Težave s priklopom na T-2
Objavljeno: 18. Jan 2010 ob 15:53
Imam težavo pri priklopu na optično omrežje T-2.
Optiko imam pred vrati stanovanja (v Kranju). Prejšnji lastnik stanovanja je že imel njihov optični priključek. Ker smo celo stanovanje adaptirali je obstoječi "drat" prekratek in rabim, da mi na novo potegnejo optični kabel, do komunikacijske omare. Pogodbo o priklopu sem podpisal in je veljavna od 14.12. Sedaj že več kot en mesec čakam monterje da mi pridejo potegnit tiste 4 metre kabla skoz že pripravljen kanal in prinesejo dekoder (čeprav piše na pogodbi, da to izvedejo v 15 dneh). Nimam ne interneta in ne televizije. Ko kličem v njihov center za pomoč naročnikom se javljajo študenti, ki mi ne morejo in ne znajo pomagati. Na maile namenjene podpori naročnikom ne odgovarjajo. V njihovi poslovalnici, so me že 3x vpisali v neke čakalne sezname in mi razlagali, da me bo monter "jutri" poklical. Poklical me ni še nihče. Tel. številke od monterjev ne uspem dobiti, prav tako ne uspem priti do nikogar, ki bi bil odgovoren za priklop.
Počasi me mineva potrpljenje, saj internet potrebujem tudi za opravljanje svoje poslvne dejavnosti, in se moram sedaj dnevno voziti v LJ, namesto, da bi delal od doma. Zaradi katastrofalne organizacije dela in komunikacije z (bodočimi?) uporabniki imam stroške!!!
Ima kdo kakšno idejo kako bi lahko prišel do odgovornih ali monterja. Na dan z besedo tudi če ima kdo kašno pametno rešitev, za čimprejšnji priklop.
Ali gre res firma v ... in se še mal naslajajo nad nesrečo druguh?
Hvala
Optiko imam pred vrati stanovanja (v Kranju). Prejšnji lastnik stanovanja je že imel njihov optični priključek. Ker smo celo stanovanje adaptirali je obstoječi "drat" prekratek in rabim, da mi na novo potegnejo optični kabel, do komunikacijske omare. Pogodbo o priklopu sem podpisal in je veljavna od 14.12. Sedaj že več kot en mesec čakam monterje da mi pridejo potegnit tiste 4 metre kabla skoz že pripravljen kanal in prinesejo dekoder (čeprav piše na pogodbi, da to izvedejo v 15 dneh). Nimam ne interneta in ne televizije. Ko kličem v njihov center za pomoč naročnikom se javljajo študenti, ki mi ne morejo in ne znajo pomagati. Na maile namenjene podpori naročnikom ne odgovarjajo. V njihovi poslovalnici, so me že 3x vpisali v neke čakalne sezname in mi razlagali, da me bo monter "jutri" poklical. Poklical me ni še nihče. Tel. številke od monterjev ne uspem dobiti, prav tako ne uspem priti do nikogar, ki bi bil odgovoren za priklop.
Počasi me mineva potrpljenje, saj internet potrebujem tudi za opravljanje svoje poslvne dejavnosti, in se moram sedaj dnevno voziti v LJ, namesto, da bi delal od doma. Zaradi katastrofalne organizacije dela in komunikacije z (bodočimi?) uporabniki imam stroške!!!
Ima kdo kakšno idejo kako bi lahko prišel do odgovornih ali monterja. Na dan z besedo tudi če ima kdo kašno pametno rešitev, za čimprejšnji priklop.
Ali gre res firma v ... in se še mal naslajajo nad nesrečo druguh?
Hvala