[Imam] VDSL 10/4 internet +3xTV razočaranje!
Objavljeno: 18. Jul 2011 ob 16:26
Pozdravljeni! Mislila sem, da te teme ne bom rabila kdaj odpreti vendar me je T2 demantiral z svojim ''delovanjem'' storitev. Doma imamo T2 VDSL Internet 10/4 ter 3xTV. No da začnem z svojo zgodbo, zelo veseli smo bili, ko smo izvedeli da v našo občino prihaja T2, ker smo pač mislili da je to pomen za super delovanje storitev za nizko ceno, žal smo v zadnjem času ugotovili, da ta izjava očitno ne drži
Na začetku je vse delovalo super, brez nekih pogostih izpadov v zadnjem času pa je katastrofa, predvsem zadnjih 14 dni prihaja do tako pogostih izpadov, da normalno gledanje televizije in brskanje po spletu ni mogoče. Vseskozi kličemo na klicni center, tam povedo, da vidijo da ni normalno takšno izpadanje vendar ne popravijo nič. Tehnik je tudi že menjal modem ter glavno stikalo (prejšnji teden), no težav to ni rešilo. Zanimivo mi je, da mi pravijo na klicnem centru, a imate router bla bla, koliko sam vem router deluje super in ni popolnoma nič kriv. Povezani smo prek routerja NETGEAR WPN 824. Če je deloval od začetka kar imamo T2 super, zakaj zdaj ne bi pa še nekaj zakaj potem, če bi bil kriv router prihaja tudi do izpada TV? Poskusili smo tudi povezati brez routerja in problem ni bil rešen tako da router ni kriv popolnoma nič! Aja dodala bi še, da so na klicnem centru včeraj obljubili, da pride tehnik danes pogledati naš problem pa ga ni bilo?
Prosim vas, če lahko kaj pomagate glede naših problemov. Sama upam, da bo T2 demantiral moje izjave in zadeve popravil tako da bo to vredno plačila položnice vsak mesec, ker trenutno njhove storitve z izpadanjem niso vredne našega denarja!
Lep pozdrav in prosim za čimprejšnjo rešitev!![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![A-a :aa:](./images/smilies/nono.gif)
Na začetku je vse delovalo super, brez nekih pogostih izpadov v zadnjem času pa je katastrofa, predvsem zadnjih 14 dni prihaja do tako pogostih izpadov, da normalno gledanje televizije in brskanje po spletu ni mogoče. Vseskozi kličemo na klicni center, tam povedo, da vidijo da ni normalno takšno izpadanje vendar ne popravijo nič. Tehnik je tudi že menjal modem ter glavno stikalo (prejšnji teden), no težav to ni rešilo. Zanimivo mi je, da mi pravijo na klicnem centru, a imate router bla bla, koliko sam vem router deluje super in ni popolnoma nič kriv. Povezani smo prek routerja NETGEAR WPN 824. Če je deloval od začetka kar imamo T2 super, zakaj zdaj ne bi pa še nekaj zakaj potem, če bi bil kriv router prihaja tudi do izpada TV? Poskusili smo tudi povezati brez routerja in problem ni bil rešen tako da router ni kriv popolnoma nič! Aja dodala bi še, da so na klicnem centru včeraj obljubili, da pride tehnik danes pogledati naš problem pa ga ni bilo?
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Prosim vas, če lahko kaj pomagate glede naših problemov. Sama upam, da bo T2 demantiral moje izjave in zadeve popravil tako da bo to vredno plačila položnice vsak mesec, ker trenutno njhove storitve z izpadanjem niso vredne našega denarja!
![Grr :grr:](./images/smilies/modsmile.gif)
Lep pozdrav in prosim za čimprejšnjo rešitev!
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)