Imamo VDSL2 internet + TV od T2. Vendar pa se linija konstantno seseda. Resnično vsaj na pol ure, bolj točno bi rekel, da v povprečju na 15 min. Včasih tudi na 5 min. Seveda smo za napako obvestili T2. Že več kot pred 1 mesecem. Prišel je T2 monter, ki je opravil meritve in ugotovil, da je napaka na delu napeljave do stavbe. Ta naj bi bila na kablu na razdalji 16 m vstran od hiše, če se ne motim. T2 je dal Telekomu nalog za odpravo napake.
Potem je prišel Telekomov monter, ki pa ni hotel napake odpraviti, KER SMO NAROČNIKI T2 IN NE TELEKOMA!!!


Ko smo ga vprašali, če bi jo odpravili v primeru, da gremo na SIOL, je rekel da ne. In sicer zato, ker bi jih T2 lahko v tem primeru tožil.
Se jim sploh da dopovedati, da bi napako morali odpraviti? In na kakšen način?
Že v naprej hvala za pomoč.
LP