Katastrofalna izkušnja s priklopom... with a happy ending
Objavljeno: 13. Avg 2012 ob 12:09
V novo stanovanje sem se vselil 1.7.2012. Zaradi raznoraznih zapletov še danes nimam interneta.
Potem ko sem se odločil za T2 so stvari tekle po sledečem zaporedju:
30.7. Kličem na t2, in vprašam če rabijo soglasje lastnika stanovanja za priklop, odgovor je bil ne.
1.8. Se oglasim v poslovalnici na Brnčičevi kjer mi povedo, da rabim soglasje lastnika.
5.8. Pridobim soglasje lastnika
6.8. Podpišem pogodbo na Brnčičevi
7.8. Dobim klic, da bodo monterji na mojem naslovu izvedli montažo 9.8.
8.8. Kličem t2, da naj se monterji javijo na ženino telefonsko, ker mene 9.8. ne bo doma. Gospodična iz tehnične pomoči med drugi še enkrat prebere moj naslov in ugotoviva da je v pogodbi napačna hišna številka ampak da bo ona to popravila.
9.8. Monterji kličejo mene v Avstrijo (čeprav sem javil naj kličejo ženo) in hočejo izvesti priklop na napačnem naslovu. Jim povem pravi naslov in izvedejo montažo na mojem naslovu, vendar povejo, da interneta ne bo ker majo na centrali pripravljeno za preklop na napačnem naslovu. Popoldan kličem na t2 in mi zgodbo ponovijo, pa da bo najbrž internet do 10.8. zrihtan.
10.8. Kličem na t2 in spet mi povejo, da morajo izvesti preklop na centrali, ker je bil naveden napačen naslov.
13.8. Kličem na t2 mi rečejo, da moram podpisat novo pogodbo ker je bil v prejšnji naveden napačen naslov in da dobim potem internet v roku treh dni...
To be continued...
13.8. Kako urco po tem postu sem se slišal z Nobodijem preko zs in telefona. U bistvu mi ni bilo potrebno kaj dosti razlagati, ker je že vedel zakaj se gre. Problem je bil pomojem v slabi komunikaciji med monterji in tehnično/naročniško službo, ker so mi dajali vsakič drugačne informacije glede stanja mojega priklopa. Tomi je znal presekati ta gordijski vozel in v roku urce od kar sva se slišala sem dobil internet.
Še enkrat hvala za posredovanje.
Potem ko sem se odločil za T2 so stvari tekle po sledečem zaporedju:
30.7. Kličem na t2, in vprašam če rabijo soglasje lastnika stanovanja za priklop, odgovor je bil ne.
1.8. Se oglasim v poslovalnici na Brnčičevi kjer mi povedo, da rabim soglasje lastnika.
5.8. Pridobim soglasje lastnika
6.8. Podpišem pogodbo na Brnčičevi
7.8. Dobim klic, da bodo monterji na mojem naslovu izvedli montažo 9.8.
8.8. Kličem t2, da naj se monterji javijo na ženino telefonsko, ker mene 9.8. ne bo doma. Gospodična iz tehnične pomoči med drugi še enkrat prebere moj naslov in ugotoviva da je v pogodbi napačna hišna številka ampak da bo ona to popravila.
9.8. Monterji kličejo mene v Avstrijo (čeprav sem javil naj kličejo ženo) in hočejo izvesti priklop na napačnem naslovu. Jim povem pravi naslov in izvedejo montažo na mojem naslovu, vendar povejo, da interneta ne bo ker majo na centrali pripravljeno za preklop na napačnem naslovu. Popoldan kličem na t2 in mi zgodbo ponovijo, pa da bo najbrž internet do 10.8. zrihtan.
10.8. Kličem na t2 in spet mi povejo, da morajo izvesti preklop na centrali, ker je bil naveden napačen naslov.
13.8. Kličem na t2 mi rečejo, da moram podpisat novo pogodbo ker je bil v prejšnji naveden napačen naslov in da dobim potem internet v roku treh dni...
To be continued...
13.8. Kako urco po tem postu sem se slišal z Nobodijem preko zs in telefona. U bistvu mi ni bilo potrebno kaj dosti razlagati, ker je že vedel zakaj se gre. Problem je bil pomojem v slabi komunikaciji med monterji in tehnično/naročniško službo, ker so mi dajali vsakič drugačne informacije glede stanja mojega priklopa. Tomi je znal presekati ta gordijski vozel in v roku urce od kar sva se slišala sem dobil internet.
Še enkrat hvala za posredovanje.