Stran 1 od 4

Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Objavljeno: 14. Jan 2010 ob 08:31
Napisal/-a ynos
Trenutno čakam neuradno že 25 dni na odpravo napake (ali vsaj neko informacijo) oz. 17 dni uradno, klical sem že štirikrat za prijavo iste napake. Neuradno je več dni, ker ko sem prvič klical in prijavil napako, očitno ni bila prijavljena.

Pred mesecem dni sem zamenjal internet paket iz osnovne hitrosti na 8/1 (VDSL). Sem blizu centrale, sinhronizacija je na prek 20 MB, tako da s pasovno širino ni težav. So tudi že resetirali linijo...ni pomagalo.

No od takrat mi TV kocka. Ne vedno, vendar pogosto. Za četrt, pol sekunde mi štekne, zvok in slika se popačita ...in gre naprej. Včeraj mi je šteknilo dvakrat po 10 sekund. Vsi kanali naenkrat.

Napeljava v stanovanju je OK. Štekanje je začelo takrat po menjavi paketa.


A mi lahko kdo razloži po kakšni logiki čakam na odziv tehnične službe T-2 že skoraj en mesec? Brez kakšrnegakoli klica, info...nič. To je zame obupen odnos do strank.

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Objavljeno: 14. Jan 2010 ob 09:01
Napisal/-a ynos
Sem pogledal temo o kockanju TV in videl, da se to dogaja pri večjem številu uporabnikov..., predvsem od novembra, decembra naprej. Znano je za napako MTC Dance, kjer sem tudi sam opazil veliko kockanja. Prav tako sem opazil pri kakšnih drugih kanalih, kot so POP TV, TV3...

Zdaj vsaj vem zakaj ne pridejo monterji pogledat, ker je napaka očitno nekje na višji ravni in monter ne bi pomagal. Mi je pa smešno, da takšne zadeve ne pridejo do medijev..., če pa pri Siolu kaj šteka, pa je takoj po vseh časopisih.

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Objavljeno: 14. Jan 2010 ob 09:29
Napisal/-a Hevidi
Hehe, ko bi ti videl kako pri siolu TV šteka, bi znal ceniti T-2 TV :) pa kako ti vsakih 10 minut STB vrže v pomožni način itd... mam priložnost občudovat T-2 TV vs. SiOL TV, oboje prek xDSLja, in tle res ni vredno zgubljat besed :)

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Objavljeno: 14. Jan 2010 ob 09:30
Napisal/-a astras
daj mi na zs podatke.. bomo pogledali.. lp

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Objavljeno: 14. Jan 2010 ob 10:06
Napisal/-a ynos
Sem poslal. Mogoče vam bo pomagalo, če ste ugotovili rešitev od tega uporabnika..., ker mi je nekam podobno:
viewtopic.php?f=7&t=5870

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Objavljeno: 14. Jan 2010 ob 16:47
Napisal/-a erbi
Mislim, da se tukaj ne govori o SIOLu, temveč o katastrofalni odpori 002. Tudi sam sem imel problem, klical ko budala, vse moje klice so imeli ZABELEŽENE, a nobenega napredka. Po parih dneh sem znoru in zagrozil, da grem s ponudbo drugam...PUF, čez 2 uri je zadeva delovala ..., prej sem se pa je*al s onimi nesposobnimi študenti, ki najverjetneje ne znajo tudi računalnika prižgat v nedogled ...

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Objavljeno: 14. Jan 2010 ob 20:50
Napisal/-a RobertM
Na enemu drugemu forumu sem te prosil za podatke o priključku pa jih še nisem dobil :?
Verjetno nisi z mojega rajona in ti "fizično" ne morem pomagati - lahko pa napišen e-mail z koristnim nasvetom tvojemu monterju :namrec:

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Objavljeno: 14. Jan 2010 ob 22:16
Napisal/-a MrTwelveTrees
lepo bi bilo če bi povedal tudi iz kod si oz. v svojem profilu to izpolnil ?

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Objavljeno: 14. Jan 2010 ob 22:37
Napisal/-a ynos
Sem poslal podatke uporabniku Astras.

Iz Ljubljane.

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Objavljeno: 14. Jan 2010 ob 23:16
Napisal/-a MrTwelveTrees
gre se zato, da monterji priblizno vedo kateri monter dela na tvojemu koncu, oz tudi sami vemo ali se ta napaka nahaja na svojmu "rajonu"

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Objavljeno: 15. Jan 2010 ob 08:26
Napisal/-a ynos
Kaj pa tisti, ki ne vedo za ta forum? Če hočeš zrihtat zadeve normalno po uradni poti prek klicnega centra?

A mate takšno gužvo? Ali so te zadeve minorne? Ali je izjemoma ta monter problematičen?

Na kaj se čaka ves ta čas. Samo to me zanima. :)

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Objavljeno: 15. Jan 2010 ob 08:36
Napisal/-a white
Za četrt sekunde štekne ? Meni tudi že več kot eno leto vsakih nekaj minut se za "četrt" sekunde popači slika pa se zaradi oddaljenosti verjetno ne da nič narediti in niti ne bom jokal, ker če bi me to motilo bi ostal na kabelski. Tko da čakaš pa verjetno zato tako "dolgo" ker je to daleč najbolj ne prioritetna napaka. Najprej se verjetno morajo zrihtati popolne prekinitve i guess...

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Objavljeno: 15. Jan 2010 ob 08:57
Napisal/-a ynos
Ni zaradi oddaljenosti. Ves čas do decembra je delalo ok, decembra pa sem tudi povišal internetni paket z osnovnega na 8/1. Max. sinhronizacija je visoka za 3x TV + internet.

Kocka vsako minuto za četrt sekunde, včasih pa prekine tudi za 10 sekund. Meni je moteče..., sem gledal par let t-2 brez tega kockanja, tako da to ni že po defaultu vključeno v IPTV tehnologijo. :)

Kakorkoli. Mene je razjezil odnos. Da nihče nič ne sporoči..., pa magari, da imajo veliko dela in da ne utegnejo..., karkoli. Sploh pa če se da to napako odpraviti slučajno na daljavo in da slučajno traja odprava napake 5 minut.

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Objavljeno: 15. Jan 2010 ob 10:55
Napisal/-a white
Ok vsako minuto zna bit moteče ja in je neki narobe. Kar se tiče tehnične pomoči na daljavo, če bi se dalo kaj narediti bi že, tako da verejtno mora kdo priti k tebi. Moraš pa vedet da tisti na 02 samo sprejemajo napake in jih posredujejo, popravijo pa lahko samo kakšne lažje in manjše napake, žal te pa monter tudi ne bo poklical in ti rekel, da se lahko oglasi čez en mesec pri tebi, ker potem se te ne bi rešil iz telefona verjetno :aa: 8)

Re: Katastrofalen odziv tehnične službe na t-2

Objavljeno: 15. Jan 2010 ob 14:21
Napisal/-a kekoke
Men pa odkar je sneg manj kocka