Za..bavanje?
Objavljeno: 17. Apr 2013 ob 18:16
Pri T-2 sem že od septembra 09. Dosedaj sem bil zadovoljen in tudi občasni izpadi in drugi problemi mi niso prišli do živega. Pa me je januarja obiskala njihova akviziterka in me prepričala, da si izberem nov paket - imel sem Brezčasni VDSL, ki ga ni več. Podpisal sem novo pogodbo za T4 Giga in še par dodatnih storitev, skupaj nekaj nad 50 EUR.
Pa so mi že pri naslednjem računu zaračunali naročnino za en mobilni paket - po prejšnji pogodbi sem dobil 2 SIMM kartici, ki pa jih nisem nikoli uporabil. Po klicu na T2 sem po njihovem nasvetu 19.2. eno številko odjavil, 26.2. pa poslal reklamacijo računa - če sem podpisal novo pogodbo, prejšnja, kolikor vem, ne velja več, vključno z v njej vsebovanimi dvemi naročninami (T4 giga ima le eno)! Odgovor, v katerem zavračajo reklamacijo, sem prejel 10.4., znova s pojasnilom, da sta bili V PREJŠNJI POGODBI 2 naročnini! Gre za samo 1,08 EUR, a prepričan sem, da prejšnja pogodba s podpisom nove neha veljati.
9.4. tem sem jih po mail-u spomnil še na to, da od konca januarja čakam na obljubljeni ViFi modem in še en Tv vmesnik - pa ni odziva. So mi pa pri novem računu zaračunali "uničenje ali izgubo" SIMM kartice, ki sem jim jo priporočeno poslal! Na vprašanje, za kaj gre, mi niso niti odgovorili.
Ob veliki zamudi pri dostavljanju opreme, reševanju reklamacij in še posebej ob velikih problemih zadnjih nekaj dni (popolni izpadi TV programov, nemogoča uporaba časovnega zamika itd.) sem dobil občutek, da se podjetje počasi potaplja, saj očitno ne zmore reševati niti sprotnih težav.
Ker je bilo v odgovoru na reklamacijo navedeno, da "je dopustno" vložiti predlog za rešitev spora na APEK, grem sedaj tja izpolniti vlogo v zvezi z reklamacijo, takoj nato pa bom preštudiral ponudbo ostalih providerjev - ob takšnem odnosu do strank bom svojih cca 600 EUR letno raje plačal komu drugemu!
Pa so mi že pri naslednjem računu zaračunali naročnino za en mobilni paket - po prejšnji pogodbi sem dobil 2 SIMM kartici, ki pa jih nisem nikoli uporabil. Po klicu na T2 sem po njihovem nasvetu 19.2. eno številko odjavil, 26.2. pa poslal reklamacijo računa - če sem podpisal novo pogodbo, prejšnja, kolikor vem, ne velja več, vključno z v njej vsebovanimi dvemi naročninami (T4 giga ima le eno)! Odgovor, v katerem zavračajo reklamacijo, sem prejel 10.4., znova s pojasnilom, da sta bili V PREJŠNJI POGODBI 2 naročnini! Gre za samo 1,08 EUR, a prepričan sem, da prejšnja pogodba s podpisom nove neha veljati.
9.4. tem sem jih po mail-u spomnil še na to, da od konca januarja čakam na obljubljeni ViFi modem in še en Tv vmesnik - pa ni odziva. So mi pa pri novem računu zaračunali "uničenje ali izgubo" SIMM kartice, ki sem jim jo priporočeno poslal! Na vprašanje, za kaj gre, mi niso niti odgovorili.
Ob veliki zamudi pri dostavljanju opreme, reševanju reklamacij in še posebej ob velikih problemih zadnjih nekaj dni (popolni izpadi TV programov, nemogoča uporaba časovnega zamika itd.) sem dobil občutek, da se podjetje počasi potaplja, saj očitno ne zmore reševati niti sprotnih težav.
Ker je bilo v odgovoru na reklamacijo navedeno, da "je dopustno" vložiti predlog za rešitev spora na APEK, grem sedaj tja izpolniti vlogo v zvezi z reklamacijo, takoj nato pa bom preštudiral ponudbo ostalih providerjev - ob takšnem odnosu do strank bom svojih cca 600 EUR letno raje plačal komu drugemu!