTH
Kraj: Ljubljana

Re: Zakaj T-2 noče posredovati izpisa izpadov linije?

Odgovor Napisal/-a Stefi » 31. Avg 2009 ob 19:13

NN, kakšno zvezo ima tvoj odgovor glede instalacije z mojo zahtevo po izpisu?

Najbolje bi bilo, da se pogovoriš s Telekomovim tehnikom, ki je prišel naslednji dan za vašim tehnikom in ni našel nobenih motenj na instalaciji. Komu naj kot laik verjamem? Najraje bi videl, da bi prišla oba hkrati in se zmenila med seboj, ali je inštalacija v redu ali ne.

In, povsem po naključju, od moje pritožbe dalje ni več izpadov!

Ampak ponovno poudarjam - to z mojo zavrnjeno zahtevo po izpisu nima absolutno nobene zveze.

Lp, Stefi

PS: Prosim raje uredi, da bo čimprej priklopljena optika (omarica je že skoraj leto dni na hiši).

sword
Nadebudnež
Prispevkov: 379
Pridružen: 2. Dec 2007 ob 21:16
T-2: Že imam

Re: Zakaj T-2 noče posredovati izpisa izpadov linije?

Odgovor Napisal/-a sword » 31. Avg 2009 ob 19:40

Kje v splošnih pogojih piše, da je T-2 dolžen posredovati take podatke naročniku? Če so zavrnili, obstaja za to utemeljen razlog in če pravice dostopa do teh podatkov drugje nimaš zagotovljenega, se pri tem zaključi :roll:

astras
T-2jevec
Prispevkov: 458
Pridružen: 8. Feb 2009 ob 20:03
T-2: Že imam
Paket: T-2 Optika
Kraj: Maribor

Re: Zakaj T-2 noče posredovati izpisa izpadov linije?

Odgovor Napisal/-a astras » 31. Avg 2009 ob 19:44

ne razumem zakaj bi nekdo potreboval kolikokrat mu je prekinilo linijo...
lp
Ce bil bi vedez...

ne bil bi...

revez...
Slika

Uporabniški avatar
Mark
T-2jevec
Prispevkov: 3155
Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:37
T-2: Že imam
Paket: Oranžni King

Re: Zakaj T-2 noče posredovati izpisa izpadov linije?

Odgovor Napisal/-a Mark » 31. Avg 2009 ob 19:53

Stefi, če ts ni našel napake še ne pomeni, da je ni. Temu jaz nebi verjel, dokler se T-2-jev monter ne prepriča z lastnimi inštrumenti. V kolikor imaš težave pri zagotavljanju storitev prosim prijavi napako. Upoštevaj tudi nasvet, da sam na grobo preveriš kako je z interno inštalacijo. Bi rekel, da se večina napak uredi, ko se poštima interna inštalacija. Včasih je potrebno samo skrajšati navaden telefonski kabel (odnosno menjati za utp), očistiti kakšen slab spoj, vezati kabel direktno na dovod, brez slepih spojev.

Če je napaka kje drugje na krajevni zanki se jo posreduje na TS. Ko bo vse tipi-topi tudi zahteve po teh podatki ne bo več. Torej v akcijo :)

T2_Delavec
Starešina
Prispevkov: 12976
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
T-2: Že imam
Paket: Optika 100/10

Re: Zakaj T-2 noče posredovati izpisa izpadov linije?

Odgovor Napisal/-a T2_Delavec » 31. Avg 2009 ob 20:14

Stefi napisal/-a:NN, kakšno zvezo ima tvoj odgovor glede instalacije z mojo zahtevo po izpisu?

Najbolje bi bilo, da se pogovoriš s Telekomovim tehnikom, ki je prišel naslednji dan za vašim tehnikom in ni našel nobenih motenj na instalaciji. Komu naj kot laik verjamem? Najraje bi videl, da bi prišla oba hkrati in se zmenila med seboj, ali je inštalacija v redu ali ne.

In, povsem po naključju, od moje pritožbe dalje ni več izpadov!

Ampak ponovno poudarjam - to z mojo zavrnjeno zahtevo po izpisu nima absolutno nobene zveze.

Lp, Stefi

PS: Prosim raje uredi, da bo čimprej priklopljena optika (omarica je že skoraj leto dni na hiši).
Vse kar me briga je to, da ti dela kot se spodobi.
Optike ti jaz ne morem zrihtati, lahko samo "težim", da bi bilo čimprej.
Optika 100/10

Stefi
Faca
Prispevkov: 155
Pridružen: 15. Avg 2006 ob 21:10
T-2: Že imam
Paket: OD FTTH
Kraj: Ljubljana

Re: Zakaj T-2 noče posredovati izpisa izpadov linije?

Odgovor Napisal/-a Stefi » 31. Avg 2009 ob 20:57

astras napisal/-a:ne razumem zakaj bi nekdo potreboval kolikokrat mu je prekinilo linijo...
lp
Predvsem zato, da bi ugotovil, koliko teh prekinitev je sploh bilo (nismo cel dan na računalnikih, telefonih in pri gledanju TV-ja), kdaj so se dejansko pričele in če morda obstaja kak vzorec. In ne nazadnje kot podlaga za reklamacijo računa.

Dovolj razumljivo oz. argumentirano?
sword napisal/-a:Kje v splošnih pogojih piše, da je T-2 dolžen posredovati take podatke naročniku? Če so zavrnili, obstaja za to utemeljen razlog in če pravice dostopa do teh podatkov drugje nimaš zagotovljenega, se pri tem zaključi :roll:
In kje piše, da ni dolžen? Ko bi vsaj navedli kak pameten ali utemeljen razlog, bi še razumel tako pa ...

Prav zanimivo, na kakšen združen odpor sem naletel v želji po nedožni informaciji.

Lp, Stefi

sword
Nadebudnež
Prispevkov: 379
Pridružen: 2. Dec 2007 ob 21:16
T-2: Že imam

Re: Zakaj T-2 noče posredovati izpisa izpadov linije?

Odgovor Napisal/-a sword » 31. Avg 2009 ob 21:59

Ne razumi tega kot napad, sem pa občutljiv na take zadeve ... to je podatek, ki je interen - tako kot ne zveš svoje SIP kode za telefon, notranjih Ip naslovov naprav, kod za dostop do nastavitev teh naprav in drugih zadev. Za reklamacijo pa je podlaga datum prijavljene napake na klicnem centru.

gogi1
Navdušenec
Prispevkov: 503
Pridružen: 19. Mar 2009 ob 19:26
T-2: Že imam
Paket: t-3 mobil 100/10
Kraj: Komenda

Re: Zakaj T-2 noče posredovati izpisa izpadov linije?

Odgovor Napisal/-a gogi1 » 31. Avg 2009 ob 22:19

NN se podpišem,ko si napisal ,da je VAŽNO to da deluje in pika :rtmT2:

Stefi
Faca
Prispevkov: 155
Pridružen: 15. Avg 2006 ob 21:10
T-2: Že imam
Paket: OD FTTH
Kraj: Ljubljana

Re: Zakaj T-2 noče posredovati izpisa izpadov linije?

Odgovor Napisal/-a Stefi » 1. Sep 2009 ob 22:00

Tud jaz se podpišem pod to, brez problema.

gogi, v čem je point tvojega posta?

Lp, Stefi

Uporabniški avatar
slow_slow
T-2jevec / Moderator
Prispevkov: 5352
Pridružen: 19. Jul 2007 ob 13:19
T-2: Že imam
Paket: Oranžni DIAMANT HBO
Kraj: Maribor T-2
Kontakt:

Re: Zakaj T-2 noče posredovati izpisa izpadov linije?

Odgovor Napisal/-a slow_slow » 2. Sep 2009 ob 16:01

Stefi ali si o sedaj samo preko maila komuniciral,
za podatke o tem koliko prekinjan je bilo je potrebno kot je napisano poslati dopis z podatki naročnika, podpisom ki mora biti lepo viden,
pa mislim da boš dobil željene podatke.

Stefi
Faca
Prispevkov: 155
Pridružen: 15. Avg 2006 ob 21:10
T-2: Že imam
Paket: OD FTTH
Kraj: Ljubljana

Re: Zakaj T-2 noče posredovati izpisa izpadov linije?

Odgovor Napisal/-a Stefi » 2. Sep 2009 ob 20:30

Morda nisi opazil, da sem napisal:
"vendar je potrebno v tem primeru dopis skenirati (zaradi vašega lastnoročnega podpisa)) na zadnji predlagani način (saj smo vendar vešči dela z IT) zaprosil za izpis izpadov linije."

Kar pomeni, da sem po navodilu vaše službe za pomoč naročnikom po mailu poslal lep vljuden dopis, barvno skeniran, z vsemi podatki in z mojim podpisom. Pa vseeno ni nič pomagalo!

In ravno to me je najbolj presenetilo in ujezilo: najprej dobiš navodila, kako poslati ustrezno vlogo, ki pa je očitno že v osnovi obsojena na zavrnitev. Mar bi že takoj napisali, da takšnih podatkov ne morem oz. ne smem videti, ker za to obstajajo neki zelo tehtni razlogi "interne narave". Žal, res ne morem brez kančka cinizma pisati o tem.

A mi lahko nekdo iz hiše poda vsaj en pameten argument, pa bom nehal težiti s to zadevo.

Lp, Stefi

astras
T-2jevec
Prispevkov: 458
Pridružen: 8. Feb 2009 ob 20:03
T-2: Že imam
Paket: T-2 Optika
Kraj: Maribor

Re: Zakaj T-2 noče posredovati izpisa izpadov linije?

Odgovor Napisal/-a astras » 3. Sep 2009 ob 07:57

zelis da deluje zadeva? ali bi pac samo imel ta podatek za reklamacijo... ce zelis lahko malo pregledam zadevo.. daj mi na zs...

samo se enkrat... ta zadeva glede prekinjanja je interna zadeva...

lp
Ce bil bi vedez...

ne bil bi...

revez...
Slika

Stefi
Faca
Prispevkov: 155
Pridružen: 15. Avg 2006 ob 21:10
T-2: Že imam
Paket: OD FTTH
Kraj: Ljubljana

Re: Zakaj T-2 noče posredovati izpisa izpadov linije?

Odgovor Napisal/-a Stefi » 3. Sep 2009 ob 21:08

astras, hvala za ponudbo, ampak ne, hvala. Mi počasi preseda vse to sprenevedanje. Saj sem napisal, zakaj rabim.

Seveda je bistveno, da zadeva deluje. Podatek o izpadih je del poti k temu cilju.

In se tudi strinjam s tabo, da je prekinjanje interna zadeva - interna med menoj in ponudnikom storitve, zato še vedno nisem slišal verodostojnega argumenta, zakaj tega podatka ne smem vedeti.

Lp, Stefi

Odgovori