Razumem, da če bi nekdo nujno hotel imeti samo T-2 bo verjetno pripravljen storiti vse, tudi oddati svojo kri

... ampak jaz govorim o normalnih potrošnikih, ki pretehtajo več dejavnikov preden kupijo oz. se naročijo na kaj.
Konkurenčnost ni samo cena, je tudi storitev sama oz. odnos s potrošniki, skratka gre za neko celoto. Če bi se šlo samo za ceno, potem imajo že čez mejo ponudbe, kjer lahko samo zakupiš nekaj GB, po želji pač, celo ceneje, in jih porabiš kadarkoli hočeš v času enega leta brez kakršnikoli omejitev; smo pa na žalost v Sloveniji, kjer je odiranje potrošnikov še vedno prioriteta (tu ne mislim sedaj toliko na T-2 se tudi razume).
Ampak nazaj na samo temo, torej zakaj ni možnosti testiranja.
Preprosto lahko le s T-2 modemom zares merodajno ugotoviš, kako dober sprejem imaš; katerikoli drug modem, naprava, lahko ni pravilna, ni preizkušena, ne deluje iz X drugih razlogov itd. ... in zakaj bi se sedaj nek dobronamerni potrošnik, ki morda niti ni dovolj dobro tehnično podkovan za morebitne ostale rešitve, niti nima časa za to (pač da išče po celi Ljubljani ustrezen modem, napravo, prijatelja s to napravo itn.) s tem ukvarjal? Samo zato ker stane 10 evrov na mesec?
Preprosto greš na Mobitel pa vzameš njihov paket, si ga lahko vsaj testiral in točno veš da dela, torej že apriori veš v kaj se spuščaš in pač plačaš za manj nevšečnosti recimo 9 evrov več na mesec (ker je prihodnost T-2 negotova in tudi podporna služba ne slovi ravno kot najboljša itd. se morda ta malo dražja investicija izkaže tudi še kje drugje).
Kako visok/nizek pa je vaš (potrošniški) prag tolerance?
