Stran 1 od 2
Zakaj T-2 noče posredovati izpisa izpadov linije?
Objavljeno: 31. Avg 2009 ob 17:06
Napisal/-a Stefi
Spoštovani vsi uporabniki, spoštovani vsi na forumu prisotni T-2-jevci!
Prosim za razlago, zakaj T-2 uporabniku (konkretno meni) noče posredovati izpisa izpadov linije.
Obrazložitev:
Zaradi nenadnih in pogostih izpadov linije (težava je toliko večja, ker imam trojček) sem našega najboljšega ponudnika pisno (in to po nasvetu T-2 službe za pomoč naročnikom, citiram:
Sporočamo Vam, da so ti podatki interne narave, zato Vam tega ne moremo posredovati po mailu. Lahko pridete osebno v poslovalnico ali pa nam napišete dopis, na podlagi katerega bomo skušali ugoditi Vaši želji. Seznam poslovalnic si lahko ogledate na povezavi http://t-2.net/?AUID=F3266011037534020B5D. V dopis vključite vaše naročniške podatke, vaš zahtevek in lastnoročni podpis naročnika. Dopis pa nam pošljite na naslov Brnčičeva 41, 1000 Ljubljana ali po faxu na številko 059 000 001. Lahko tudi po elektronski pošti na naslov narocniska-sluzba@t-2.net, vendar je potrebno v tem primeru dopis skenirati (zaradi vašega lastnoročnega podpisa)) na zadnji predlagani način (saj smo vendar vešči dela z IT) zaprosil za izpis izpadov linije.
Zelo neprijetno sem bil presenečen, ko sem danes po klasični pošti (očitno T-2 ne zaupa lastnemu omrežju, da o stroških ne govorimo!) prejel odgovor reklamacijske službe T-2,
da moji prošnji žal ne morejo ugoditi, ker so ti podatki interne narave.
Zato se mi samo po sebi postavljata dve vprašanji: 1. Zakaj ima pristojno T-2 osebje mene (in s tem posredno vse ostale T-2 uporabnike) za norca in 2. Koga ali česa se T-2 z morebitnim posredovanjem želenih podatkov boji. Mogoče pa dejstva, da izpadi linij le niso tako redki kot bele vrane.
Vnaprej se veselim vaših cenjenih mnenj in komentarjev.
Lp, Stefi
Re: Zakaj T-2 noče posredovati izpisa izpadov linije?
Objavljeno: 31. Avg 2009 ob 17:29
Napisal/-a T2_Delavec
Moje mnenje je, da daš poštimati tisto inštalacijo čimprej.

Re: Zakaj T-2 noče posredovati izpisa izpadov linije?
Objavljeno: 31. Avg 2009 ob 19:13
Napisal/-a Stefi
NN, kakšno zvezo ima tvoj odgovor glede instalacije z mojo zahtevo po izpisu?
Najbolje bi bilo, da se pogovoriš s Telekomovim tehnikom, ki je prišel naslednji dan za vašim tehnikom in ni našel nobenih motenj na instalaciji. Komu naj kot laik verjamem? Najraje bi videl, da bi prišla oba hkrati in se zmenila med seboj, ali je inštalacija v redu ali ne.
In, povsem po naključju, od moje pritožbe dalje ni več izpadov!
Ampak ponovno poudarjam - to z mojo zavrnjeno zahtevo po izpisu nima absolutno nobene zveze.
Lp, Stefi
PS: Prosim raje uredi, da bo čimprej priklopljena optika (omarica je že skoraj leto dni na hiši).
Re: Zakaj T-2 noče posredovati izpisa izpadov linije?
Objavljeno: 31. Avg 2009 ob 19:40
Napisal/-a sword
Kje v splošnih pogojih piše, da je T-2 dolžen posredovati take podatke naročniku? Če so zavrnili, obstaja za to utemeljen razlog in če pravice dostopa do teh podatkov drugje nimaš zagotovljenega, se pri tem zaključi

Re: Zakaj T-2 noče posredovati izpisa izpadov linije?
Objavljeno: 31. Avg 2009 ob 19:44
Napisal/-a astras
ne razumem zakaj bi nekdo potreboval kolikokrat mu je prekinilo linijo...
lp
Re: Zakaj T-2 noče posredovati izpisa izpadov linije?
Objavljeno: 31. Avg 2009 ob 19:53
Napisal/-a Mark
Stefi, če ts ni našel napake še ne pomeni, da je ni. Temu jaz nebi verjel, dokler se T-2-jev monter ne prepriča z lastnimi inštrumenti. V kolikor imaš težave pri zagotavljanju storitev prosim prijavi napako. Upoštevaj tudi nasvet, da sam na grobo preveriš kako je z interno inštalacijo. Bi rekel, da se večina napak uredi, ko se poštima interna inštalacija. Včasih je potrebno samo skrajšati navaden telefonski kabel (odnosno menjati za utp), očistiti kakšen slab spoj, vezati kabel direktno na dovod, brez slepih spojev.
Če je napaka kje drugje na krajevni zanki se jo posreduje na TS. Ko bo vse tipi-topi tudi zahteve po teh podatki ne bo več. Torej v akcijo

Re: Zakaj T-2 noče posredovati izpisa izpadov linije?
Objavljeno: 31. Avg 2009 ob 20:14
Napisal/-a T2_Delavec
Stefi napisal/-a:NN, kakšno zvezo ima tvoj odgovor glede instalacije z mojo zahtevo po izpisu?
Najbolje bi bilo, da se pogovoriš s Telekomovim tehnikom, ki je prišel naslednji dan za vašim tehnikom in ni našel nobenih motenj na instalaciji. Komu naj kot laik verjamem? Najraje bi videl, da bi prišla oba hkrati in se zmenila med seboj, ali je inštalacija v redu ali ne.
In, povsem po naključju, od moje pritožbe dalje ni več izpadov!
Ampak ponovno poudarjam - to z mojo zavrnjeno zahtevo po izpisu nima absolutno nobene zveze.
Lp, Stefi
PS: Prosim raje uredi, da bo čimprej priklopljena optika (omarica je že skoraj leto dni na hiši).
Vse kar me briga je to, da ti dela kot se spodobi.
Optike ti jaz ne morem zrihtati, lahko samo "težim", da bi bilo čimprej.
Re: Zakaj T-2 noče posredovati izpisa izpadov linije?
Objavljeno: 31. Avg 2009 ob 20:57
Napisal/-a Stefi
astras napisal/-a:ne razumem zakaj bi nekdo potreboval kolikokrat mu je prekinilo linijo...
lp
Predvsem zato, da bi ugotovil, koliko teh prekinitev je sploh bilo (nismo cel dan na računalnikih, telefonih in pri gledanju TV-ja), kdaj so se dejansko pričele in če morda obstaja kak vzorec. In ne nazadnje kot podlaga za reklamacijo računa.
Dovolj razumljivo oz. argumentirano?
sword napisal/-a:Kje v splošnih pogojih piše, da je T-2 dolžen posredovati take podatke naročniku? Če so zavrnili, obstaja za to utemeljen razlog in če pravice dostopa do teh podatkov drugje nimaš zagotovljenega, se pri tem zaključi

In kje piše, da ni dolžen? Ko bi vsaj navedli kak pameten ali utemeljen razlog, bi še razumel tako pa ...
Prav zanimivo, na kakšen združen odpor sem naletel v želji po nedožni informaciji.
Lp, Stefi
Re: Zakaj T-2 noče posredovati izpisa izpadov linije?
Objavljeno: 31. Avg 2009 ob 21:59
Napisal/-a sword
Ne razumi tega kot napad, sem pa občutljiv na take zadeve ... to je podatek, ki je interen - tako kot ne zveš svoje SIP kode za telefon, notranjih Ip naslovov naprav, kod za dostop do nastavitev teh naprav in drugih zadev. Za reklamacijo pa je podlaga datum prijavljene napake na klicnem centru.
Re: Zakaj T-2 noče posredovati izpisa izpadov linije?
Objavljeno: 31. Avg 2009 ob 22:19
Napisal/-a gogi1
NN se podpišem,ko si napisal ,da je VAŽNO to da deluje in pika

Re: Zakaj T-2 noče posredovati izpisa izpadov linije?
Objavljeno: 1. Sep 2009 ob 22:00
Napisal/-a Stefi
Tud jaz se podpišem pod to, brez problema.
gogi, v čem je point tvojega posta?
Lp, Stefi
Re: Zakaj T-2 noče posredovati izpisa izpadov linije?
Objavljeno: 2. Sep 2009 ob 16:01
Napisal/-a slow_slow
Stefi ali si o sedaj samo preko maila komuniciral,
za podatke o tem koliko prekinjan je bilo je potrebno kot je napisano poslati dopis z podatki naročnika, podpisom ki mora biti lepo viden,
pa mislim da boš dobil željene podatke.
Re: Zakaj T-2 noče posredovati izpisa izpadov linije?
Objavljeno: 2. Sep 2009 ob 20:30
Napisal/-a Stefi
Morda nisi opazil, da sem napisal:
"vendar je potrebno v tem primeru dopis skenirati (zaradi vašega lastnoročnega podpisa)) na zadnji predlagani način (saj smo vendar vešči dela z IT) zaprosil za izpis izpadov linije."
Kar pomeni, da sem po navodilu vaše službe za pomoč naročnikom po mailu poslal lep vljuden dopis, barvno skeniran, z vsemi podatki in z mojim podpisom. Pa vseeno ni nič pomagalo!
In ravno to me je najbolj presenetilo in ujezilo: najprej dobiš navodila, kako poslati ustrezno vlogo, ki pa je očitno že v osnovi obsojena na zavrnitev. Mar bi že takoj napisali, da takšnih podatkov ne morem oz. ne smem videti, ker za to obstajajo neki zelo tehtni razlogi "interne narave". Žal, res ne morem brez kančka cinizma pisati o tem.
A mi lahko nekdo iz hiše poda vsaj en pameten argument, pa bom nehal težiti s to zadevo.
Lp, Stefi
Re: Zakaj T-2 noče posredovati izpisa izpadov linije?
Objavljeno: 3. Sep 2009 ob 07:57
Napisal/-a astras
zelis da deluje zadeva? ali bi pac samo imel ta podatek za reklamacijo... ce zelis lahko malo pregledam zadevo.. daj mi na zs...
samo se enkrat... ta zadeva glede prekinjanja je interna zadeva...
lp
Re: Zakaj T-2 noče posredovati izpisa izpadov linije?
Objavljeno: 3. Sep 2009 ob 21:08
Napisal/-a Stefi
astras, hvala za ponudbo, ampak ne, hvala. Mi počasi preseda vse to sprenevedanje. Saj sem napisal, zakaj rabim.
Seveda je bistveno, da zadeva deluje. Podatek o izpadih je del poti k temu cilju.
In se tudi strinjam s tabo, da je prekinjanje interna zadeva - interna med menoj in ponudnikom storitve, zato še vedno nisem slišal verodostojnega argumenta, zakaj tega podatka ne smem vedeti.
Lp, Stefi